Zarządzanie zespołem pracowników na produkcji – 2dni

Dla kogo?

Szkolenie skierowane do osób zarządzających pracownikami na produkcji, które chcą poszerzyć wiedzę na temat efektywnego zarządzania zespołem pracowników.

Rola mistrza/brygadzisty jest bardzo ważną rolą, wymagającą kompetencji zarządczych, komunikacyjnych i organizacyjnych. Szkolenie, które proponujemy daje odpowiedź na pytanie: jak być lepszym liderem? W dzisiejszym świecie biznesu stawia się na pracę grupową, współdziałanie, dzielenie się wiedzą i dobrą atmosferę w pracy. Taką skuteczność dają tylko dobrze zmotywowanie i zgrane zespoły pracowników, mających poczucie, że grają do tej samej bramki

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Wie jaka jest rola lidera na produkcji

 

 

 

2

Posiada wiedzę na temat tego jak budować autorytet w zespole

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Wie jak reagować i rozwiązywać sytuacje konfliktowe w zespole

 

 

 

 

 

4

Zna pojęcie mobbingu i wie jak mu przeciwdziałać

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Wie jak budować zaangażowane zespoły

 

 

 

6

Umie przekazywać pracownikom trudne informacje

 

 

 

 

 

 

Moduł I Rola lidera na produkcji i budowanie autorytetu w zespole – wprowadzenie.

  • Nastawienie na realizowany cel
  • Nastawienie na przejrzyste relacje w zespole
  • Efektywna komunikacja z pracownikami
  • Doskonalenie procesów pracy
  • Nastawienie na realizację długofalowych celów
  • Konsekwencja w postępowaniu
  • Budowanie zaangażowania pracowników

Moduł II Konstruktywna komunikacja z pracownikami przeciwdziałająca sytuacjom konfliktowym i zjawisku mobbingu.

  • Mobbing, niepożądane sposoby postępowania wobec pracowników – definicje, rozpoznawanie i przeciwdziałanie
  • Kontraktowanie – komunikowanie zasad współpracy i oczekiwań wobec pracowników
  • Skuteczne instruowanie pracowników na stanowisku pracy
  • Reagowanie na błędy – diagnozowanie przyczyn i dopasowanie reakcji lidera
  • Udzielanie informacji zwrotnej na temat jakości pracy
  • Stawianie granic pracownikom przekraczającym zasady i działającym na szkodę firmy lub zespołu
  • Rozmowa dyscyplinująco motywująca w kontekście braku relizacji celów, działań, braku zaangażowania
  • Postępowanie wobec pracowników roszczeniowych

Moduł III Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi.

  • Natura i przebieg sytuacji konfliktowych
  • Źródła i przyczyny konfliktów w zespole:
    • osobowościowe
    • psychologiczne
    • strukturalne
  • Ogólne zasady rozwiązywania sytuacji konfliktowych i przygotowania się do interwencji

Moduł IV Metody rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.

  • Reagowanie sytuację konfliktową z pracownikiem:
    • na zachowania emocjonalne, podnoszenie głosu,
    • podważanie autorytetu lidera na forum
    • wprowadzanie przez pracownika w błąd
  • Konfrontowanie różnych punktów widzenia
  • Mediowanie między pracownikami
  • Arbitraż pomiędzy pracownikami
  • Przekazywanie trudnych informacji i decyzji w sytuacjach kryzysowych

Cele

Przekazanie wiedzy na temat efektywnego zarządzania zespołem pracowników.

Informacje dodatkowe:

Nasze warsztaty zakładają naukę przez doświadczenie i praktykę, dlatego część teoretyczną ograniczamy do minimum. Tę sferę wspieramy materiałami dydaktycznymi dla uczestników.

Podczas pracy wykorzystujemy autorskie programy i rozwiązania oparte na własnych doświadczeniach zawodowych.

Czas szkolenia to 16h

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii