Wystąpienia publiczne
Dla kogo?
Szkolenie przewidziane jest dla osób zajmujących stanowiska kierownicze lub menadżerskie, które mają stały kontakt z klientem i koordynują procesy w przedsiębiorstwie.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Definiuje zasady efektywnej komunikacji
2
Rozróżnia zasady formułowania poprawnie wypowiedzi
3
Odróżnia zasady aktywnego słuchania i zadaje pytania
4
Rozpoznaje sposoby przekazywania informacji
5
Charakteryzuje znaczenie komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji
Moduł I. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Zasady budowania zaufania i wiarygodności mówcy
- Techniki nawiązywania kontaktu ze słuchaczami
- Struktura prezentacji i wystąpień – jak ją tworzyć?
- Zasady wykorzystania środków audiowizualnych w prezentacji
- Piramida prezentacji zagadnień.
- Scenariusz emocjonalny prezentacji – jak zafascynować odbiorców
Moduł II. Sposoby walki ze stresem i tremą
- Prezentacje i wystąpienia publiczne – dlaczego nas stresują?
- Stres i trema w trakcie prezentacji – sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach prezentacyjnych
- Błędy w myśleniu, percepcja sytuacji, stereotypy i przekonania – czyli co wzmacnia nasz stres
- Nastawienie orientacja na zadania vs orientacja na emocje
- Techniki relaksacyjne ciało/umysł
Moduł III. Zarządzanie trudnym zachowaniem odbiorcy
- Techniki prowadzenia rozmowy i sposoby udzielania odpowiedzi
- na pytania zadane po dokonanej prezentacji
- Budowanie mostów komunikacyjnych
- Jak radzić sobie z presją i obiekcjami słuchaczy?
- Jak pozyskać zainteresowanie niezainteresowanych?
- Jak pozyskać przychylność nieprzychylnych?
Moduł IV. Techniki i ćwiczenia improwizacji oraz mowa ciała i trening umysłu
- Wykorzystanie języka gestów, ciała i przestrzeni w autoprezentacji
- Kontakt wzrokowy
- Gesty wspomagające przekaz oraz gesty niepożądane
- Organizacja przestrzeni.
- Wygląd mówcy
- Techniki ekspresji niewerbalnej i improwizacji podczas wystąpień
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.