Zarządzanie pracownikami – warsztat skutecznego kierownika regionalnego

Dla kogo?

Szkolenie skierowane dla kierowników regionalnych.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Zwiększy świadomość i wiedzę na temat roli każdego Kierownika Regionalnego w organizacji.

2

Zbuduje rolę przełożonego w zespole, ustali zasady i reguły współpracy z podwładnymi.

3

Wypracuje kluczowe kompetencje niezbędne w codziennej pracy Kierowników Regionalnych.

4

Rozwinie umiejętności z zakresie budowania autorytetu w zespole kierowników,

Dzień 1-3

INDYWIDUALNA PRACA W TERENIE Z KIEROWNIKAMI REGIONALNYMI

  • Poznanie uczestników,
  • Poznanie indywidualnego stylu pracy z podległymi kierownikami,
  • Analiza umiejętności managerskich,
  • Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych,
  • Mentoring managerski,
  • Ustalenie oczekiwań i potrzeb szkoleniowych,
  • Motywowanie, angażowania do aktywnego udziału na warsztacie

Dzień 4 WARSZTAT ZARZĄDZANIA DLA KIEROWNIKÓW REGIONALNYCH

Moduł I     Wprowadzenie do szkolenia

  • Zasady, reguły pracy na warsztatach,
  • Oczekiwania uczestników, gorące tematy,
  • Omówienie zadania przedszkoleniowego,

 

Moduł II   Rola kierownika regionalnego w Firmie

  • Świadomość zadań na stanowisku kierownika regionalnego,
  • Oczekiwania podwładnych kierowników, firmy, Klientów,
  • Odpowiedzialność za ludzi, wyniki, przyszłość,
  • Budowanie roli przełożonego, ustalanie zasad i reguł współpracy z zespołem kierowników,
  • Klarowny plan celów krótko i długoterminowych,

 

Moduł III   Kluczowe kompetencje kierowników

  • Wybieramy i omawiamy kluczowe kompetencje,
  • Samoświadomość wiedzy i umiejętności,
  • Reguły jako fundament pracy każdego lidera,
  • Rozwój osobisty,
  • Organizacja pracy własnej i pracowników,
  • Planowanie, wyznaczanie zadań, zarządzanie priorytetami,

 

Moduł IV    Warsztat komunikacyjny – prowadzenie rozmów z podwładnymi

  • Słuchanie i uważność podczas rozmów,
  • Pytania jako klucz do właściwej komunikacji,
  • Charakterystyka różnic pomiędzy pracownikami (typologie MBTI),
  • Skuteczna komunikacja z różnymi stylami osobowości pracowników,
  • Techniki wywierania wpływu w rozmowach z podwładnymi,
  • Trening rozmów z pracownikami,

 

Moduł V     Warsztat zarządzania zespołem

  • Etapy rozwoju pracownika

PRACA DOMOWA

Analiza zespołów. Każdy z uczestników szkolenia dokona analizy swoich podwładnych pod kątem kluczowych umiejętności na zajmowanych stanowiskach. Ocena umiejętności zgodnie z omawianym na 1 dniu szkolenia modelem rozwoju pracowników. Tabela będzie podstawą do zarządzania dopasowanego do etapu aktualnego rozwoju każdego z pracowników, właściwego dobierania i stosowania odpowiednich narzędzi i stylów przywództwa.

Dzień 5 WARSZTAT ZARZĄDZANIA DLA KIEROWNIKÓW REGIONALNYCH

Moduł VI   Warsztat zarządzania zespołem

  • Zarządzanie sytuacyjne w oparciu o metodologię K. Blancharda,
  • Rozwijanie samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania pracowników,
  • Metody zarządzania managera
    • Instruktarz,
    • Trening,
    • Coaching,
    • Delegowanie,
  • Scenki dotyczące praktycznego zarządzania podwładnymi,

 

Moduł VII   Działania managerskie w praktyce

  • Mocne rozmowy z podwładnymi,
  • Trudne sytuacje managerskie w praktyce – case study,
  • Rozwiązywanie konfliktów w zespołach,
  • Trening krótkich spotkań z podwładnymi,

 

Moduł VIII   Autorytet managera

  • Czym jest autorytet managera,
  • Jakie działania managera pomagają budować jego autorytet,
  • Co niszczy autorytet managera w oczach podwładnych,
  • Znaczenie otwartości, dyspozycyjności oraz umiejętności słuchania,

 

Moduł VIII   Mój zespół

  • Czym jest praca zespołowa, siła/synergia zespołu,
  • Jak budować zaangażowanie i motywację pracowników,
  • Klarowność procesów, odpowiedzialności i ocen podwładnych,
  • Konflikt w zespole jako szansa na przyspieszenie rozwoju,
  • Asertywne rozmowy z podwładnymi, stawianie granic,
  • Trójkąt odpowiedzialności przełożonego: Wyznaczanie zadań, Motywowanie, Kontrola i rozliczanie,
  • Jak właściwie udzielać informację zwrotną,
  • Ćwiczenia rozmów w zespołach trzyosobowych (kierownik/pracownik/obserwator).

Dzień 6 MENTORING MANAGERSKI DLA KIEROWNIKÓW REGIONALNYCH

MENTORING MANAGERSKI – 3 SESJE ONLINE

  • Indywidualne konsultacje wspierające managerów (ok 1 miesiąc po zakończeniu warsztatu)
  • Przepracowywanie na sesji 1:1 realnych sytuacji managerskich,
  • Wspólne poszukiwanie rozwiązań,
  • Trening rozmów z podwładnymi,
  • Czas trwania indywidualnej sesji – 2h
  • Uczestnicy: uczestnik szkolenia, trener Paweł Głowacki

Dzień 7 PODSUMOWANIE PROGRAMU + INDYWIDUALNE KONSULTACJE

PODSUMOWANIE WARSZTATU + INDYWIDUALNE KONSULTACJE

  • Omówienie kluczowych obszarów omawianych podczas warsztatów w zakresie
    • Poziomu kompetencji managerskich w zespole kierowników regionalnych
    • Umiejętności motywowania i budowania zaangażowania podległych kierowników
    • Umiejętności rozwijania i zarządzania kierownikami sklepów
    • Umiejętność wyznaczania i rozliczania zadań
  • Analiza dalszych potrzeb rozwojowych zespołu
  • Omówienie metod zarządzania zespołem Kierowników Regionalnych
  • Indywidualne konsultacje dotyczące zarzadzania

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii