Akademia Menadżera Cyfryzacji – Kompetencje strategiczne: Marketing w gospodarce cyfrowej

Dla kogo?

Szkolenie jest adresowane do pracowników, którzy obejmują stanowiska kierownicze (lub są planowani do objęcia tego typu stanowisk) i zajmują się bezpośrednio zarządzaniem zespołem, a także chcą podnieść swoje kompetencje z zakresu marketingu w gospodarce cyfrowej. Nie jest wymagany minimalny staż pracy na danym stanowisku.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności

 

 

 

 

2

Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.

 

 

 

 

 

 

3

Charakteryzuje zasady działania marketing automation.

 

 

 

 

4

Charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).

 

 

 

 

 

5

Identyfikuje metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).

 

 

 

 

 

6

Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.

 

 

 

 

 

 

 

7

Ocenia strategie e- marketingu w firmie.

 

 

 

 

 

 

8

Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego.

 

 

 

 

 

 

9

Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.

 

 

 

 

 

 

 

10

Dostrzega różnorodność potrzeb klientów.

 

 

 

11

Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia

 

 

 

12

Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.

 

 

 

13

Proponuje niestandardowe rozwiązania

 

Dzień I 

  • Wprowadzenie do szkolenia.
  • Narzędzia marketingu internetowego w tym marketingu mix– charakterystyka oraz wskaźniki efektywności. Wykład
  • Zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych. Wykład + dyskusja
  • Ocena sytuacji rynkowej/kontekstu przedsiębiorstwa. Analiza + dyskusja.
  • Zasady działania marketing automation. Wykład + ćwiczenia
  • Pojęcia nowoczesny marketing cyfrowy (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne). Wykład

Dzień II

  • Metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online). Wykład
  • Identyfikacja i wybór właściwych narzędzi marketingu internetowego do sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.Wykład + dyskusja.
  • Strategie e- marketingu w firmie. Dyskusja
  • Ocena strategii e-marketingu w firmie. Wykład + Dyskusja
  • Interpretacja wskaźników i ocena efektów działań marketingu cyfrowego. Wykład poprzedzony burzą mózgów.
  • Jak planować działania w oparciu o potrzeby klientów. Wykład + dyskusja.
  • STUDIUM PRZYPADKU – analiza strategii e-marketingowej i propozycje udoskonalenia wraz z ich uzasadnieniem
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia – test wiedzy

Cel edukacyjny

Usługa „Marketing w gospodarce cyfrowej” przygotowuje uczestnika do umiejętnej koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.

Forma szkolenia:

Szkolenie przeprowadzone zostanie z wykorzystaniem metod interaktywnych.

Informacje dodatkowe:

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii