Akademia Menadżera Cyfryzacji – Zarządzanie transformacją cyfrową

Dla kogo?

Szkolenie przewidziane jest dla osób zajmujących stanowiska kierownicze lub menadżerskie, które nadzorują i koordynują procesy w przedsiębiorstwie. Uczestnik powinien mieć minimum 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierowniczym oraz podstawową wiedzę z zakresu zarządzania.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Opisuje zjawiska ekonomiczne i społeczne mające wpływ na funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw w dobie cyfrowej

2

Charakteryzuje pojęcie i etapy budowania strategii transformacji cyfrowej firmy

3

Charakteryzuje dojrzałość cyfrową przedsiębiorstwa oraz objaśnia czynniki ją kształtujące

4

Charakteryzuje mapę drogową transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania

5

Objaśnia podstawowe regulacje prawne z zakresu ochrony i przetwarzania danych

Dzień I 

  • Wprowadzenie, poznanie uczestników, kontrakt, cele szkolenia oraz oczekiwania uczestników. Zajęcia praktyczne w formie indywidualnych prezentacji oraz dyskusji uczestników.
  • Zjawiska ekonomiczne i społeczne mające wpływ na funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw w dobie cyfrowej. Zajęcia teoretyczne z angażowaniem uczestników poprzez pytania otwarte.
  • Transformacja cyfrowa przedsiębiorstwa – szanse i możliwości. Zajęcia praktyczne w podziale na grupy oraz dyskusja moderowana.
  • Transformacja cyfrowa przedsiębiorstwa – szanse i możliwości w mojej firmie. Zajęcia praktyczne w formie indywidualnych ćwiczeń dla uczestników szkolenia oraz dyskusja dotycząca wniosków.
  • Dojrzałość cyfrowa przedsiębiorstwa, jako podstawa do działań. Zajęcia teoretyczne prowadzone w formie miniwykładu

Dzień II

  • Wprowadzenie do działań w zakresie cyfryzacji firmy – inspiracja na początek dnia – CASE STUDY. Zajęcia praktyczne prowadzone indywidualnie, w grupach oraz na forum
  • Analiza dojrzałości cyfrowej mojej firmy. Rekomendacje działań zwiększających dojrzałość́ w strategicznych obszarach – ćwiczenie indywidualne. Zajęcia praktyczne
  • Etapy budowania strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa. Określanie celów i mierników realizacji. Zajęcia teoretyczne prowadzone w formie mini prezentacji oraz dyskusji moderowanej
  • Mapa drogowa transformacji cyfrowej oraz zasady jej przygotowania. Zajęcia teoretyczne – miniwykład w formie mapy myśli przy wykorzystaniu platformy MIRO
  • Przygotowywanie mapy transformacji cyfrowej mojej firmy – moja mapa myśli. Zajęcia praktyczne prowadzone z wykorzystaniem platformy MIRO.
  • Określanie potencjalnych ryzyk i zagrożeń dla poszczególnych etapów mapy. Zajęcia praktyczne prowadzone w formie indywidualnych ćwiczeń
  • Neutralizacja ryzyk, wspólne poszukiwanie rozwiązań. Zajęcia praktyczne dyskusja na forum, wspólne poszukiwanie rozwiązań
  • Plan wprowadzania innowacji cyfrowych w przedsiębiorstwie ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ciągłości procesów. Zajęcia praktyczne – ćwiczenie indywidualne, dyskusja na forum

Dzień III

  • Przygotowanie planu wprowadzania innowacji cyfrowych w mojej firmie. Zajęcia praktyczne prowadzone indywidualnie przy wsparciu trenera
  • Konsultacje planu wprowadzania innowacji cyfrowych w moim przedsiębiorstwie. Zajęcia praktyczne – konsultacje w parach przy wsparciu trenera
  • Konsultacje planu wprowadzania innowacji cyfrowych w moim przedsiębiorstwie. Zajęcia praktyczne – omawianie wniosków na forum
  • Skuteczna komunikacja dopasowana do preferencji odbiorców na bazie typologii osobowości MBTI. Zajęcia teoretyczne w postaci miniwykładu oraz ćwiczeń w grupach
  • Komunikacja zmian w przedsiębiorstwie – wprowadzanie innowacji cyfrowych. Zajęcia praktyczne – praca w grupach, dyskusja na forum
  • Plan komunikacji zmian – wprowadzania innowacji cyfrowych w mojej firmie z uwzględnieniem różnorodnych a jednocześnie skutecznych kanałów komunikacji. Opracowanie treści komunikatów część I. Zajęcia praktyczne – ćwiczenie indywidualne z wykorzystaniem platformy MIRO. Prezentacje na forum, feedback od zespołu

Dzień IV

  • Plan komunikacji zmian – wprowadzania innowacji cyfrowych w mojej firmie z uwzględnieniem różnorodnych a jednocześnie skutecznych kanałów komunikacji. Opracowanie treści komunikatów część II. Zajęcia praktyczne – ćwiczenie indywidualne z wykorzystaniem platformy MIRO. Prezentacje na forum, feedback od zespołu
  • Jak zaprezentować strategię transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie. Zajęcia praktyczne prowadzone w formie dyskusji moderowanej
  • Elementy skutecznej i angażującej prezentacji dotyczącej wprowadzania innowacji cyfrowych w firmie. Zajęcia praktyczne w formie dyskusji moderowanej
  • Narzędzia do tworzenia i przedstawiania skutecznych prezentacji
  • Opracowanie angażujących prezentacji dotyczących wprowadzania innowacyjnych narzędzi cyfrowych w mojej firmie. Zajęcia praktyczne – ćwiczenie indywidualne przy wsparciu trenera
  • Podstawowe regulacje prawne z zakresu ochrony i przetwarzania danych.
  • Podsumowanie warsztatów, wnioski i plan działań na najbliższe dni. Zajęcia praktyczne prowadzone jako indywidualne ćwiczenie oraz inspiracja na forum grupy

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii