Zarządzanie i komunikacja w kryzysie

Dla kogo?

Osoby zarządzające na wszystkich poziomach w firmie i pracownicy pracujący w czasach pandemii, kiedy to komunikacja, „sytuacje rodzinne”, zdrowotne, czasami długofalowa praca zdalna, obostrzenia i procedury wewnętrzne, powodują zmiany w realizacji zadań pracownika, działu, firmy.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Zdobędzie wiedzę oraz podstawowe umiejętności do oceny sytuacji kryzysowej

2

Umiejętnie będzie potrafił diagnozować, rozmawiać z osobami w kryzysie oraz udzielić wsparcia w elementach dysfunkcjonalności

3

Będzie potrafił uruchomić potencjał swój, współpracownika, jak i podwładnego na bazie trudnych doświadczeń

4

Nabierze pewności siebie i motywacji do komunikacji w czasie Covid-19

5

Będzie w stanie przekształcić potencjał w strategię działania w pokonaniu kryzysu u współpracownika czy podwładnego

6

Zadba o pełną skuteczność działania z osobami w kryzysie chronicznym (w tym również pracujących zdalnie)

Moduł I. Wprowadzenie i zasady pracy w formule online

Moduł II. Kryzys emocjonalny (psychologiczny) w czasach pandemii wpływający na biznes i jak sobie z nim radzić

Moduł III. Diagnoza i jeszcze lepsze rozpoznanie stanu współpracownika, podwładnego w czasach Covid-19

Moduł IV. Efektywna współpraca i komunikacja z osobami w kryzysie emocjonalnym

Moduł V. (Opcjonalnie – rekomendowana dla pełnej efektywności): Praktyczna sesja indywidulana z informacją zwrotną

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii

    Cenimy prywatność użytkowników

    Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.