Joanna Cieślak-Ospalska

Joanna Cieślak-Ospalska

Marketing, Budowanie marki

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym - w mediach pracowała kilkanaście lat, jako dziennikarz i specjalista PR. Kierowała anteną toruńskiego Radia ZET Gold i bydgoskiego Radia PLUS. W tym czasie zarządzała zespołami dziennikarzy i prezenterów, nadzorowała lokalne anteny oraz koordynowała działania promocyjne w eterze.

Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi firm. Prowadzi szkolenia, warsztaty i konferencje. Interesują ją wszelkie zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej (personal branding) i jej komunikowaniem. Jest przekonana, że w świecie, w którym marki stają się najcenniejszymi składnikami firm, świadome i konsekwentne budowanie wizerunku musi być nieodzownym elementem biznesowej strategii.

Jest pomysłodawczynią i organizatorką spotkań mentorskich "Z biznesem mi do twarzy" promujących kobiecą przedsiębiorczość. Pisze felietony do miesięcznika Biznes Kujawsko-Pomorski. Od października tego roku jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych "Nowoczesne budowanie marki" w WSB w Toruniu. Otrzymała nominację do tytułu Kobiety Biznesu Roku 2016 w plebiscycie ogłoszonym przez Nowości oraz do tytułu Osobowość Roku 2016 w kategorii Biznes Gazety Pomorskiej.

Szymon Nęcki

Szymon Nęcki

Negocjacje, zarządzanie

Jest trenerem umiejętności menedżerskich, szczególnie tych związanych ze sztuką negocjacji, zarządzaniem zespołem i skuteczną komunikacją. Ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Posiada także tytuły magistra z zarządzania i marketingu (obydwa kierunki studiował na Uniwersytecie Jagiellońskim).

Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera - prof. Zbigniewa Nęckiego. Wspólnie prowadzili treningi m.in. dla: Vademecum, Anvix, Orylion, Asap Education, Ośrodka Szkoleń i Informacji Effect, May Agency Training, a także liczne zajęcia w ramach studiów podyplomowych (UJ, UP) oraz MBA (Politechnika Krakowska).

Prowadzi także działalność naukową w ramach studiów doktoranckich z psychologii - zainteresowania obejmują negocjacje, komunikację, teorię umysłu oraz wpływ technologii ICT na proces psychoterapii. Jest stypendystą NCN w grancie badawczym realizowanym na Uniwersytecie SWPS. Należę do Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.

Szkolenia autorstwa Szymon Nęckiego w naszej ofercie to:
• Negocjacje dla praktyków
• Negocjacje w pigułce
• 10 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach
• 20 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach
• Zarządzanie zespołem w pigułce

Aneta Pabis

Aneta Pabis

Obsługa Klienta, Dział mięsno-wędliniarski

Specjalizuje się w działach mięsno-wędliniarskich. Ukierunkowana na zarządzanie, realizację celów sprzedażowych, maksymalizację obrotów poprzez odpowiednią ekspozycję, jakość oferowanych produktów, szerokość gamy asortymentowej, wyróżniki, kulturę obsługi klienta. Kładzie duży nacisk na optymalizację pracy (uniwersalność/poliwalentność), oraz na minimalizację strat (produkt, czas, opakowanie, obsługa).

Jest również auditorem systemu HACCP. Z sukcesem wdrożyła system HACCP w wielu koordynowanych przedsiębiorstwach branży FMCG (we współpracy z Lekarzami Weterynarii oraz lokalnymi oddziałami Sanepidu).
Swoją karierę rozpoczęła jako pracownik supermarketu spożywczego Intermarche. Po półtora rocznej pracy w sklepie doceniona za osiągnięte wyniki awansowała na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży SCA PR Polska, Centrali Grupy Muszkieterów (sieć Intermarche).

Jako trener z zapleczem praktycznym przeszkoliła setki sprzedawców sieci Intermarche w całym kraju, realnie wpływając na sukces handlowy w/w placówek.

Jako Szkoleniowiec - specjalista działów świeżych, zarządzała otwarciami nowych placówek sieci supermarketów spożywczych.
Koordynowała pracę spółek w ujęciu handlowym. Szkoliła kadrę specjalistów w działach mięso-wędlina, rozbiór-produkcja.

Następnie pełniła funkcje Dyrektora Handlowego rozwijającego się dynamicznie przedsiębiorstwa z branży FMCG. Głównym jej zadaniem było przygotowywanie, wdrażanie i kontrola realizacji planów sprzedażowych.

Obecnie jest niezależnym trenerem-doradcą, specjalizującym się w szkoleniach i doradztwie z zakresu zarządzania stoiskami mięso-wędliny, obsługi klienta. Sukcesywnie podnosi swoje kompetencje, uczestnicząc w licznych sympozjach, kursach, szkoleniach.

Sukcesy szkoleniowe: zwiększenie obrotów handlowych spółek, minimalizacja strat działów świeżych, 25-30% wzrost jakości obsługi klienta, poparty badaniami „Tajemniczego klienta” oraz „Echo klienta”. Realny wpływ na rentowność spółek poprzez zmiany w zarządzaniu i organizacji kluczowych stanowisk / działów.

Posiada Certyfikat Auditora Wewnętrznego Systemu HACCP Studio ESSE
Dyplom Akademii Trenera MODERATOR
Obecnie absolwentka Akademii Profesjonalnego Coachingu

Zapraszamy do lektury wywiadu z Anetą Pabis tutaj.