Asertywność w kontaktach z klientami

Dla kogo?

Szkolenie adresowane do handlowców i osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat asertywności w kontaktach z klientami.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Dba o swoje prawa szanując innych

 

 

 

 

2

Odmawia niewygodnych próśb nie raniąc innych

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Wyraża swoje opinie, uczucia, potrzeby i prośby

 

 

 

4

 

 

Asertywnie reaguje na pozytywne i negatywne oceny ze strony innych ludzi

 

 

 

 

 

 

5

Asertywnie wyraża gniew i uczucia negatywne

6

Skutecznie wyraża swoje zdanie, oczekiwania i polecenia

Moduł I Wstęp do treningu – mapa asertywności.

Moduł II Rola asertywności w życiu zawodowym i prywatnym.

Moduł III Postawy – od agresywnej po uległą.

Moduł IV Jak reagować na krytykę w środowisku służbowym bez lęku, stanowczo ale łagodnie.

Moduł V Techniki asertywności w udzielaniu konstruktywnej krytyki osobom w środowisku zawodowym, szanując ich godność w sposób obiektywny, nie atakując i nie oceniając.

Moduł VI Asertywna obrona przed krytyką i agresją.

Moduł VII Techniki asertywności w udzielaniu konstruktywnej pochwały, motywującej do dalszego działania i dalszej pracy.

Moduł VIII Asertywne udzielanie informacji zwrotnej – FUKO.

Moduł IX Jak nie powiedzieć „tak”?

Moduł X Studium przypadku – praktyczne zastosowanie poznanych technik komunikacji asertywnej.

Moduł XI Zadanie wdrożeniowe.

Cele

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności asertywnej komunikacji. Szkolenie to jest kompendium technik i metod asertywnej obrony i wyrażania siebie.

Jak będziemy pracować

Opierając się na założeniu Konfucjusza:

„Co usłyszę, zapomnę,
Co zobaczę, zapamiętam,
Co sam zrobię, zrozumiem.”

nasze warsztaty zakładają naukę przez doświadczenie i praktykę, dlatego część teoretyczną ograniczamy do minimum. Tę sferę wspieramy materiałami dydaktycznymi dla uczestników.

Ok. 70% czasu na warsztatach przeznaczamy na aktywne formy nauki. Podczas pracy wykorzystujemy autorskie programy i rozwiązania oparte na własnych doświadczeniach zawodowych.

Metody szkoleniowe

Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody:

  • Mini wykład
  • Dyskusja grupowa
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe
  • Burza mózgów
  • Scenki
  • Lodołamacze

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii