Leadership skills development – Warsztat skutecznego menadżera zespołów rozproszonych.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane do menadżerów.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Zwiększy świadomość na temat roli, odpowiedzialności i oczekiwań wobec managerów w firmie

2

Zbuduje rolę lidera zespołu, ustali zasady i reguły współpracy z podwładnymi

3

Poszerzy umiejętności wspierania rozwoju współpracowników poprzez wykorzystanie narzędzi: feedback, mentoring i coaching

4

Zwiększy umiejętność budowania skutecznych zespołów

Moduł I WPROWADZENIE DO SZKOLENIA

  • Poznajmy się
  • Zasady / reguły współpracy
  • Oczekiwania uczestników do szkolenia

Moduł II PRZEŁOŻONY / MANAGER / LIDER

  • Rola / zadania / odpowiedzialności Lidera
  • Oczekiwania firmy i pracowników wobec Lidera
  • Zasady, reguły lidera zespołu
  • Schemat pracy z podwładnymi w zespołach rozproszonych
  • Autorytet managera
  • Przełożony / Manager / Lider – kluczowe różnice

Moduł III PRACOWNIK

  • Różnice pomiędzy pracownikami (w oparciu o typologię osobowości MBTI)
  • Skuteczna komunikacja i współpraca z różnymi pracownikami
  • Motywatory pozapłacowe
  • Budowanie zaangażowania
  • Oddawanie odpowiedzialności
  • Inspirowanie do działania i współpracy

Moduł IV ROZWÓJ PODWŁADNYCH

  • Plan działań rozwojowych
  • Budowanie sukcesji
  • Feedback rozwojowy
  • Mentoring wspierający
    • kluczowe aspekty mentoringu
    • korzyści stosowania mentoringu
    • model współpracy z mentorem
  • Coaching rozwojowy
    • założenia coachingu
    • kiedy warto stosować coaching
    • model pracy coachingowej
  • Trening krótkich spotkań (coaching i mentoring w praktyce)

Moduł V ZARZĄDZANIE WSPÓŁPRACOWNIKAMI

  • Etapy rozwoju pracowników
  • Zarządzanie sytuacyjne wg modelu Blancharda
  • Analiza zespołów
  • Trening krótkich rozmów z podwładnymi (scenki sytuacyjne)
    • Instruktarz
    • Trening
    • Coaching
    • Delegowanie

Moduł VI BUDOWANIE EFEKTYWNYCH ZESPOŁÓW

  • Grupa a zespół – na czym polega synergia zespołu
  • Kluczowe obszary skutecznych zespołów
  • Analiza mojego zespołu
  • Plan działań rozwojowych

Moduł VII WARSZTAT KRÓTKICH ROZMÓW – (CASE STUDY)

  • Przekazanie trudnej i niepopularnej decyzji
  • Asertywny komunikat podczas spotkania z pracownikiem
  • Feedback po wspólnej pracy
  • Rozmowa motywująca
  • Upomnienie pracownika za popełnione błędy
  • Pochwalenie pracownika na forum zespołu
  • Mentoring podczas spotkania
  • Prowadzenie coachingu rozwojowego

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii