Sprzedaż i merchandising na stoiskach mięsno-wędliniarskich

Dla kogo?

Szkolenie polecamy właścicielom sklepów, kierownikom, sprzedawcom ze stoisk mięsno-wędliniarskich

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Posiada znajomość mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego

2

Projektuje i wdraża planogramy lady mięsnej i wędliniarskiej, w oparciu o zasadę WISA

3

Efektywnie układa towar w ladzie

4

Zna metody minimalizowania strat i ubytków w kategorii misa i wędlin

5

Wykorzystuje dekorację w ladzie – wskazanie na zagrożenia i szanse w tym zakresie

6

Opracowuje efektywną i powtarzalną diagnozę potrzeb do Klienta niezdecydowanego

1. MIĘSO WOŁOWE I WIEPRZOWE

  • Ogólna charakterystyka mięsa wołowego i wieprzowego,
  • Szczegółowe omówienie poszczególnych elementów półtuszy wołowej i wieprzowej:
    • sposoby krojenia (formowania)
    • przydatność kulinarna
    • warunki przechowywania i terminy ważności

2. MIĘSO DROBIOWE I WĘDLINY

  • Ogólny asortyment drobiu i wędlin dostępnych na polskim rynku
  • Możliwości wykorzystania pod względem kulinarnym i walory smakowe
  • Warunki przechowywania i terminy ważności
  • Sposoby porcjowania

3. Zagospodarowanie powierzchni w płaszczyźnie pionowej w chłodniach

  • Pułapki asortymentowe wpływające na ekspozycję towarów świeżych w sklepie /głębokość i szerokość/,
  • Podział stref chłodni według intensywności sprzedaży,
  • Ekspozycja pionowa – schemat blokowy w asortymencie mięs, wędlin i serów,
  • Kryteria doboru i ekspozycji towarów przy zastosowaniu ekspozycji pionowej,
  • Prezentacja pionowa grup towarowych – przykłady – „Sklep Rabat”

4. Jak przyciągnąć wzrok klienta i zwiększyć obrót na mięsie i wędlinach?

  • sposoby oddziaływania na kupującego poprzez ekspozycję mięsa, wędlin
  • kolory, światło i „cienie” w ekspozycji mięsa, wędlin
  • sposoby zwiększania sprzedaży poprzez dostosowanie ekspozycji towarów do potrzeb klienta
  • jak w praktyce wykorzystać zasady rządzące zachowaniem klientów w sklepie
  • czym jest zarządzanie kategorią dla detalisty, praktyczne zastosowanie BLOKU KRZYŻOWEGO,
  • jak w praktyce detalista może korzystnie dla siebie stosować zarządzanie kategorią – czyli jak zwiększyć obrót w subkategorii mięso, wędliny,
  • jak wykorzystywać działania merchandisingowe dostawców unikając chaosu w chłodni

5. TECHNIKI SPRZEDAŻY MIESA, WĘDLIN I SERÓW
Aktywna sprzedaż – czyli jak nie podawać, a sprzedawać?

  • Dlaczego tracimy klientów – jakie są słabości hipermarketów – mięso i wędliny?
  • Profesjonalizm w zachowaniu sprzedawców na stoiskach ladowych,
  • Czego wymagają klienci od sprzedawcy serów i masarza?
  • Proces zakupu jako podejmowanie decyzji – DIAGNOZA POTRZEB:
    • Kiedy stosować pytania otwarte, a kiedy zamknięte?
    • Zasada CECHA – ZALETA – KORZYŚĆ,
    • Zasada lejka w diagnozie potrzeb,
    • Co to znaczy sprzedaż KORZYŚCI – zamknięcie sprzedaży?

Aktywna sprzedaż w zachowaniu sprzedaży

  • Identyfikacja kluczowych motywów zakupu – typologia klientów
  • Prezentacja towaru i argumentacja sprzedaży
  • SPRZEDAŻ WIĄZANA jako naturalna kontynuacja procesu sprzedaży na stoiskach mięsnym i nabiałowym

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii