Podnoszenie kwalifikacji pracowników z naciskiem na ćwiczenia
Dla kogo?
Szkolenie jest skierowane do pracowników różnych branż i sektorów, którzy poprzez ćwiczenia praktyczne, chcą zwiększyć swoje kompetencje i umiejętności zawodowe. Grupą docelową są
- Pracownicy nowo zatrudnieni, którzy potrzebują szybkiego wdrożenia i nauczenia się specyfiki pracy w danym zawodzie lub firmie.
- Pracownicy, którzy już od pewnego czasu pracują w danej branży, ale chcą zdobyć nowe kwalifikacje i umiejętności, aby awansować lub zmienić kierunek kariery.
- Przedsiębiorcy lub właściciele małych firm, którzy chcą podnieść kwalifikacje swoich pracowników w celu zwiększenia efektywności i konkurencyjności firmy.
W efekcie szkolenia uczestnik
Nauczy opisywać usługę lub produkt z opisem wyjątkowości
Będzie potrafił wypełniać swoje jasno zdeklarowane obowiązki.
Nauczy się skutecznie komunikować ze współpracownikami.
Nauczy się jak wykorzystywać efekt „WOW”, aby zachwycić klientów i być innowacyjnym.
Nauczy się jak negatywną sytuację przekuć w sukces, przy jednoczesnym opanowaniu emocji.
Nauczy się jak uzyskać rzetelną opinię od gości.
Nauczy się jak zmotywować klientów do pozostawienia komentarzy w Internecie.
Moduł I
Rozpoczęcie szkolenia, przedstawienie się uczestników i prowadzącego.
Usystematyzowanie wiedzy z tworzenia karty technicznej proponowanych usług czy pozycji w sprzedaży z nastawieniem na tworzenie przewagi na rynku, czyli opisu wyjątkowości – warsztaty.
Moduł II
Efektywna komunikacja jako cel nadrzędny w budowaniu zespołu, czyli jak poprawić komunikację wewnątrz zespołu i pomiędzy stanowiskami.
Stworzenie planu działania stanowiskowego w celu zrozumienia i prawidłowego wykonywania zleconych zadań
Stworzenie wykresu Ganta, jako uzupełnienie planu działania stanowiskowego.
Efekt „WOW”, czyli jak zachwycić klientów i być innowacyjnym na rynku.
Sytuacje kryzysowe z naszej lub klienta winy – jak negatywną sytuację przekuć w sukces z nauką opanowana emocji. Przykłady i ćwiczenia.
Moduł III
Sytuacje kryzysowe z naszej lub klienta winy – jak negatywną sytuację przekuć w sukces z nauką opanowana emocji – ćwiczenia.
Jak przy współpracy, bądź działaniom indywidualnym uzyskać rzetelną opinię od klienta w celu poprawy jakości.
Jak zmotywować klientów do pozostawienia pozytywnych komentarzy w internecie?
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy
Moduł IV
Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy
Cele:
Celem biznesowym dla uczestnika instytucjonalnego jest zwiększenie obrotu w biznesie o min. 10 procent w przeciągu kolejnych 3 miesięcy w odniesieniu do tego samego miesiąca rok wcześniej.
Spadek rotacji o min. 5% w porównaniu do poprzedniego kwartału, min. na miesiąc po szkoleniu.
Celem szkolenia „Podnoszenie kwalifikacji pracowników z naciskiem na ćwiczenia” jest przygotowanie uczestników do pracy w obiektach usługowych lub uzupełnienie wiedzy i umiejętności osób, które w usługach już pracują, przez przekazanie informacji dotyczących umiejętności opisywania wyjątkowości usług czy produktów z oferty, efektywnej komunikacji, stworzeniu planu działania stanowiskowego przy wykorzystaniu wykresu Ganta, efektu „WOW”, aby zachwycić klientów i być innowacyjnym na rynku, umiejętności radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi z klienta lub naszej winy, umiejętności uzyskania rzetelnej opinii oraz jak zmotywować klienta o pozostawienie komentarza w internecie.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.