Komunikacja w zespole

Dla kogo?

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które na co dzień pracują w zespołach oraz kierują zespołami pracowniczymi

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Pozna metody i techniki skutecznej komunikacji

 

 

 

 

2

Zweryfikuje mocne i słabe strony w komunikacji

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Wyeliminuje najczęściej popełniane błędy

 

 

 

 

4

Będzie skutecznie oddziaływać na drugą stronę

 

 

 

 

 

 

 

 

Moduł I Moduł wprowadzający

  • Przedstawienie celów szkolenia
  • Zapoznanie się uczestników
  • Zebranie oczekiwań

Moduł II Komunikacja jako proces

  • Definicja
  • Znaczenie procesu komunikacji w efektywnym kierowaniu

Moduł III Komunikacja w kontaktach z innymi

  • Moje zachowanie a zaangażowanie współpracowników
  • Cykl podnoszenia efektywności
  • Style komunikacji

Moduł IV Komunikacja niewerbalna – mowa bardziej uczciwa niż słowa

  • Na co wpływa postawa
  • Co mówi nasza twarz?
  • Magia uśmiechu
  • Gesty
  • Powierzchowność: jak Cię widzą…

Moduł V Techniki skutecznej komunikacji

  • KISS – wszystko powinno być uproszczone tak bardzo jak to tylko możliwe, ale nie bardziej

Moduł VI Co się dzieje kiedy komunikacja w zespole zawodzi?

Moduł VII Bariery i błędy w komunikowaniu się i sposoby ich przezwyciężania

Moduł VIII Słuchasz, ale czy słyszysz? Sztuka efektywnego słuchania

Moduł IX Bariery utrudniające efektywne słuchanie

Moduł X Dobry słuchacz

Moduł XI Informacja zwrotna – element skutecznej komunikacji

  • FUKO
  • Struktura rozmowy

Cele

Nabycie wiedzy i umiejętności jak dbać o skuteczną komunikację w pracy zespołowej. Poprawa jakości pracy zespołowej.

Jak będziemy pracować

Opierając się na założeniu Konfucjusza:

„Co usłyszę, zapomnę,
Co zobaczę, zapamiętam,
Co sam zrobię, zrozumiem.”

nasze warsztaty zakładają naukę przez doświadczenie i praktykę, dlatego część teoretyczną ograniczamy do minimum. Tę sferę wspieramy materiałami dydaktycznymi dla uczestników.

Ok. 70% czasu na warsztatach przeznaczamy na aktywne formy nauki. Podczas pracy wykorzystujemy autorskie programy i rozwiązania oparte na własnych doświadczeniach zawodowych.

Metody szkoleniowe

Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody:

  • Mini wykład
  • Dyskusja grupowa
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe
  • Burza mózgów
  • Scenki
  • Lodołamacze

Czym wyróżnia się warsztat?

  • Inspiruje i motywuje do działania
  • Zawiera praktyczne wskazówki do wykorzystania „od zaraz”
  • Pozytywną energią i niepowtarzalną atmosferą
  • Prowadzony przez Trenera z bogatym doświadczeniem biznesowym, efektywnie kierującym zespołami pracowniczymi

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii