Trener biznesu, coach, menedżer, konsultant.
W swojej karierze pełnił funkcje przedstawiciela handlowego, kierownika sprzedaży, regionalnego dyrektora sprzedaży oraz kierownika działu szkoleń. Od 20 lat pracuje w Działach Sprzedaży i Dystrybucji w branży FMCG.
Specjalizuje się w rozwoju umiejętności sprzedażowych przedstawicieli handlowych metodą on the job training. Świetnie sprawdza się także jako trener negocjacji, technik sprzedaży, obsługi klienta, merchandisingu, zarządzania zespołem oraz w coachingu.
Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych dla ponad 100 firm. Pracował m.in. dla firm: Carlsberg SA, Samsung, Sygnity Technology, Home.pl, Makro i Media Expert.
Autor publikacji na temat wykorzystania treningu w miejscu pracy dla magazynu Business&Coaching oraz twórca programów wprowadzania nowych pracowników i standardów pracy dla przedstawicieli handlowych i kierowników sprzedaży.