Wsparcie firm w okresowych trudnościach
Wsparcie firm w okresowych trudnościach
Program Wsparcie firm w okresowych trudnościach jest skierowany do samozatrudnionych oraz przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy doświadczają trudności w prowadzeniu działalności. Celem programu jest wsparcie projektów doradczych i szkoleniowych, które pomogą przedsiębiorcom w przezwyciężeniu kryzysu. Dofinansowanie pokrywa 100% kosztów kwalifikowalnych, w tym koszty rekrutacji, usług doradczych, szkoleniowych, a także koszty związane z zakupem lub amortyzacją środków trwałych i wartości niematerialnych.
Korzyści płynące ze skorzystania z programu Wsparcie firm w okresowych trudnościach:
- Do zdobycia 15 tys. zł na pracownika
- Do 100% wsparcia
- Pomoc w trudnościach dla małych i średnich firm
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania z programu Wsparcie firm w okresowych trudnościach , przygotowując dla Ciebie niezbędną dokumentację. Zajmiemy się również rozliczeniem Twojego projektu po odbytym szkoleniu. Dzięki temu:
- Nie stracisz czasu na skomplikowane formalności
- Zwiększysz swoje szanse na zdobycie dofinansowania
- Będziesz miał gwarancję dobrze rozliczonego projektu
- Zyskasz szkolenie i trenerów dopasowanych do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa
15tys
na pracownika
100%
małe i średnie przedsiębiorstwa
Wsparcie firm w okresowych trudnościach
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Strengthening Mental Resilience - How to Deal with Stress, Pressure, and Challenges
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Rozwój strategii marketingowej lokalu gastronomicznego opartej na mediach społecznościowych
-
-
-
-
Zarządzanie personelem lokalu gastronomicznego: rekrutacja, szkolenie i rozwój pracowników
-
-
-
-
Efektywna obsługa gości i techniki sprzedaży sugerowanej w branży gastronomicznej
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Zarządzanie ryzykiem i przygotowanie do nagłych sytuacji w lokalu gastronomicznym
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Profesjonalna obsługa osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnością
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Akademia Menadżera Cyfryzacji - Kompetencje strategiczne: Sprzedaż w gospodarce cyfrowej
-
Akademia Menadżera Cyfryzacji - Kompetencje strategiczne: Marketing w gospodarce cyfrowej
-
Akademia Menadżera Cyfryzacji - Kompetencje procesowe: Zarządzanie procesami w transformacji cyfrowej
-
Akademia Menadżera Cyfryzacji - Kompetencje technologiczne: Bezpieczeństwo cyfrowe.
-
-
-
-
-
Sprzedaż, obsługa klienta, psychologia sprzedaży. Szkolenie dedykowane pracownikom hotelu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Motywacyjne delegowanie i rozliczanie zadań w dziale sprzedaży w handlu detalicznym
-
-
-
-
-
-
-
-
Pomysł, strategia, komunikacja - wprowadzanie nowych produktów na rynek i skuteczne strategie ich promocji
-
Leadership skills development - Warsztat skutecznego menadżera zespołów rozproszonych.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Transport drogowy bez granic: Klucz do sukcesu w krajowych i międzynarodowych operacjach logistycznych
-
-
-
-
-
-
-
Zwiększanie przychodów przez sprzedaż wiązaną i uzupełniającą: Strategie i techniki
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Warsztat efektywnej sprzedaży, negocjacji i współpracy z Klientami dla pracowników Biura Obsługi Klientów.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Akademia Menadżera Cyfryzacji - Przywództwo i zarządzanie zespołami w wirtualnym środowisku
-
Akademia Menadżera Cyfryzacji - Przedsiębiorczość technologiczna - Paweł Głowacki
-
-
-
-
-
-
Efektywna organizacja sklepu – wskaźniki ekonomiczne: marża, rotacja, zapas, wydajność na roboczogodzinę, wydajność handlowa
-
-
-
Zaopatrzenie surowcowe zakładu produkcyjnego w warunkach pandemii
Jak identyfikować koszty utrzymania dostępności i zamrażanego kapitału Techniki minimalizowania tych kosztów Przypadki studyjne na temat minimalizowania kosztów -
Visual Merchandising w handlu detalicznym – czyli skuteczne zarządzanie powierzchnią sprzedaży w sklepie
-
Merchandising i zarządzanie stoiskami alkoholowymi, czyli znajomość alkoholi w sklepie monopolowym i osiedlowym
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
MBTI w praktyce czyli jak zrozumienie siebie i innych pomaga w realizacji celów zawodowych i prywatnych
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Akademia Menadżera Cyfryzacji - Przywództwo i zarządzanie zespołami w wirtualnym środowisku - Szymon Nęcki
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Akademia Menedżera Cyfryzacji - Zarządzanie zmianą. Rozwój kompetencji w zakresie cyfryzacji
-
-
-
Akademia Menadżera Cyfryzacji - Przywództwo i zarządzanie zespołami w wirtualnym środowisku - Angelika Kuczyńska
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Akademia Menadżera Cyfryzacji - Przywództwo i zarządzanie zespołami w wirtualnym środowisku - Agnieszka Kania
-
Kto może ubiegać się o dofinansowanie z programu Wsparcie firm w okresowych trudnościach?
O dofinansowanie z programu Wsparcie firm w okresowych trudnościach mogą ubiegać się przedsiębiorcy z sektora MŚP, w tym osoby samozatrudnione, które napotkały na trudności w prowadzeniu działalności. Program jest otwarty dla firm doświadczających problemów, potrzebujących wsparcia doradczego i szkoleniowego, aby poradzić sobie z wyzwaniami i przywrócić stabilność operacyjną.
Na co można przeznaczyć dofinansowanie z programu Wsparcie firm w okresowych trudnościach?
Środki z programu Wsparcie firm w okresowych trudnościach można przeznaczyć na szeroki zakres działań, w tym na usługi doradcze, szkoleniowe, wsparcie w rekrutacji, a także na zakup lub amortyzację środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Celem jest wsparcie przedsiębiorców w pokonaniu trudności, poprawie kompetencji zarządczych oraz optymalizacji procesów biznesowych.
Jaki jest cel programu Wsparcie firm w okresowych trudnościach?
Celem programu Wsparcie firm w okresowych trudnościach jest pomoc przedsiębiorcom z sektora MŚP w przezwyciężaniu trudności gospodarczych poprzez finansowanie usług doradczych, szkoleniowych oraz wsparcie inwestycyjne. Program ma na celu zwiększenie stabilności finansowej i operacyjnej firm, umożliwiając im adaptację do zmieniających się warunków rynkowych i przywrócenie wzrostu gospodarczego.
FAQ - Wsparcie firm w okresowych trudnościach
To inicjatywa PARP finansowana z Funduszy Europejskich, mająca na celu wsparcie przedsiębiorstw doświadczających okresowych trudności poprzez dofinansowanie szkoleń i doradztwa.
Wsparcie skierowane jest do samozatrudnionych oraz MŚP w okresowych trudnościach, aktywnie działających na rynku co najmniej 12 miesięcy przed rozpoczęciem naboru.
Przedsiębiorstwa mogą otrzymać dofinansowanie na diagnozę potrzeb oraz refundację kosztów usług rozwojowych zakupionych przez BUR.
Przedsiębiorstwo może uzyskać wsparcie w wysokości około 15 tys. zł na pracownika uczestniczącego w projekcie.
Projekt będzie realizowany do czerwca 2027 roku.
6 kroków do
dofinansowania
My jako firma szkoleniowa, bezpłatnie napiszemy i złożymy dla Ciebie wniosek o dofinansowanie dla branży HoReCa. Pozyskamy również środki na szkolenie i rozliczymy projekt po jego realizacji.
Wypełnienie
formularza kontaktowego
Jeśli jesteś zainteresowany projektem, wypełnij proszę formularz na dole strony i czekaj na kontakt od nas. Na podstawie danych z formularza określimy wszelkie możliwości i limity dofinansowania dla Twojej firmy, i wrócimy z informacją zwrotną w ciągu 48h.
Diagnoza potrzeb
rozwojowych
W razie potrzeby, pomożemy Ci przygotować Diagnozę Potrzeb Rozwojowych dla Twojej firmy i określić luki kompetencyjne będące podstawą do wyboru usług rozwojowych. Diagnoza również podlega dofinansowaniu, więc nie musisz martwić się o dodatkowe koszty.
Wybór usług
rozwojowych, szkoleń
Dobierzemy usługi szkoleniowe (otwarte lub zamknięte) dopasowane do Twoich potrzeb, wynikające z opracowanej Diagnozy Potrzeb Rozwojowych. W razie potrzeby przygotujemy indywidualną ofertę.
Wniosek i umowa
z operatorem
Pomożemy Ci skompletować niezbędne dokumenty i podpowiemy w razie potrzeby, jak je wypełnić. Na czas trwania projektu będziesz miał opiekę jednego z naszych konsultantów, który będzie dla Ciebie wsparciem w wypełnieniu niezbędnych formalności.
Umowa o świadczeniach
usług
Po uzyskaniu zgody i podpisaniu umowy od Operatora pozostanie nam tylko dopełnienie formalności związanych z realizacją wybranych usług i zapis uczestników na wybrane szkolenia. W razie potrzeby, pomożemy Ci założyć konto w Bazie Usług Rozwojowych i zarejestrować uczestników.
Szkolenia i rozliczanie
usług
W ostatnim kroku przeprowadzimy usługi z dbałością o najwyższą jakość i realizację założonych celów oraz w razie potrzeby pomożemy Ci je rozliczyć.