Efektywne zarządzanie małą firmą

Dla kogo?

Szkolenie przewidziane jest dla osób zajmujących stanowiska menadżerskie, które nadzorują i koordynują procesy zarządzania małym przedsiębiorstwem. Uczestnik powinien mieć minimum 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierowniczym.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Identyfikuje własny potencjał menadżerski oraz indywidualny styl przywództwa

2

Rozumie procesy zachodzące w zespole i rozwija umiejętności zarządzania nimi

3

Rozwija umiejętności komunikacji: delegowania, egzekwowania, przekazywania informacji zwrotnej

4

Wzmacnia świadomość swojej roli w zespole i rozumie role innych

5

Rozwija umiejętności strategiczne planowania i działania z uwzględnieniem etapu rozwoju firmy

Moduł I. Firma w procesie rozwoju

  • Etapy rozwoju przedsiębiorstwa – konsekwencje i wyzwania
  • Fazy życia marki – w którym miejscu jesteśmy?
  • Planowanie strategii marki i rozwoju firmy
  • Narzędzia wspierające działania strategiczne
  • Zarządzanie w praktyce – jakich błędów unikać?

Moduł II. Właściciel firmy jako menadżer

  • Rekrutacja – efektywny emplyer branding
  • Style kierowania – rodzaje, konsekwencje
  • Diagnozowanie własnego stylu kierowania
  • Jak budować autorytet w zespole – rola wizerunku wśród podwładnych
  • Rodzaje autorytetu: formalny i nieformalny
  • Role i nowe wyzwania menadżera
  • Elementy treningu umiejętności kierowniczych

Moduł III. Praca z zespołem pracowników

  • Zespół a grupa ludzi – różnice
  • Praca nad synergią w zespole – sposób na zwiększenie efektywności
  • Synergia komunikacji – komunikacja interpersonalna jako podstawa budowania
  • zespołu Budowanie standardów komunikacji w zespole
  • Role w zespole
  • Zarządzanie konfliktem w zespole

Moduł IV. Doskonalenie umiejętności menadżerskich

  • Motywatory w zespole – rola systemów motywacyjnych
  • Motywowanie dostosowane do typów i preferencji podwładnego
  • Sposoby przeciwdziałania spadkom motywacji w zespole
  • Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami z pracownikami
  • Korygowanie i komunikowanie trudnych decyzji pracownikom
  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Umiejętność udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych członkom zespołu
  • Narzędzia wspomagające codzienne zarządzanie
  • Organizacja pracy własnej menadżera i organizacja pracy zespołu

Moduł V. Organizacja i menadżer w procesie

  • Identyfikacja zmian w organizacji
  • Szukanie obszarów doskonałości
  • Narzędzia wspierające doskonalenie procesów organizacyjnych
  • Identyfikacja i analiza przyczyn
  • Generowanie i wybór rozwiązań
  • Planowanie i wdrażanie rozwiązań w organizacji

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii