Zarządzanie i komunikacja w kryzysie
Dla kogo?
Osoby zarządzające na wszystkich poziomach w firmie i pracownicy pracujący w czasach pandemii, kiedy to komunikacja, „sytuacje rodzinne”, zdrowotne, czasami długofalowa praca zdalna, obostrzenia i procedury wewnętrzne, powodują zmiany w realizacji zadań pracownika, działu, firmy.
W efekcie szkolenia uczestnik
Zdobędzie wiedzę oraz podstawowe umiejętności do oceny sytuacji kryzysowej
Umiejętnie będzie potrafił diagnozować, rozmawiać z osobami w kryzysie oraz udzielić wsparcia w elementach dysfunkcjonalności
Będzie potrafił uruchomić potencjał swój, współpracownika, jak i podwładnego na bazie trudnych doświadczeń
Nabierze pewności siebie i motywacji do komunikacji w czasie Covid-19
Będzie w stanie przekształcić potencjał w strategię działania w pokonaniu kryzysu u współpracownika czy podwładnego
Zadba o pełną skuteczność działania z osobami w kryzysie chronicznym (w tym również pracujących zdalnie)
Moduł I. Wprowadzenie i zasady pracy w formule online
Moduł II. Kryzys emocjonalny (psychologiczny) w czasach pandemii wpływający na biznes i jak sobie z nim radzić
Moduł III. Diagnoza i jeszcze lepsze rozpoznanie stanu współpracownika, podwładnego w czasach Covid-19
Moduł IV. Efektywna współpraca i komunikacja z osobami w kryzysie emocjonalnym
Moduł V. (Opcjonalnie – rekomendowana dla pełnej efektywności): Praktyczna sesja indywidulana z informacją zwrotną
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.