napis

telefon-fiolet

+48 608 816 943

facebook-iconyoutube-iconviemo-icon

Strona GłównaZasady Ogólne

Merchandising - Zasady Ogólne

 

Zakres tematyczny/cele szkoleniowe

Program szkolenia

   

Otwarcie warsztatu

Zbudowanie poziomu otwartości i zaufania wśród uczestników poprzez poznanie się i określenie celów oraz zasad funkcjonowania w grupie szkoleniowe.
  • Poznanie się uczestników i trenera
  • Przedstawienie założeń i celów warsztatów
  • Przedstawienie metod pracy podczas szkolenia
  • Zbudowanie odpowiedniej atmosfery do współpracy i wymiany doświadczeń
  • Określenie indywidualnych celów uczestników zakotwiczonych w temacie szkolenia
  • Zakontraktowanie zasad wspólnej pracy podczas szkolenia
   

Zakres tematyczny/cele szkoleniowe

Program szkolenia

   

Drzewo decyzyjne klienta w procesie zaspakajanie potrzeb

  • Zwiększenie świadomości wpływy merchandisingu na decyzje zakupowe konsumentów na poziomie sklepu i poznanie praktycznych narzędzi do zwiększania sprzedaży.
  • Zdobycie wiedzy z zakresu podejmowania decyzji zakupowych przez klienta
  • Poznanie drzewa decyzyjnego w procesie zaspakajania potrzeb poprzez kupowanie produktów.
  • Etapy podejmowania decyzji zakupowych i wpływ merchandisingu na każdym z etapów.
  • Racjonalność, a emocje w czasie podejmowania decyzji.
  • Wpływ merchandisingu na zjawisko dysonansu pozakupowego.
  • Merchandising, jako technika zwiększająca lojalność konsumenta do produktu, marki, jaki i miejsca dokonywania zakupów.
   

Zakres tematyczny/cele szkoleniowe

Program szkolenia

   

Jak zachowuje się konsument w sklepie?

Zdobycie wiedzy zachowana konsumenta w sklepie.

 

  • Oddziaływanie środowiska sklepowego na zmysły konsumenta.
  • Wpływ otoczenia sklepowego na sposób poruszania się w sklepie.
  • 10 behavioralnych zasad konsumenta w sklepie min. strefa dekompresji, gorące i zimne miejsca ekspozycyjne, skanowanie półki.


   

Zakres tematyczny/cele szkoleniowe

Program szkolenia

   

Efektywne wykorzystanie powierzchni sprzedażowej w sklepie

Zdobycie wiedzy zachowana konsumenta w sklepie.

  • Oddziaływanie środowiska sklepowego na zmysły konsumenta.
  • Strefy sprzedaży w sklepie
    • strefa wejścia
    • „rozbiegu”
    • strefa zakupów
    • strefa kasowa
    • strefa wyjścia
    • strefa dekompresji
    • strefa gorąca ekspozycji
    • zimne miejsca ekspozycyjne
    • skanowanie półki.
    • "Martwe" strefy w sklepie
   

Zakres tematyczny/cele szkoleniowe

Program szkolenia

   

Promocje konsumenckie i dodatkowe ekspozycje

Zwiększenie świadomości wpływy promocji i dodatkowych ekspozycji na decyzje zakupowe konsumentów na poziomie sklepu i poznanie praktycznych narzędzi do zwiększania sprzedaży.

  • AIDA - technika zwiększająca efektywność i efektowność działań promocyjnych.
  • "wyróżnij się albo zgiń" - jak eksponować produkt, aby nie zginąć w gąszczu sklepowych promocji..
  • Parametr wrażliwości cenowej i jego wpływ na efektywność promocji.
  • Promocja - inwestycja, czy wydatek?
   

Zakres tematyczny/cele szkoleniowe

Program szkolenia

   

Czy cena na pewno jest najważniejsza dla konsumenta?

  • Zrozumienie roli komunikacji cenowej w sklepu przy podejmowaniu decyzji zakupu.
  • Poznanie wpływy oddziaływania materiałów reklamowych (POSM) twardych i miękkich, na decyzje zakupowe.
  • Zdobycie praktycznej wiedzy z obszaru tworzenia, budowania dodatkowych ekspozycji (paletowych, słupkowych, standów) w celu zwiększenia sprzedaży.
  • Zdobycie umiejętności posługiwania się i wykorzystania materiałów reklamowych zgodnie z ich przeznaczeniem w celu zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności konsumenta.


  • Najlepsze praktyki i błędy przy komunikacji cenowej.
  • Materiały reklamowe (POSM) - sztuka czy rzemiosło?
  • Kategoryzacja ze względu na przeznaczenie POSM.
  • Najlepsze praktyki i błędy przy stosowaniu materiałów reklamowych.
  • Efekt koncentracji i rozproszenia na przykładzie stosowania POSM.
  • Co ważniejsze ilość, czy jakość?
  • Niekonwencjonalne i nowatorskie przykłady stosowania materiałów reklamowych.


   

Zakres tematyczny/cele szkoleniowe

Program szkolenia

   

Cross-merchandising

Poznanie techniki cross merchandisingu, jako sposobu na zwiększenie sprzedaży.
  • Zjawisko cross - selingu w obsłudze klienta - zasady
   

Zakres tematyczny/cele szkoleniowe

Program szkolenia

   

Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie treści szkolenia.
  • Indywidualne Plany Działania.
  • Ankieta szkoleniowa
  • Certyfikaty


Wszystkich zainteresowanych szkoleniami z zakresu merchandisingu

zapraszamy do kontaktu z biurem pod adresem: biuro@wartoszkolic.pl

Newsletter - Bądź na bieżąco!



newsletter templates powered by FreshMail









WAŻNE:
Zapisując się na nasz newsletter Wyrażaasz zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Warto Szkolić Sp. z o.o. z siedzibą we Gnieźniew celu otrzymywania newsletterów.