Akademia Menadżera Cyfryzacji – Kompetencje strategiczne: Sprzedaż w gospodarce cyfrowej
Dla kogo?
Szkolenie jest adresowane do pracowników, którzy obejmują stanowiska kierownicze (lub są planowani do objęcia tego typu stanowisk) i zajmują się bezpośrednio zarządzaniem zespołem, a także chcą podnieść swoje kompetencje z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej. Nie jest wymagany minimalny staż pracy na danym stanowisku.
W efekcie szkolenia uczestnik
Wymienia przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w ecommerce.
Identyfikuje korzyści ze stosowania rozwiązań ecommerce, w tym wykorzystujących algorytmy AI.
Charakteryzuje metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.
Identyfikuje cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami zklientem.
Charakteryzuje zasady funkcjonowania inteligentnych łańcuchów dostaw.
Charakteryzuje narzędzia cyfrowe wspierające logistykę i dystrybucję w gospodarce cyfrowej oraz korzyści płynące z ich wykorzystania.
Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych form e-commerce odpowiednie do specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesowego.
Analizuje i wyciąga wnioski ze strategii rozwoju e-commerce.
Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania e-commerce.
Interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań ecommerce.
Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.
Identyfikuje rozwiązania wykorzystywane w logistyce i dystrybucji w gospodarce cyfrowej oraz potrafi wybrać najbardziej korzystne rozwiązanie w tym zakresie stosowne do specyfiki rynku firmy.
Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
Dostrzega różnorodności potrzeb klientów.
Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia
Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania
Proponuje niestandardowe rozwiązania
Dzień I
- Wprowadzenie do szkolenia
- Zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w e-commerce – wykład
- Korzyści ze stosowania rozwiązań ecommerce, w tym wykorzystujących algorytmy AI – wykład
- Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta – wykład + ćwiczenie.
- Metody identyfikacji właściwych działań i narzędzi wspierających działania e-commerce – wykład + dyskusja.
- Sposoby proponowania działań sprzedażowych dostosowanych do ścieżki klienta – ćwiczenie w grupach.
- Zasady funkcjonowania inteligentnych łańcuchów dostaw – burza mózgów
- Narzędzia cyfrowe wspierające logistykę i dystrybucję w gospodarce cyfrowej – wykład + dyskusja.
- Korzyści płynące z wykorzystania narzędzi cyfrowych – burza mózgów.
Dzień II
- Jak identyfikować rozwiązania do realizacji różnych form e-commerce odpowiednie do specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesowego – wykład + ćwiczenie indywidualne.
- Wnioski ze strategii rozwoju e-commerce – wykład + analiza.
- Cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem – wykład + ćwiczenie.
- Jak interpretować wskaźniki i oceniać efekty działań e-commerce – wykład poprzedzony burzą mózgów.
- Narzędzia do przezwyciężania oporu wobec zmian – dyskusja.
- Analiza działań e-commerce i propozycje udoskonalenia wraz z ich uzasadnieniem.
- Jak proponować niestandardowe rozwiązania w zakresie wykorzystania narzędzi cyfrowych – wykład + ćwiczenie w grupach.
- Rozwiązania wykorzystywane w logistyce i dystrybucji w gospodarce cyfrowej – wykład.
- Test wiedzy z obszaru e-commerce
Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Cel edukacyjny
Usługa „Sprzedaż w gospodarce cyfrowej” przygotowuje uczestnika do koordynowania i wyznaczania celów do realizacji działań sprzedażowych, z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe:
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h
Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.