Motywacyjne delegowanie i rozliczanie zadań w dziale sprzedaży w handlu detalicznym
Dla kogo?
Szkolenie skierowane do menadżerów, kierowników i handlowców.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Pozna efektywne sposoby zarządzania personelem i komunikacji w sytuacji nadzwyczajnej
2
Zapozna się z możliwościami psychicznego wsparcia pracowników w trudnych sytuacjach zgodnie z prawem i poszanowaniem prywatności
3
Przeprowadzi analizę typowych przypadków problemów pracowniczych, z którymi na co dzień spotykają się pracodawcy
Moduł I Motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy
- Kluczowe znaczenie motywacji w kierowaniu personelem
- Działania wspierające motywację
- Proces motywacyjny w kierowaniu
- Elementy procesu motywacyjnego – motywujące zachowania kierownicze
- Czynniki motywujące: materialne i niematerialne,
- Przykład systemu premiowego,
- Przykład systemu nagród powiązanego ze sprzedażą dodatkową,
- Kształtowanie systemów bodźców motywacyjnych
- Braki w procesie motywacji
Moduł II Kierowanie pracownikami
- Proces kierowania w efektywnym zarządzaniu personelem: określenie celu –planowanie – realizacja zadań – kontrola działań
- Kierowanie i zarządzanie przez przekazywanie doświadczeń
- Założenia do zarządzania przez przekazywanie uprawnień
- Kierowanie przez ukierunkowanie na cel
- Motywowanie pracowników przy określaniu celów
- Ocena zarządzania przez ukierunkowanie na cel
- Tworzenie zakresu obowiązków dla pracowników,
- Przykłady zakresów obowiązków,
- Ocena pracownicza – planowanie, realizacja, analiza
- Krótka profesjonalna reprymenda,
- Krótka profesjonalna pochwała,
- „Karta Oceny Standardu Sprzedaży”
Moduł III Planowanie personalne
- Efektywne wykorzystanie personelu
- Założenia podstawowe przy planowaniu personalnym
- Planowanie stanu zatrudnienia personelu
- Produktywność personelu,
- Planowanie dni zamówień i dostaw
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.