Marcin Grzelak

Marcin Grzelak

Merchandising, Sprzedaż

Posiada ponad 18 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy biznesowej. Piastował stanowiska handlowe, menedżerskie i trenerskie w największych sieciach handlowych (Intermarche, Albert, Media Expert).

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta oraz merchandisingu. Jego domeną jest trening handlowców i menedżerów w miejscu pracy. Prowadził prawie 6400 godzin szkoleniowych dla ponad 120 klientów. Wśród nich znalazły się wiodące firmy z branży spożywczej: Dino, Lidl, Eko, Rosa, Społem oraz innych: VOX, Altom, PZU, Saturn i wiele innych.

Z wykształcenia magister zarządzania, trener biznesu i akredytowany trener Insight Discovery. Uzyskał certyfikat Małopolskiej Szkoły Trenerów Organizacji (poziom zaawansowany oraz Akademii Mistrzów Treningu (poziom mistrzowski). Od 2016 roku posiada także Międzynarodowy Certyfikat Trenerów Zarządzania.

W praktyce trenerskiej jest zagorzałym zwolennikiem metod warsztatowych. Uważa, że najbardziej efektywne metody szkoleniowe to takie, które aktywizują do działania i angażują doświadczenie uczestników.

Więcej informacji na stronie: www.marcingrzelak.pl

Jacek Andrusiewicz

Jacek Andrusiewicz

Sprzedaż, Zarządzanie

Trener, Coach umiejętności handlowych i osobistych. Doradca biznesowy i zawodowy. Szkolenia handlowe i ogólnorozwojowe, prowadzi od 1999 roku.

Przez 22 lata swojej kariery zawodowej zdobył wiele doświadczeń z zakresu skutecznych negocjacji handlowych, marketingu, zarządzania firmami i zespołami pracowniczymi.

Prowadził własną hurtownię artykułów przemysłowych i kilka (8) sklepów, budując przy tym sieć odbiorców w całej Polsce i za granicą.

Posiada doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i budowy struktur marketingu wielopoziomowego MLM oraz w szkoleniu takich organizacji (LR, FM, Flavon, Colway, Libertas, Lavylites).

Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów doskonalenia sprzedaży i rozwoju kompetencji zawodowych w korporacjach finansowych i w przemyśle. Prowadzi indywidualne treningi przyspieszające osiąganie wybranych celów zawodowych i osobistych.

Współpracuje jako trener wewnętrzny i zewnętrzny animator z firmami i dla firm o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym.

Zajmuje się coachingiem dla handlowców i menedżerów, wprowadzaniem nowych pracowników do firmy, tworzeniem systemów ocen pracowniczych, budowaniem i integrowaniem zespołów oraz indywidualnym przygotowaniem do negocjacji. W tym celu prowadzi coaching handlowców i menedżerów, warsztaty dedykowane zespołom i działom handlowym firm, szkolenia otwarte i działania mentorskie ucząc i podnosząc kompetencje sprzedażowe na rynku.

Bierze czynny udział w rozwijaniu struktur sprzedażowych (rekrutacja i budowanie zespołów) oraz budowaniu nowych rynków zbytu i tworzeniu wizerunku firm.

Prowadzi szkolenia i coaching (Indywidualny i grupowy) m.in. z zakresu: negocjacji, technik sprzedaży, obsługi klienta, motywacji, etyki pracowniczej, obsługi reklamacji i trudnych klientów, windykacji należności, systemów jakości 5S, KAIZEN, TQM, telemarketingu, technik kreatywnego myślenia, zarządzania zespołami, prezentacji, organizacji i przeprowadzania spotkań, skutecznej rekrutacji i coachingu, zarządzaniu stresem w pracy, motywacji, rekrutacji i selekcji, asertywności, prowadzenia działalności gospodarczej.
Posługuje się technikami NLP. Posiada międzynarodowe certyfikaty.

Szkolenia autorstwa Jacka Andrusiewicza w naszej ofercie to m.in.:
• Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
• Visual Merchandising
• Profesjonalna obsługa klienta. Psychologia sprzedaży
• Relaksacja Stres Wypalenie Zawodowe
• Negocjacje, perswazja i wywieranie wpływu na ludzi

Małgorzata Mrug

Małgorzata Mrug

Zarządzanie zasobami ludzkimi, Relacje interpersonalne

Trener biznesu, coach, konsultant, asesor, facylitator, mentor, współautorka aplikacji i serwisu MójTrener.edu.

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada uprawnienia pedagogiczne do kształcenia w zakresie wiedzy o społeczeństwie i przedsiębiorczości. Podyplomowo wykształcona w zakresie psychologii zarządzania, mediacji i negocjacji oraz zarządzania wartością klienta. Ukończyła Akademię Trenera na WSB w Poznaniu. Certyfikowany coach ICC. Akredytowany konsultant Insights Discovery, Insights Navigator, Discovery Full Circle, Extended DISC oraz TTI Success Insights. Trener zarządzania projektami w metodyce TenStep™.

