Analiza konkurencji – Warsztat

Dla kogo?

Szkolenie skierowane do menadżerów.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Przejdzie przez kluczowe zagadnienia związane z badaniem rynku i konkurencji nastawione na lepsze rozumienie swoich produktów

2

Wypracuje model współpracy w zespole specjalistów ds. sprzedaży, managerów exportu oraz product managerów,

3

Poszuka nowych możliwości dla swoich produktów na rynku

Moduł I Wprowadzenie do szkolenia

  • Poznanie uczestników,
  • Zasady, reguły pracy na warsztatach,
  • Oczekiwania uczestników, gorące tematy,

Moduł II Analiza rynku

  • Case study – analiza rynku
  • Powody analizowania rynku i konkurencji
  • Metody badania rynku
  • Kluczowe pytania w analizie otoczenia
  • Korzyści dla Ciebie / firmy / Klientów

Moduł III Segmentacja

  • Definicja segmentacji rynku
  • Kluczowe powody segmentacji
  • Kryteria segmentacji rynku
  • Ćwiczenie – Moja grupa docelowa

Moduł IV Badanie rynku

  • Cel badania rynku
  • Ćwiczenie – zbadaj rynek
  • Metody badania rynku
  • Korzyści przeprowadzania badań rynkowych
  • Analiza mojego rynku

Moduł V Potencjał rynku dla produktu

  • Jak rozumieć potencjał rynkowy
  • Ćwiczenie – określ potencjał rynku
  • Metoda 5 sił Portera
  • Pojemność rynku
  • Przeanalizuj potencjał Twojego rynku

Moduł VI Analiza konkurencji

  • Ćwiczenie – Co wiesz o swojej konkurencji
  • Jakie korzyści daje dobra znajomość konkurencji
  • Jak przeprowadzić dobrą analizę konkurencji
  • Źródła informacji o konkurencji
  • Potencjał i cele mojej konkurencji
  • Analiza konkurencji i co dalej
  • Moje wnioski i plan działań

Moduł VII Analiza produktów

  • Możliwości pozycjonowania produktów
  • Ćwiczenie – Model pozycjonowania Twojego produktu
  • Metoda Davida Aakera
  • Pozycjonowanie produktów a komodytyzacja

Moduł VIII Podsumowanie warsztatu

  • Kluczowe informacje
  • Moje wnioski
  • Plan działań

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii