Akademia Menadżera Cyfryzacji – Kompetencje strategiczne: Marketing w gospodarce cyfrowej
Dla kogo?
Szkolenie jest adresowane do pracowników, którzy obejmują stanowiska kierownicze (lub są planowani do objęcia tego typu stanowisk) i zajmują się bezpośrednio zarządzaniem zespołem, a także chcą podnieść swoje kompetencje z zakresu marketingu w gospodarce cyfrowej. Nie jest wymagany minimalny staż pracy na danym stanowisku.
W efekcie szkolenia uczestnik
Wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności
Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.
Charakteryzuje zasady działania marketing automation.
Charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne).
Identyfikuje metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online).
Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.
Ocenia strategie e- marketingu w firmie.
Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego.
Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
Dostrzega różnorodność potrzeb klientów.
Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia
Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.
Proponuje niestandardowe rozwiązania
Dzień I
- Wprowadzenie do szkolenia.
- Narzędzia marketingu internetowego w tym marketingu mix– charakterystyka oraz wskaźniki efektywności. Wykład
- Zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych. Wykład + dyskusja
- Ocena sytuacji rynkowej/kontekstu przedsiębiorstwa. Analiza + dyskusja.
- Zasady działania marketing automation. Wykład + ćwiczenia
- Pojęcia nowoczesny marketing cyfrowy (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne). Wykład
Dzień II
- Metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online). Wykład
- Identyfikacja i wybór właściwych narzędzi marketingu internetowego do sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.Wykład + dyskusja.
- Strategie e- marketingu w firmie. Dyskusja
- Ocena strategii e-marketingu w firmie. Wykład + Dyskusja
- Interpretacja wskaźników i ocena efektów działań marketingu cyfrowego. Wykład poprzedzony burzą mózgów.
- Jak planować działania w oparciu o potrzeby klientów. Wykład + dyskusja.
- STUDIUM PRZYPADKU – analiza strategii e-marketingowej i propozycje udoskonalenia wraz z ich uzasadnieniem.
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia – test wiedzy
Cel edukacyjny
Usługa „Marketing w gospodarce cyfrowej” przygotowuje uczestnika do umiejętnej koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.
Forma szkolenia:
Szkolenie przeprowadzone zostanie z wykorzystaniem metod interaktywnych.
Informacje dodatkowe:
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h
Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.