Warsztat efektywnej współpracy z trudnymi Klientami.
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników, którzy pracują na co dzień z trudnymi klientami.
W efekcie szkolenia uczestnik
Wyznacza różnice oczekiwań wobec klienta.
Definiuje metody i narzędzia.
Definiuje preferencje Klientów na podstawie typologii osobowości MBTI.
Przeprowadza zaawansowane rozmowy.
Stosuje dopasowanie komunikacji do różnych typologii osobowości.
Prowadzi rozmowy pracowników według poznanych funkcji i schematów.
Efektywnie przekazuje negatywne i pozytywne informacje zwrotne.
Zachowuje obiektywizm w rozmowie.
Komunikuje się werbalnie i niewerbalnie.
Moduł I WPROWADZENIE
- Wprowadzenie do szkolenia
- Zasady, reguły współpracy
- Oczekiwania uczestników
Moduł II ROLA I ZADANIA W FIRMIE
- Rola i zadania poszczególnych stanowisk w firmie
- Cechy i umiejętności kluczowe w pracy
- Oczekiwania Przełożonego / Firmy
- Oczekiwania Klientów wobec pracowników mojej firmy
- Jestem reprezentantem firmy. Wszystko co robię, ma znaczenie
Moduł III WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI
- Cele i potrzeby moich Klientów
- Dodawanie wartości dla Klientów
- Budowanie długotrwałych relacji
- Uważność, nastawienie, siła i pewność siebie
- Planowanie i organizacja zadań.
- Wyznaczanie priorytetów (matryca Eisenhowera)
Moduł IV OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
- Zasady słuchania trudnych Klientów
- Budowanie odporności na stres
- Asertywne rozmowy z trudnymi Klientami
- Emocje trudnej rozmowy i co dalej
- Wzajemne wsparcie w zespole
Moduł V EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
- Komunikacja wewnętrzna
- Komunikacja zewnętrzna
- Reguły skutecznej komunikacji mailowej
- Komunikacja telefoniczna z Klientami
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Typologie osobowości a potrzeby w zakresie komunikacji
Moduł VI WARSZTAT TRUDNYCH ROZMÓW Z KLIENTAMI
- Słuchanie trudnych Klientów
- Zbieranie informacji o Kliencie i jego potrzebach
- Budowanie relacji
- Wyjaśnianie, doradzanie, proponowanie
- Pokonywanie obiekcji
Cel edukacyjny
Szkolenie ,,Warsztat efektywnej współpracy z trudnymi Klientami” prowadzi uczestnika do rozwijania odporności na stres we współpracy z Klientami firmy. Dodatkowo przygotowuje do efektywnego poznania podstaw sprzedaży perswazyjnej.
Forma zajęć:
Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków
zespołu.
Scenka symulacyjna – symulacja prowadzenia rozmowy oceniającej, podczas której uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe grupy.
Informacje dodatkowe:
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h
Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.