Adam Pluciński

Adam Pluciński

Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta, Kompetencje menedżerskie

Trener Biznesu, Ekspert Call i Contact Center - Właściciel

Od 2011 jest właścicielem firmy Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem.

Zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowych, przygotowaniem materiałów szkoleniowych, opracowaniem merytorycznym oraz prowadzeniem zajęć.

Specjalizacja w szkoleniach - menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych oraz interpersonalnych. Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych oraz zwiększenie wydajności w już istniejących.

Od 10 lat realizuje szkolenia z zakresu: Obsługi Klienta, Sprzedaży, Kompetencji Menedżerskich oraz Umiejętności Miękkich.

W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon Sp. z o.o., jednej z największych firm Call i Contact Center w Polsce, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości.

Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych.

Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci (Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa) w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą.

Zasiadał w Jury ogólnopolskiego Konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2016.

Prelegent I Spotkania Forum Call Center – „Zmotywuj, zaangażuj, wysłuchaj – Budowanie relacji i strategii personalnej.

Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych, to ponad 9000 godzin na salach szkoleniowych.