Employer branding – jak stworzyć silną markę pracodawcy?
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników mających problem z zakresu planowania i realizowania strategii.
W efekcie szkolenia uczestnik
Wyznacza czemu służy prowadzenie marki pracodawcy
Definiuje metody i narzędzia marki
Definiuje priorytety dla działań employer branding
Rozróżnia strategię komunikacji dla własnej marki
Przeprowadza procesy rekrutacyjne
Tworzy i integruje pracowników wokół marki
Prowadzi skuteczną komunikację
Efektywnie buduje i realizuje działania wzmacniające markę firmy jako pracodawca
Zachowuje zwiększenie identyfikacji pracowników z firmą jako całość
Komunikuje wyniki się w sposób klarowny i taktowny
Moduł I Employer branding – jak rozpocząć?
- Dlaczego warto budować markę pracodawcy?
- Znaczenie marki wewnętrznej dla firmy
- Rola emplyer branding dla pracowników
- Najważniejsze wyzwania z zakresu employer branding
Moduł II Employer branding jako element strategii firmy
- Kluczowe trendy w komunikacji marki pracodawcy
- Obszary działań employer branding
- Jak połączyć strategię EB ze strategią firmy?
- Priorytety dla działań empoyer brandig
Moduł III Strategia komunikacji marki pracodawcy
- Analiza wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego
- Narzędzia kształtowania wizerunku pracodawcy
- Dobór kanałów komunikacji: pracownicy, pracownicy potencjalni
- Plan aktywności na 12 miesięcy
- Dobre praktyki employer branding
Moduł IV Implementacja i ewaluacja strategii
- Plan operacyjny strategii w praktyce
- Wdrożenie strategii – wewnątrz i na zewnątrz firmy
- Bariery w procesie wdrożenia strategii
- Trzy poziomy pomiaru efektywności strategii
- ROI w realizacji strategii
Moduł V Komunikacja marki i narzędzia
- Styl komunikacji marki pracodawcy
- Narzędzia wspierające budowanie marki pracodawcy
- Media społecznościowe w budowaniu marki pracodawcy
- PR jako narzędzie employer branding
Moduł VI Warsztat strategiczny
- Drzewo marki – narzędzie praktycznego planowania strategii
- Przygotowanie przez uczestników założeń zintegrowanej strategii komunikacyjnej dla marki z uwzględnieniem założeń employer branding
Cel edukacyjny
Szkolenie ,,Employer branding – jak stworzyć silną markę pracodawcy?” prowadzi do nabycia wiedzy z zakresu planowania i realizacji nowoczesnych, zintegrowanych strategii mających na celu wzmocnienie marki pracodawcy.
Forma szkolenia:
Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h
Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.