Podnoszenie kwalifikacji pracowników
Dla kogo?
Szkolenie jest skierowane do pracowników różnych branż i sektorów, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje i umiejętności zawodowe. Grupą docelową są
- Pracownicy nowo zatrudnieni, którzy potrzebują szybkiego wdrożenia i nauczenia się specyfiki pracy w danym zawodzie lub firmie.
- Pracownicy, którzy już od pewnego czasu pracują w danej branży, ale chcą zdobyć nowe kwalifikacje i umiejętności, aby awansować lub zmienić kierunek kariery.
- Przedsiębiorcy lub właściciele małych firm, którzy chcą podnieść kwalifikacje swoich pracowników w celu zwiększenia efektywności i konkurencyjności firmy.
W efekcie szkolenia uczestnik
Nauczy się uzyskiwać oszczędności w swoim miejscu pracy.
Pozna różnice międzypokoleniowe, aby lepiej porozumiewać się między stanowiskowo.
Pozna zasadę Pareto, aby zwiększyć swoją efektywność.
Pozna 8 procesów, które świadomie i podświadomie wpływają na wytworzenie opinii o danym miejscu.
Nauczy się jak nastrój wpływa zwiększenie sprzedaży i zadowolenia z pracy.
Nauczy się tworzyć karty techniczne produktów czy usług z opisem wyjątkowości, aby zwiększyć przewagę na rynku i sprzedaż.
Nauczy się zadawania odpowiednich pytań, aby zaangażować klientów w proces sprzedaży.
Moduł I
Rozpoczęcie szkolenia, przedstawienie się uczestników i prowadzącego.
Poznaj wykres kołowy. Jak uzyskać tam oszczędności i jak je wprowadzić w życie przy współpracy między stanowiskowej. Dlaczego to jest dla mnie ważne?
Analiza najczęstszych błędów w prowadzeniu biznesu i ich wpływ na rentowność.
Moduł II
Siła pokoleń, czyli zrozum różnice międzypokoleniowe, aby zaakceptować zachowania, które wcześniej były niedopuszczalne i szybciej zbuduj nic porozumienia. Jak współpracować z pokoleniem „Y”?
Zastosuj Zasadę Pareto, aby zwiększyć swoja efektywność.
8 procesów, które świadomie i podświadomie wpływają na wyrobienie opinii odnośnie danego miejsca.
Jak odpowiedni nastrój może wpłynąć na zwiększenie sprzedaży i zadowolenia z pracy.
Nauka tworzenia kart technicznych wraz z opisem wyjątkowości pozycji w sprzedaży.
Ćwiczenia z tworzenia karty technicznej proponowanych usług czy pozycji w sprzedaży z nastawieniem na tworzenie przewagi na rynku, czyli opisu wyjątkowości.
Moduł III
Ćwiczenia z tworzenia karty technicznej proponowanych usług czy pozycji w sprzedaży z nastawieniem na tworzenie przewagi na rynku, czyli opisu wyjątkowości.
Jak zaangażować klienta w proces sprzedaży, dzięki odpowiednio ułożonym zadaniom.
Wprowadź nowe rozwiązania, która stworzą przewagę na rynku.
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy
Moduł IV
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy
Moduł II
Warsztaty: Budowanie podświadomej relacji z klientem na podstawie oceny miejsca sprzedaży poprzez wpływ muzyki i wygody w przedsiębiorstwie- dalsza część upsellingu.
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.
Moduł III
Warsztaty: Skuteczny serwis oraz profesjonalne zaprezentowanie produktu dla klienta – wdrożenie najważniejszych procesów pomagających w podświadomej, pozytywnej ocenie przedsiębiorstwa i podniesieniu sprzedaży.
Warsztaty: Pożegnanie klienta jednym z najważniejszych procesów wpływających na jego ponowną wizytę w przedsiębiorstwie.
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.
Moduł III
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy.
Cele:
Celem biznesowym dla uczestnika instytucjonalnego jest zwiększenie obrotu w biznesie o min. 10 procent w przeciągu kolejnych 3 miesięcy w odniesieniu do tego samego miesiąca rok wcześniej.
Spadek rotacji o min. 5% w porównaniu do poprzedniego kwartału, min. na miesiąc po szkoleniu.
Celem szkolenia „Podnoszenie kwalifikacji pracowników jest przygotowanie uczestników do pracy z klientem w obiektach usługowych lub uzupełnienie wiedzy i umiejętności osób, które w usługach już pracują, przez przekazanie informacji dotyczących uzyskania oszczędności w wykresie kołowym, przy współpracy między stanowiskowej, najczęstszych błędach w biznesie i ich wpływie na rentowność, różnicach międzypokoleniowych i umiejętności współpracy, zasadzie Pareto, która wykorzystanie zwiększa efektywność, procesach, które świadomie i podświadomi wpływają na wyrobienie opinii o danym miejscu, jak odpowiedni nastrój wpływa na zwiększenie sprzedaży i zadowolenia z pracy, umiejętności tworzenia kart technicznych z naciskiem na wyjątkowość, produktów czy usług oraz umiejętności zadawania odpowiednich pytań, aby zaangażować klientów w proces sprzedaży.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.