Adrian Wojciechowski

Adrian Wojciechowski

Sprzedaż, Komunikacja, Szkolenia managerskie

23 letnie doświadczenie zawodowe zdobywane na stanowiskach: PH (Elbrevery oraz E.Wedel S.A.), Kierownika Regionu, Specjalisty ds. Kluczowych Klientów Hurtowych (KAM-a), oraz Trenera (Philip Morris Poland S.A.), Ogólnopolskiego Trenera Sprzedaży, Managera ds. Szkoleń Sprzedażowych na  Polskę i  kraje Bałtyckie, Managera ds. Szkoleń i Rozwoju na Europę Północno-Wschodnią (Unilever Food Solutions), Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju, Dyrektora Handlowego (Syto Co-Packaging Poland).

Od 12 lat trener i przede wszystkim praktyk, znający dobrze realia biznesu głównie FMCG (Handel nowoczesny i tradycyjny) , B2B oraz  Food service.

Realizuję projekty  konsultacyjno- szkoleniowe i rozwojowe  zakresu:

  1. Budowania organizacji w tym: szeroko pojętych warsztatów sprzedażowych i zakupowych, efektywnej komunikacji, asertywności, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów, zarządzanie, coaching,
  2. Budowania biznesu (w tym JBP, CBP, SWOT, P&L) , analizy biznesowej w tym dla Horeca oraz wsparciu w budowaniu i implementacji strategii i konkretnego działania w firmie.

Największy sukces w branży HoReCa to nagroda Polish National Sales Award w kategorii Największa Innowacja Sprzedażowa Roku w Polsce za projekt Menu Engineering (2011). Projekt, który w praktyce po zastosowaniu   w hotelach i restauracjach przyniósł w  każdym z punktów udokumentowane sukcesy związane z wygenerowanymi obrotami oraz zyskiem.

 Certyfikowany trener: -Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional  oraz Konsultant Kryzysowy™, który w Polsce jest jedynym  certyfikowanym programem  w zakresie Rozwojowego Wsparcia w Kryzysie Emocjonalnym™ oraz Pozytywnej Psychologii Kryzysu™. Model interwencji rekomendowany jest przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).

 Przeprowadziłem dla w/w branż:
Setki sesji coachingach (On the job training  oraz Train the trainer).

Dziesiątki szkoleń (Classroom training)

Kilkanaście Development i Assessment Center

Dla kilku dużych firm stworzyłem plany szkoleniowo- rozwojowe

 

Zaufali mi klienci z branż FMCG, HoReCa, DIY, B2B i sieci handlowych oraz klienci indywidualni m.in.: Philip Morris, Wielton, Unilever, Makro, Selgros, Iglotex, Farutex, Budlex,  Eurocash, Kennametal, Almark, Albatros Aluminium, Arhelan, Leroy Merlin, Olimp, Aryzta, Spomlek, Lowicz,  Pepsico

Jakub Kocjan

Jakub Kocjan

Trener lean management

Absolwent kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Politechnice Śląskiej. Ukończył studia podyplomowe „Akademia Lean Lidera – Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem” w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Jego przygoda z Lean rozpoczęła się wraz z podjęciem pierwszej pracy w przemyśle samochodowym.

Przepracował ponad 10 lat na stanowiskach specjalisty i koordynatora Lean w kilku firmach produkcyjnych. Posiada certyfikaty Lean Implementer i Six Sigma.

Jest członkiem INCOSE (Międzynarodowa Rada ds. Inżynierii Systemów). Od kilku lat rozwija LeanCenter.pl – największy polski serwis internetowy poświęcony tematyce ciągłego doskonalenia.

Wykładowca Politechniki Śląskiej (Lean Manufacturing). Autor gry warsztatowej Koromo.

Joanna Cieślak-Ospalska

Joanna Cieślak-Ospalska

Marketing, Budowanie marki

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym - w mediach pracowała kilkanaście lat, jako dziennikarz i specjalista PR. Kierowała anteną toruńskiego Radia ZET Gold i bydgoskiego Radia PLUS. W tym czasie zarządzała zespołami dziennikarzy i prezenterów, nadzorowała lokalne anteny oraz koordynowała działania promocyjne w eterze.

Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi firm. Prowadzi szkolenia, warsztaty i konferencje. Interesują ją wszelkie zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej (personal branding) i jej komunikowaniem. Jest przekonana, że w świecie, w którym marki stają się najcenniejszymi składnikami firm, świadome i konsekwentne budowanie wizerunku musi być nieodzownym elementem biznesowej strategii.

Jest pomysłodawczynią i organizatorką spotkań mentorskich "Z biznesem mi do twarzy" promujących kobiecą przedsiębiorczość. Pisze felietony do miesięcznika Biznes Kujawsko-Pomorski. Od października tego roku jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych "Nowoczesne budowanie marki" w WSB w Toruniu. Otrzymała nominację do tytułu Kobiety Biznesu Roku 2016 w plebiscycie ogłoszonym przez Nowości oraz do tytułu Osobowość Roku 2016 w kategorii Biznes Gazety Pomorskiej.

Szymon Nęcki

Szymon Nęcki

Negocjacje, zarządzanie

Jest trenerem umiejętności menedżerskich, szczególnie tych związanych ze sztuką negocjacji, zarządzaniem zespołem i skuteczną komunikacją. Ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Posiada także tytuły magistra z zarządzania i marketingu (obydwa kierunki studiował na Uniwersytecie Jagiellońskim).

Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera - prof. Zbigniewa Nęckiego. Wspólnie prowadzili treningi m.in. dla: Vademecum, Anvix, Orylion, Asap Education, Ośrodka Szkoleń i Informacji Effect, May Agency Training, a także liczne zajęcia w ramach studiów podyplomowych (UJ, UP) oraz MBA (Politechnika Krakowska).

Prowadzi także działalność naukową w ramach studiów doktoranckich z psychologii - zainteresowania obejmują negocjacje, komunikację, teorię umysłu oraz wpływ technologii ICT na proces psychoterapii. Jest stypendystą NCN w grancie badawczym realizowanym na Uniwersytecie SWPS. Należę do Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.

Szkolenia autorstwa Szymon Nęckiego w naszej ofercie to:
• Negocjacje dla praktyków
• Negocjacje w pigułce
• 10 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach
• 20 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach
• Zarządzanie zespołem w pigułce

Aneta Pabis

Aneta Pabis

Obsługa Klienta, Dział mięsno-wędliniarski

Specjalizuje się w działach mięsno-wędliniarskich. Ukierunkowana na zarządzanie, realizację celów sprzedażowych, maksymalizację obrotów poprzez odpowiednią ekspozycję, jakość oferowanych produktów, szerokość gamy asortymentowej, wyróżniki, kulturę obsługi klienta. Kładzie duży nacisk na optymalizację pracy (uniwersalność/poliwalentność), oraz na minimalizację strat (produkt, czas, opakowanie, obsługa).

Jest również auditorem systemu HACCP. Z sukcesem wdrożyła system HACCP w wielu koordynowanych przedsiębiorstwach branży FMCG (we współpracy z Lekarzami Weterynarii oraz lokalnymi oddziałami Sanepidu).
Swoją karierę rozpoczęła jako pracownik supermarketu spożywczego Intermarche. Po półtora rocznej pracy w sklepie doceniona za osiągnięte wyniki awansowała na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży SCA PR Polska, Centrali Grupy Muszkieterów (sieć Intermarche).

Jako trener z zapleczem praktycznym przeszkoliła setki sprzedawców sieci Intermarche w całym kraju, realnie wpływając na sukces handlowy w/w placówek.

Jako Szkoleniowiec - specjalista działów świeżych, zarządzała otwarciami nowych placówek sieci supermarketów spożywczych.
Koordynowała pracę spółek w ujęciu handlowym. Szkoliła kadrę specjalistów w działach mięso-wędlina, rozbiór-produkcja.

Następnie pełniła funkcje Dyrektora Handlowego rozwijającego się dynamicznie przedsiębiorstwa z branży FMCG. Głównym jej zadaniem było przygotowywanie, wdrażanie i kontrola realizacji planów sprzedażowych.

Obecnie jest niezależnym trenerem-doradcą, specjalizującym się w szkoleniach i doradztwie z zakresu zarządzania stoiskami mięso-wędliny, obsługi klienta. Sukcesywnie podnosi swoje kompetencje, uczestnicząc w licznych sympozjach, kursach, szkoleniach.

Sukcesy szkoleniowe: zwiększenie obrotów handlowych spółek, minimalizacja strat działów świeżych, 25-30% wzrost jakości obsługi klienta, poparty badaniami „Tajemniczego klienta” oraz „Echo klienta”. Realny wpływ na rentowność spółek poprzez zmiany w zarządzaniu i organizacji kluczowych stanowisk / działów.

Posiada Certyfikat Auditora Wewnętrznego Systemu HACCP Studio ESSE
Dyplom Akademii Trenera MODERATOR
Obecnie absolwentka Akademii Profesjonalnego Coachingu

Zapraszamy do lektury wywiadu z Anetą Pabis tutaj.