fbpx
Joanna Cieślak-Ospalska

Joanna Cieślak-Ospalska

Marketing, Budowanie marki

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym - w mediach pracowała kilkanaście lat, jako dziennikarz i specjalista PR. Kierowała anteną toruńskiego Radia ZET Gold i bydgoskiego Radia PLUS. W tym czasie zarządzała zespołami dziennikarzy i prezenterów, nadzorowała lokalne anteny oraz koordynowała działania promocyjne w eterze.

Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi firm. Prowadzi szkolenia, warsztaty i konferencje. Interesują ją wszelkie zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej (personal branding) i jej komunikowaniem. Jest przekonana, że w świecie, w którym marki stają się najcenniejszymi składnikami firm, świadome i konsekwentne budowanie wizerunku musi być nieodzownym elementem biznesowej strategii.

Jest pomysłodawczynią i organizatorką spotkań mentorskich "Z biznesem mi do twarzy" promujących kobiecą przedsiębiorczość. Pisze felietony do miesięcznika Biznes Kujawsko-Pomorski. Od października tego roku jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych "Nowoczesne budowanie marki" w WSB w Toruniu. Otrzymała nominację do tytułu Kobiety Biznesu Roku 2016 w plebiscycie ogłoszonym przez Nowości oraz do tytułu Osobowość Roku 2016 w kategorii Biznes Gazety Pomorskiej.

Marcin Grzelak

Marcin Grzelak

Merchandising, Sprzedaż

Posiada ponad 18 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy biznesowej. Piastował stanowiska handlowe, menedżerskie i trenerskie w największych sieciach handlowych (Intermarche, Albert, Media Expert).

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta oraz merchandisingu. Jego domeną jest trening handlowców i menedżerów w miejscu pracy. Prowadził prawie 6400 godzin szkoleniowych dla ponad 120 klientów. Wśród nich znalazły się wiodące firmy z branży spożywczej: Dino, Lidl, Eko, Rosa, Społem oraz innych: VOX, Altom, PZU, Saturn i wiele innych.

Z wykształcenia magister zarządzania, trener biznesu i akredytowany trener Insight Discovery. Uzyskał certyfikat Małopolskiej Szkoły Trenerów Organizacji (poziom zaawansowany oraz Akademii Mistrzów Treningu (poziom mistrzowski). Od 2016 roku posiada także Międzynarodowy Certyfikat Trenerów Zarządzania.

W praktyce trenerskiej jest zagorzałym zwolennikiem metod warsztatowych. Uważa, że najbardziej efektywne metody szkoleniowe to takie, które aktywizują do działania i angażują doświadczenie uczestników.

Więcej informacji na stronie: www.marcingrzelak.pl

Szymon Nęcki

Szymon Nęcki

Negocjacje, zarządzanie

Jest trenerem umiejętności menedżerskich, szczególnie tych związanych ze sztuką negocjacji, zarządzaniem zespołem i skuteczną komunikacją. Ukończył studia z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Posiada także tytuły magistra z zarządzania i marketingu (obydwa kierunki studiował na Uniwersytecie Jagiellońskim).

Doświadczenie trenerskie zdobywał u boku cenionego eksperta oraz trenera - prof. Zbigniewa Nęckiego. Wspólnie prowadzili treningi m.in. dla: Vademecum, Anvix, Orylion, Asap Education, Ośrodka Szkoleń i Informacji Effect, May Agency Training, a także liczne zajęcia w ramach studiów podyplomowych (UJ, UP) oraz MBA (Politechnika Krakowska).

Prowadzi także działalność naukową w ramach studiów doktoranckich z psychologii - zainteresowania obejmują negocjacje, komunikację, teorię umysłu oraz wpływ technologii ICT na proces psychoterapii. Jest stypendystą NCN w grancie badawczym realizowanym na Uniwersytecie SWPS. Należę do Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.

Szkolenia autorstwa Szymon Nęckiego w naszej ofercie to:
• Negocjacje dla praktyków
• Negocjacje w pigułce
• 10 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach
• 20 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach
• Zarządzanie zespołem w pigułce

Katarzyna Zych

Katarzyna Zych

Szkolenia marketingowe, Umiejętności osobiste,

Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog.

Od ponad 9 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej i kompetencji miękkich. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię – liczy się to, w jaki sposób działają.

Jako trener, zrealizowała ponad 10 000 h szkoleniowych oraz doradczych. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej – udowadnia, że biznes może być dobry, a to, co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+. Bywa, że staje oko w oko nie tylko z wyzwaniami biznesu, ale również ze studentami, realizując od 5 lat jako wykładowca – praktyk zajęcia z obszaru komunikacji interpersonalnej.

Absolwentka podyplomowych studiów „Akademia Trenera” Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu; licencjat z zakresu Public Relations, wizerunku firmy i instytucji, projektowania komunikacji – absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu; mgr socjologii – absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku socjologia, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.