Od 22 lat aktywna zawodowo. 13 lat na stanowiskach menedżerskich. Swoje doświadczenie czerpie z bardzo różnych branż i kultur organizacyjnych, począwszy od jednej z największych korporacji spożywczych, po prywatną firmę telekomunikacyjną sektora MŚP. W badaniu kompetencji menedżerskich otrzymała wynik o 26% wyższy od średniej.

Od 12 lat trener biznesu. Specjalizuje się w zagadnieniach praktyki menedżerskiej, zarządzania ludźmi, psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych i efektywności osobistej oraz negocjacji. Przeprowadziła ponad 7500 godzin warsztatów.

Jednocześnie realizuje działania doradcze, które mają na celu zdefiniowanie bieżącej sytuacji
w organizacji a następnie doprowadzenie do pożądanej zmiany. Jest praktykiem w obszarach związanych z doradztwem menedżerskim, HR, sytuacyjnym, w zakresie organizacji szkoleń
i doradztwem rozwojowym z wykorzystaniem Profili Indywidualnych Insights Discovery lub Extended DISC. Równolegle ze szkoleniami i usługami doradczymi, prowadzi procesy coachingowe w ramach coachingu menedżerskiego (executive coaching), coachingu narzędziowego (coaching on-the-job) oraz coachingu rozwojowego (life coaching). Wspiera grupy w identyfikowaniu
i rozwiązywaniu problemów metodą facylitacji.

Jako trener i co-trener prowadziła szkolenia dla następujących organizacji: Agrifirm, AM Okna, Apator Powogaz, Aquanet, Avans Centrum-Zachód, Avans International, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Spółdzielczy Duszniki, Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim, Bank Spółdzielczy w Jarocinie, Bank Spółdzielczy we Włoszakowicach, Bemo Motors, BODiE, Bonduelle, BZ WBK, BZ WBK Leasing, Centrum Informacji Miejskiej w Poznaniu, Centrum Kultury i Sztuki w Koninie, Clar System, Coccodrillo, Colas, DAT-Schaub, Dedal, Dolnośląska Biblioteka Publiczna, Dom-Eko, Elmax, Eureka-HR, Eurobox, Ewro, ExpoSped, Fabryka Formy, Fundacja Edukacji Prawnej, Getinge, Gmina Krobia, Gmina Książ Wlkp., GoodMills, Grupa Enco, Grupa Muszkieterowie (Intermarche, Bricomarche), Grupa Primesoft (Neptis, Primesoft, Creandi), Hotel Kosmowski, Hotel Puro, Huta Szkła Tur, ICOM Poland, Inoutic Deceuninck, Instytut Glamour, Interplastik, PTUH Iwański, Izba Celna w Poznaniu, Japan Tabacco International, Jarmex, Jeronimo Martins Polska (Biedronki), Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy, KGHM Polska Miedź, Multistal, Kingspan, Koimex, KSC Cukrownia Malbork, Kuhn, Makro Cash & Carry, Malta Ski, MAN Accounting Center, Maro, Napena, Navigator, Normfest, Northstar, Novar, Okręgowa Izba Radców Prawnych w Poznaniu, PPHU Orłowski, Over Agro, Over Zoo, Pakos, Pałac Bursztynowy, Pałac Wąsowo, Pawo, Pepco, Perschmann, PKS Myślibórz, Plasticon Poland, PMI, PMT, Polskie Wydawnictwo Rolnicze, Ponetex, Regionalne Centrum Krwiodastwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, Schneider Electric, Sense Consulting, SGB Bank, Sii, Sims Recycling Solutions, Solar, Solaris Coach&Bus, Starsprings, Strabag, Tappol, Trasco Automatyka, TS Logistic, UAM, Van der Wal, Velux, Volkswagen, Wolsztyńska Fabryka Mebli, Whirpool, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Zakład Mechaniczny Progress, ZAP Kooperacja, ZAP Metal, Żabka Polska.

Prowadzi zajęcia dla studentów/słuchaczy Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu im. A. Mickiewicza, Uniwersytetu Łódzkiego i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. W WSB jest Konsultantem Programowym na kierunku studiów podyplomowych „Negocjacje i mediacje”.

Referencje dostępne na www.mrug.pl.

Paweł Muzyczyszyn

Paweł Muzyczyszyn

Zarządzanie, Motywacja

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta i sprzedaży. W swojej karierze zajmował się zarządzaniem oraz budowaniem sieci sprzedaży i relacji z klientem.

Obecnie jako trener i wykładowca specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, sprzedaży, motywacji, zarządzania oraz budowania zespołów. Przeprowadził ponad 2000 dni szkoleniowych dla około 24000 uczestników.

Absolwent stosunków międzynarodowych na UMK oraz Akademii Trenera Biznesu. Ukończył także Szkołę Zarządzania Sprzedażą Mc Heyes& Steward Group.

Praca trenerska jest jego pasją. Na co dzień kieruje się mottem: ,,Dawaj bez zapamiętywania, biorąc zawsze pamiętaj”.