Podnoszenie kwalifikacji pracowników

Dla kogo?

Szkolenie jest skierowane do pracowników różnych branż i sektorów, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje i umiejętności zawodowe. Grupą docelową są

  • Pracownicy nowo zatrudnieni, którzy potrzebują szybkiego wdrożenia i nauczenia się specyfiki pracy w danym zawodzie lub firmie.
  • Pracownicy, którzy już od pewnego czasu pracują w danej branży, ale chcą zdobyć nowe kwalifikacje i umiejętności, aby awansować lub zmienić kierunek kariery.
  • Przedsiębiorcy lub właściciele małych firm, którzy chcą podnieść kwalifikacje swoich pracowników w celu zwiększenia efektywności i konkurencyjności firmy.

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Nauczy się uzyskiwać oszczędności w swoim miejscu pracy.

 

2

Pozna różnice międzypokoleniowe, aby lepiej porozumiewać się między stanowiskowo.

3

Pozna zasadę Pareto, aby zwiększyć swoją efektywność.

 

 

 

 

4

Pozna 8 procesów, które świadomie i podświadomie wpływają na wytworzenie opinii o danym miejscu.

 

 

 

 

5

Nauczy się jak nastrój wpływa zwiększenie sprzedaży i zadowolenia z pracy.

6

Nauczy się tworzyć karty techniczne produktów czy usług z opisem wyjątkowości, aby zwiększyć przewagę na rynku i sprzedaż.

7

Nauczy się zadawania odpowiednich pytań, aby zaangażować klientów w proces sprzedaży.

Moduł I 

Rozpoczęcie szkolenia, przedstawienie się uczestników i prowadzącego.

Poznaj wykres kołowy. Jak uzyskać tam oszczędności i jak je wprowadzić w życie przy współpracy między stanowiskowej. Dlaczego to jest dla mnie ważne?

Analiza najczęstszych błędów w prowadzeniu biznesu i ich wpływ na rentowność.

Moduł II

Siła pokoleń, czyli zrozum różnice międzypokoleniowe, aby zaakceptować zachowania, które wcześniej były niedopuszczalne i szybciej zbuduj nic porozumienia. Jak współpracować z pokoleniem „Y”?

Zastosuj Zasadę Pareto, aby zwiększyć swoja efektywność.

8 procesów, które świadomie i podświadomie wpływają na wyrobienie opinii odnośnie danego miejsca.

Jak odpowiedni nastrój może wpłynąć na zwiększenie sprzedaży i zadowolenia z pracy.

Nauka tworzenia kart technicznych wraz z opisem wyjątkowości pozycji w sprzedaży.

Ćwiczenia z tworzenia karty technicznej proponowanych usług czy pozycji w sprzedaży z nastawieniem na tworzenie przewagi na rynku, czyli opisu wyjątkowości.

Moduł III

Ćwiczenia z tworzenia karty technicznej proponowanych usług czy pozycji w sprzedaży z nastawieniem na tworzenie przewagi na rynku, czyli opisu wyjątkowości.

Jak zaangażować klienta w proces sprzedaży, dzięki odpowiednio ułożonym zadaniom.

Wprowadź nowe rozwiązania, która stworzą przewagę na rynku.

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy

Moduł IV

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy

Moduł II

Warsztaty: Budowanie podświadomej relacji z klientem na podstawie oceny miejsca sprzedaży poprzez wpływ muzyki i wygody w przedsiębiorstwie- dalsza część upsellingu.

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.

Moduł III

Warsztaty: Skuteczny serwis oraz profesjonalne zaprezentowanie produktu dla klienta – wdrożenie najważniejszych procesów pomagających w podświadomej, pozytywnej ocenie przedsiębiorstwa i podniesieniu sprzedaży.

Warsztaty: Pożegnanie klienta jednym z najważniejszych procesów wpływających na jego ponowną wizytę w przedsiębiorstwie.

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.

Moduł III

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.

Cele:

Celem biznesowym dla uczestnika instytucjonalnego jest zwiększenie obrotu w biznesie o min. 10 procent w przeciągu kolejnych 3 miesięcy w odniesieniu do tego samego miesiąca rok wcześniej.

Spadek rotacji o min. 5% w porównaniu do poprzedniego kwartału, min. na miesiąc po szkoleniu.

Celem szkolenia „Podnoszenie kwalifikacji  pracowników jest przygotowanie uczestników do pracy z klientem w obiektach usługowych lub uzupełnienie wiedzy i umiejętności osób, które w usługach już pracują, przez przekazanie informacji dotyczących uzyskania oszczędności w wykresie kołowym, przy współpracy między stanowiskowej, najczęstszych błędach w biznesie i ich wpływie na rentowność, różnicach międzypokoleniowych i umiejętności współpracy, zasadzie Pareto, która wykorzystanie zwiększa efektywność, procesach, które świadomie i podświadomi wpływają na wyrobienie opinii o danym miejscu, jak odpowiedni nastrój wpływa na zwiększenie sprzedaży i zadowolenia z pracy, umiejętności tworzenia kart technicznych z naciskiem na wyjątkowość, produktów czy usług oraz umiejętności zadawania odpowiednich pytań, aby zaangażować klientów w proces sprzedaży.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii