Adrian Wojciechowski

Adrian Wojciechowski

Sprzedaż, Komunikacja, Szkolenia managerskie

23 letnie doświadczenie zawodowe zdobywane na stanowiskach: PH (Elbrevery oraz E.Wedel S.A.), Kierownika Regionu, Specjalisty ds. Kluczowych Klientów Hurtowych (KAM-a), oraz Trenera (Philip Morris Poland S.A.), Ogólnopolskiego Trenera Sprzedaży, Managera ds. Szkoleń Sprzedażowych na  Polskę i  kraje Bałtyckie, Managera ds. Szkoleń i Rozwoju na Europę Północno-Wschodnią (Unilever Food Solutions), Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju, Dyrektora Handlowego (Syto Co-Packaging Poland).

Od 12 lat trener i przede wszystkim praktyk, znający dobrze realia biznesu głównie FMCG (Handel nowoczesny i tradycyjny) , B2B oraz  Food service.

Realizuję projekty  konsultacyjno- szkoleniowe i rozwojowe  zakresu:

  1. Budowania organizacji w tym: szeroko pojętych warsztatów sprzedażowych i zakupowych, efektywnej komunikacji, asertywności, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów, zarządzanie, coaching,
  2. Budowania biznesu (w tym JBP, CBP, SWOT, P&L) , analizy biznesowej w tym dla Horeca oraz wsparciu w budowaniu i implementacji strategii i konkretnego działania w firmie.

Największy sukces w branży HoReCa to nagroda Polish National Sales Award w kategorii Największa Innowacja Sprzedażowa Roku w Polsce za projekt Menu Engineering (2011). Projekt, który w praktyce po zastosowaniu   w hotelach i restauracjach przyniósł w  każdym z punktów udokumentowane sukcesy związane z wygenerowanymi obrotami oraz zyskiem.

 Certyfikowany trener: -Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional  oraz Konsultant Kryzysowy™, który w Polsce jest jedynym  certyfikowanym programem  w zakresie Rozwojowego Wsparcia w Kryzysie Emocjonalnym™ oraz Pozytywnej Psychologii Kryzysu™. Model interwencji rekomendowany jest przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).

 Przeprowadziłem dla w/w branż:
Setki sesji coachingach (On the job training  oraz Train the trainer).

Dziesiątki szkoleń (Classroom training)

Kilkanaście Development i Assessment Center

Dla kilku dużych firm stworzyłem plany szkoleniowo- rozwojowe

 

Zaufali mi klienci z branż FMCG, HoReCa, DIY, B2B i sieci handlowych oraz klienci indywidualni m.in.: Philip Morris, Wielton, Unilever, Makro, Selgros, Iglotex, Farutex, Budlex,  Eurocash, Kennametal, Almark, Albatros Aluminium, Arhelan, Leroy Merlin, Olimp, Aryzta, Spomlek, Lowicz,  Pepsico

Jakub Kocjan

Jakub Kocjan

Trener lean management

Absolwent kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Politechnice Śląskiej. Ukończył studia podyplomowe „Akademia Lean Lidera – Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem” w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Jego przygoda z Lean rozpoczęła się wraz z podjęciem pierwszej pracy w przemyśle samochodowym.

Przepracował ponad 10 lat na stanowiskach specjalisty i koordynatora Lean w kilku firmach produkcyjnych. Posiada certyfikaty Lean Implementer i Six Sigma.

Jest członkiem INCOSE (Międzynarodowa Rada ds. Inżynierii Systemów). Od kilku lat rozwija LeanCenter.pl – największy polski serwis internetowy poświęcony tematyce ciągłego doskonalenia.

Wykładowca Politechniki Śląskiej (Lean Manufacturing). Autor gry warsztatowej Koromo.

Katarzyna Zych

Katarzyna Zych

Szkolenia marketingowe, Umiejętności osobiste,

Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog.

Od ponad 9 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej i kompetencji miękkich. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię – liczy się to, w jaki sposób działają.

Jako trener, zrealizowała ponad 10 000 h szkoleniowych oraz doradczych. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej – udowadnia, że biznes może być dobry, a to, co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+. Bywa, że staje oko w oko nie tylko z wyzwaniami biznesu, ale również ze studentami, realizując od 5 lat jako wykładowca – praktyk zajęcia z obszaru komunikacji interpersonalnej.

Absolwentka podyplomowych studiów „Akademia Trenera” Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu; licencjat z zakresu Public Relations, wizerunku firmy i instytucji, projektowania komunikacji – absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu; mgr socjologii – absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku socjologia, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Joanna Cieślak-Ospalska

Joanna Cieślak-Ospalska

Marketing, Budowanie marki

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym - w mediach pracowała kilkanaście lat, jako dziennikarz i specjalista PR. Kierowała anteną toruńskiego Radia ZET Gold i bydgoskiego Radia PLUS. W tym czasie zarządzała zespołami dziennikarzy i prezenterów, nadzorowała lokalne anteny oraz koordynowała działania promocyjne w eterze.

Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi firm. Prowadzi szkolenia, warsztaty i konferencje. Interesują ją wszelkie zagadnienia związane z budowaniem marki osobistej (personal branding) i jej komunikowaniem. Jest przekonana, że w świecie, w którym marki stają się najcenniejszymi składnikami firm, świadome i konsekwentne budowanie wizerunku musi być nieodzownym elementem biznesowej strategii.

Jest pomysłodawczynią i organizatorką spotkań mentorskich "Z biznesem mi do twarzy" promujących kobiecą przedsiębiorczość. Pisze felietony do miesięcznika Biznes Kujawsko-Pomorski. Od października tego roku jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych "Nowoczesne budowanie marki" w WSB w Toruniu. Otrzymała nominację do tytułu Kobiety Biznesu Roku 2016 w plebiscycie ogłoszonym przez Nowości oraz do tytułu Osobowość Roku 2016 w kategorii Biznes Gazety Pomorskiej.

Marcin Grzelak

Marcin Grzelak

Merchandising, Sprzedaż

Posiada ponad 18 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy biznesowej. Piastował stanowiska handlowe, menedżerskie i trenerskie w największych sieciach handlowych (Intermarche, Albert, Media Expert).

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta oraz merchandisingu. Jego domeną jest trening handlowców i menedżerów w miejscu pracy. Prowadził prawie 6400 godzin szkoleniowych dla ponad 120 klientów. Wśród nich znalazły się wiodące firmy z branży spożywczej: Dino, Lidl, Eko, Rosa, Społem oraz innych: VOX, Altom, PZU, Saturn i wiele innych.

Z wykształcenia magister zarządzania, trener biznesu i akredytowany trener Insight Discovery. Uzyskał certyfikat Małopolskiej Szkoły Trenerów Organizacji (poziom zaawansowany oraz Akademii Mistrzów Treningu (poziom mistrzowski). Od 2016 roku posiada także Międzynarodowy Certyfikat Trenerów Zarządzania.

W praktyce trenerskiej jest zagorzałym zwolennikiem metod warsztatowych. Uważa, że najbardziej efektywne metody szkoleniowe to takie, które aktywizują do działania i angażują doświadczenie uczestników.

Więcej informacji na stronie: www.marcingrzelak.pl

Anna Możdżyńska

Anna Możdżyńska

Trener branży HoReCa i sektora turystycznego

Absolwentka turystyki,  historii sztuki  na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz studiów podyplomowych - Akademia Trenera na WSB w Poznaniu. Przez 18 lat pracowała w sektorze hotelarskim i turystycznym.

Będąc trenerem służy radą i pomocą tym, którzy stawiają pierwsze kroki, oraz wszystkim nastawionym na zmianę. Fanka usprawniania pracy, efektywnego zarzadzania sobą w czasie, oraz wysokiej jakości obsługi Klienta.

Jako trener dzieli się wiedzą i doświadczeniem nie tylko z zespołami pracowników dużych sieci  hotelowych 4* i 5*.Chce i potrafi pomóc pracownikom recepcji, działów rezerwacji, służby pięter czy kelnerom w mniejszych obiektach, takich  jak: sanatoria, pensjonaty czy hotele familijne.

Prowadziła własną kawiarnię w Kołobrzegu, więc ma ogromną pokorę i szacunek dla tych, którzy pracują w trudnej branży gastronomicznej. W swojej kawiarni zainicjowała Akademię Małego Kuchcika.

Trener, szkoleniowiec, audytor, licencjonowany pilot wycieczek i przewodnik turystyczny po województwie zachodniopomorskim. Obsługuje turystów w języku polskim i niemieckim.

Jako trener specjalizuje się w szkoleniach personelu z zakresu usług sprzedażowych, z podnoszenia standardów obsługi klienta, a także z motywacji, organizacji czasu pracy, efektywnego delegowania zadań, czy komunikacji w zespołach.

Mówi, że jest TRENEREM BIZNESU, bo w słowie TRENER kryje się praca, wysiłek, ale i ogromna satysfakcja z postępów! Motywuje, wspiera, doradza, dzieli się dobrymi przykładami. Kiedy trzeba dyscyplinuje.

Jest wielką zwolenniczką kreatywnych metod szkoleniowych- ukończyła szkolenie trenerskie w tym zakresie. Potrafi zrobić narzędzie do ćwiczeń na szkoleniu z grochu, kamieni, słoika czy…papieru toaletowego.

Usprawnia i ułatwia pracę. Jest wymagająca- najbardziej w stosunku do siebie.

Z powodzeniem stworzyła 2 własne strony internetowe w wersji  PL i DE.

www.turystycznykolobrzeg.pl oraz www.annatrenuje.pl.

Jest autorką gier miejskich po Kołobrzegu dla dorosłych i dzieci, oraz oryginalnych programów zwiedzania dla turystów m.in „Wieczornego uroku miasta” czy programu„Gastro Tour”.

Cały czas podnosi swoje kwalifikacje.

W 2019 r. została certyfikowanym trenerem  VCC- dla branży turystycznej.

Bierze udział w konferencjach branżowych dla sektora hotelarskiego i restauracyjnego w roli prelegenta oraz trenera. Próbka poniżej w linku:

https://youtu.be/m0TqIXKTXv0

W roli trenera angażuje się w kolejne edycje Nocy Szkoleń w Koszalinie

Jest członkiem Północnej Izby Gospodarczej,w której cyklicznie szkoli przedsiębiorców wielu branż, skupionych w Izbie.

Jako trener biznesu prowadziła zarówno szkolenia stanowiskowe dla pracowników różnych działów w hotelarstwie (z naciskiem na recepcję i działy rezerwacji), jak i usługi doradcze dla managerów, dyrektorów czy właścicieli nowo powstających hoteli.

Dotychczas prowadziła działania rozwojowe dla takich firm jak:

Czekoladziarnia Wedel w Kołobrzegu

Hotele: SHUUM Boutique Hotel **** w Kołobrzegu, Hotel HEL**** na Helu,

hotele TATRA SPA w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej, Bukowinie Tatrzańskiej ( 9 obiektów),

Hotel Puchacz  SPA w Niechorzu, Hotelu „Dom Polonii”** w Ostródzie,

Hotel „Wodnik”*** w Ustroniu Morskim

Hotel „Planeta”*** w Mielnie,

Pensjonat „Sjesta” w Grzybowie

Hotel Neptuno Resort & Spa**** w Dźwirzynie

Hotel „Górski Raj ***”w Porębie Wielkiej ( Gorce).

Ośrodki sanatoryjne: LECH w Kołobrzegu, ALKA w Ustroniu Morskim,

GRYF I i GRYF II  w Kołobrzegu

Szkolenia managerskie dla dyrektorów hoteli:

Palazzo Rosso **** z Poznania,

Hotelu Artus **** z Gdańska,  Hotelu Hel**** z Helu.

Restauracje: „Faworek Cafe” w Kołobrzegu, „Wyszkowianka” w Wyszkowie,

„Luca Bistro” w Wągrowcu,

„Nowy Młyn” w Namyślinie,

Restauracja „Łasuch” w Kuźnicy Strobińskiej

Sieć sklepów obuwniczych LA BOTINA w Karpaczu, Zakopanem i Wiśle

Sieć sklepów GÓRSKI w Zakopanem.

Usługi doradcze dla: „Pensjonatu „Siesta” w Grzybowie,

Hotelu Quattro *** w Szczecinku,

Hotelu Górski Raj*** w Porębie Wielkiej oraz dla nauczycieli szkół policealnych i techników o profilu hotelarsko-turystycznym m.in. w Kołobrzegu, Mrągowie czy Świebodzinie.

Motto, które jest jej bliskie brzmi: „Jakość pamięta się dłużej niż cenę”

Referenecje trenerskie znaleźć można tu: https://www.annatrenuje.pl