Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Jak kobiety mogą rozwijać i promować swoją osobistą markę? - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Jak kobiety mogą rozwijać i promować swoją osobistą markę?

Dobrze wypromowana marka osobista to klucz do sukcesu w biznesie. Dzięki niej mamy szansę na lepiej płatną i bardziej prestiżową pracę, możemy liczyć na przewagę w rozmowach negocjacyjnych, a także uchodzić za eksperta w swojej dziedzinie. W jaki sposób powinno się ją budować? Czy kobiety mają w tym zakresie takie same szanse, jak mężczyźni?

Co daje promowanie marki osobistej?

W pierwszej kolejności należałoby podkreślić, że budowanie marki osobistej jest absolutną esencją dbania o swój rozwój zawodowy. Niejednokrotnie przeprowadzane badania rynku wskazały, że osoby w taki sposób inwestujące w siebie, mają zdecydowanie większe szanse na rynku pracy, niż ci, którzy nie dbają o swoją markę. Marka pozwala na wyróżnienie się na tle konkurencji, zdobycie sponsorów oraz stworzenie swoistego zabezpieczenia (nawet jeżeli odejdziemy z obecnej firmy, marka osobista pozwoli nam w szybkim tempie zyskać nowe zajęcie).

Marka osobista kobiety

Nie da się ukryć, że rynek pracy i w ogóle świat biznesu nie jest szczególnie przychylny dla kobiet. W konsekwencji nie jest im również łatwo w budowaniu własnej marki osobistej. Właśnie dlatego niezwykle ważną kwestią jest przyjęcie odpowiedniej strategii działania. W naszej ofercie posiadamy szkolenia z zakresu zarządzania marką osobistą. Nasi specjaliści podczas kursu wskazują jak kreować markę, dlaczego opłaca się strategia “krok po kroku” oraz jak wykorzystywać brand management w przedsiębiorstwie.

Kreowanie marki firmy

Pierwszym krokiem do stworzenia silnej marki osobistej jest wskazanie źródeł jej kapitału oraz określenie ogólnej, spójnej wizji. Ważnym elementem tego etapu jest tak zwane “reason to believe” (RTB), czyli powody, dla których klienci wierzą w firmę, produkt i dlaczego chcą do niej wracać. Upraszczając, marka musi zaistnieć w świadomości klienta, w jakiś sposób go przyciągnąć. Kolejnym elementem jest opracowanie skutecznej strategii działania, czyli ściślej mówiąc określenie celów – strategicznych, wizerunkowych oraz marketingowych.

Kształtowanie marki

O ile pierwszy etap można traktować dość uniwersalnie, ponieważ sprawdzi się zarówno w odniesieniu do kobiet, jak i mężczyzn. O tyle kształtowanie marki jest już bardziej złożonym procesem, który wymaga więcej od płci żeńskiej. W jaki sposób robić to skutecznie? Przede wszystkim bazą działania musi być tworzenie sieci kontaktów. Nigdy nie wiadomo kiedy przyda się pomocna dłoń przy zapewnieniu dodatkowych zasobów w ważnym projekcie albo w awansie na nowe stanowisko. Istotne jest również budowanie spójnego wizerunku. Należy zadbać o to, aby wszystko co robimy było ze sobą powiązane i tematycznie i chronologicznie, budując spójną ścieżkę naszej kariery. Ważne jest również podkreślanie atutów i znaczących dokonań oraz dzielenie się z innymi naszymi pomysłami. Taka autopromocja może przynieść wiele nieoczekiwanych korzyści.

Szkolenia – budowanie marki osobistej

Nasi wykładowcy posiadają wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu strategii komunikacji marki. To eksperci w zakresie public relations i specjaliści w dziedzinie marketingu. Jako trenerzy przepracowali kilka tysięcy godzin szkoleniowych oraz doradczych. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.