Podnoszenie kwalifikacji pracowników z naciskiem na ćwiczenia

Dla kogo?

Szkolenie jest skierowane do pracowników różnych branż i sektorów, którzy poprzez ćwiczenia praktyczne, chcą zwiększyć swoje kompetencje i umiejętności zawodowe. Grupą docelową są

  • Pracownicy nowo zatrudnieni, którzy potrzebują szybkiego wdrożenia i nauczenia się specyfiki pracy w danym zawodzie lub firmie.
  • Pracownicy, którzy już od pewnego czasu pracują w danej branży, ale chcą zdobyć nowe kwalifikacje i umiejętności, aby awansować lub zmienić kierunek kariery.
  • Przedsiębiorcy lub właściciele małych firm, którzy chcą podnieść kwalifikacje swoich pracowników w celu zwiększenia efektywności i konkurencyjności firmy.

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Nauczy opisywać usługę lub produkt z opisem wyjątkowości

 

2

Będzie potrafił wypełniać swoje jasno zdeklarowane obowiązki.

3

Nauczy się skutecznie komunikować ze współpracownikami.

 

 

 

 

4

Nauczy się jak wykorzystywać efekt „WOW”, aby zachwycić klientów i być innowacyjnym.

 

 

 

 

5

Nauczy się jak negatywną sytuację przekuć w sukces, przy jednoczesnym opanowaniu emocji.

6

Nauczy się jak uzyskać rzetelną opinię od gości.

7

Nauczy się jak zmotywować klientów do pozostawienia komentarzy w Internecie.

Moduł I 

Rozpoczęcie szkolenia, przedstawienie się uczestników i prowadzącego.

Usystematyzowanie wiedzy z tworzenia karty technicznej proponowanych usług czy pozycji w sprzedaży z nastawieniem na tworzenie przewagi na rynku, czyli opisu wyjątkowości – warsztaty.

Moduł II

Efektywna komunikacja jako cel nadrzędny w budowaniu zespołu, czyli jak poprawić komunikację wewnątrz zespołu i pomiędzy stanowiskami.

Stworzenie planu działania stanowiskowego w celu zrozumienia i prawidłowego wykonywania zleconych zadań

Stworzenie wykresu Ganta, jako uzupełnienie planu działania stanowiskowego.

Efekt „WOW”, czyli jak zachwycić klientów i być innowacyjnym na rynku.

Sytuacje kryzysowe z naszej lub klienta winy – jak negatywną sytuację przekuć w sukces z nauką opanowana emocji. Przykłady i ćwiczenia.

Moduł III

Sytuacje kryzysowe z naszej lub klienta winy – jak negatywną sytuację przekuć w sukces z nauką opanowana emocji –  ćwiczenia.

Jak przy współpracy, bądź działaniom indywidualnym uzyskać rzetelną opinię od klienta w celu poprawy jakości.

Jak zmotywować klientów do pozostawienia pozytywnych komentarzy w internecie?

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy

Moduł IV

Wspólna praca na sali w celu wdrożenia zdobytej wiedzy

Cele:

Celem biznesowym dla uczestnika instytucjonalnego jest zwiększenie obrotu w biznesie o min. 10 procent w przeciągu kolejnych 3 miesięcy w odniesieniu do tego samego miesiąca rok wcześniej.

Spadek rotacji o min. 5% w porównaniu do poprzedniego kwartału, min. na miesiąc po szkoleniu.

Celem szkolenia „Podnoszenie kwalifikacji  pracowników z naciskiem na ćwiczenia” jest przygotowanie uczestników do pracy w obiektach usługowych lub uzupełnienie wiedzy i umiejętności osób, które w usługach już pracują, przez przekazanie informacji dotyczących umiejętności opisywania wyjątkowości usług czy produktów z oferty, efektywnej komunikacji, stworzeniu planu działania stanowiskowego przy wykorzystaniu wykresu Ganta, efektu „WOW”, aby zachwycić klientów i być innowacyjnym na rynku, umiejętności radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi z klienta lub naszej winy,  umiejętności uzyskania rzetelnej opinii oraz jak zmotywować klienta o pozostawienie komentarza w internecie.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii