Efektywne zarządzanie i elementy savoir vivre biznesowego

Dla kogo?

Szkolenie przewidziane jest dla osób zajmujących stanowiska menadżerskie, które nadzorują i koordynują procesy zarządzania zespołem w przedsiębiorstwie. Uczestnik powinien mieć minimum 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierowniczym.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Rozumie własny potencjał menadżerski oraz indywidualny styl przywództwa

2

Rozumie procesy zachodzące w zespole i rozwija umiejętności zarządzania nimi

3

Rozwija umiejętności komunikacji: delegowania, egzekwowania, przekazywania informacji zwrotnej

4

Wzmocni świadomość swojej roli w zespole i zrozumie role innych

5

Rozwinie umiejętności efektywnej komunikacji w codziennym zarządzaniu

Moduł I. Osoba menadżera – autorytet czy przyjaciel?

  • Cechy osobowości dobrego menadżera
  • Style kierowania – rodzaje, konsekwencje
  • Diagnozowanie własnego stylu kierowania
  • Jak budować autorytet w zespole – rola wizerunku wśród podwładnych
  • Rodzaje autorytetu: formalny i nieformalny
  • Role i nowe wyzwania menadżera
  • Elementy treningu umiejętności kierowniczych

Moduł II. Budowanie motywacji w zespole

  • Motywatory, rodzaje i rola działań motywacyjnych
  • Motywowanie dostosowane do typów i preferencji podwładnego
  • Co motywuje, a co demotywuje – budowanie odpowiedzialności pracownika za powierzone zadania i jakość wykonania
  • Sposoby przeciwdziałania spadkom motywacji
  • Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami z pracownikami
  • Korygowanie i komunikowanie trudnych decyzji pracownikom
  • Narzędzia wspomagające codzienne zarządzanie

Moduł III. Skuteczne delegowanie zadań

  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Korygowanie i komunikowanie trudnych decyzji podległym pracownikom
  • Umiejętność udzielania konstruktywnych informacji
  • zwrotnych członkom zespołu
  • Delegowanie a rozwój i motywacja
  • Etapy delegowania zadań
  • Podział obowiązków i buforowanie
  • Techniki skutecznego egzekwowania zadań

Moduł IV. Odkrywanie i zarządzanie talentami

  • Rozwój pracownika a strategia firma
  • Czym jest talent, jak go odkryć i rozpoznać
  • Charakterystyka talentów i ich konsekwencje dla komunikacji
  • Zarządzanie talentami – jak to robić?
  • Programy rozwoju pracowników w praktyce
  • Ewaluacja programów rozwojowych

Moduł V. Etykieta w biznesie

  • Elementy skutecznej autoprezentacji biznesowej
  • Najważniejsze zasady savoir-vivre
  • Zasady grzecznościowe w kontaktach z przełożonymi, współpracownikami i podwładnymi
  • Zasady netykiety

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii