Savoir-vivre i dress code w biznesie

Dla kogo?

Szkolenie skierowane dla osób reprezentujących firmę, które chcą poznać zasady savoir-vivre i dress code w biznesie.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Pozna zasady savoir-vivre i dress code w biznesie

2

Poszerzy umiejętności interpersonalne m.in. w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów

Moduł I Podstawy

a) Formy przedstawiania siebie i osób

b) Podawania dłoni, ukłony

c) Tytułowanie i sposób zwracania się

d) Punktualność – umiejętność zarządzania czasem

Moduł II Wizerunek

a) Kanon ubioru i wyglądu

  • Podstawowe elementy ubioru
  • Kryteria doboru garderoby
  • Dodatki niezbędne w stroju w biurze
  • Sposoby wiązania krawatów, muszek, apaszek
  • Niewłaściwe elementy stroju
  • Dobór ubióru odpowiedniego do okazji
  • Dodatkowe elementy wizerunku

b) Komunikacja niewerbalna, właściwa postawa i sposób poruszania się

Moduł III Komunikacja

a) Pierwsze 30 sekund

b) Kultura języka

c) Prowadzenie rozmów telefonicznych

d) Korespondencji e-mail

e) Netykieta

Moduł IV Spotkania

a) Wręczanie kart wizytowych i zaproszeń.

b) Prezentacja uczestników spotkania.

c) Sztuka podejmowania gości.

d) Zasady obowiązujące podczas spotkań biznesowych.

e) Prezenty: wybór odpowiedniego i sposób wręczania partnerowi biznesowemu.

f) Przyjęcia przy stole:

  • Przegląd sztućców i kieliszków
  • Maniery przy stole
  • Jak jeść trudne potrawy
  • Sposoby niwelowania faux pas

g) Alkohole

Moduł V Podróże służbowe

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii