Warsztat efektywnej współpracy z trudnymi Klientami.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników, którzy pracują na co dzień z trudnymi klientami.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Wyznacza różnice oczekiwań wobec klienta.

 

 

 

2

Definiuje metody i narzędzia.

 

 

 

 

 

 

3

Definiuje preferencje Klientów na podstawie typologii osobowości MBTI.

 

 

4

Przeprowadza zaawansowane rozmowy.

 

 

5

Stosuje dopasowanie komunikacji do różnych typologii osobowości.

 

 

 

 

 

6

Prowadzi rozmowy pracowników według poznanych funkcji i schematów.

 

 

 

 

 

7

Efektywnie przekazuje negatywne i pozytywne informacje zwrotne.

 

 

 

8

Zachowuje obiektywizm w rozmowie.

 

 

9

Komunikuje się werbalnie i niewerbalnie.

 

 

 

 

Moduł I WPROWADZENIE

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Zasady, reguły współpracy
  • Oczekiwania uczestników

Moduł II ROLA I ZADANIA W FIRMIE

  • Rola i zadania poszczególnych stanowisk w firmie
  • Cechy i umiejętności kluczowe w pracy
  • Oczekiwania Przełożonego / Firmy
  • Oczekiwania Klientów wobec pracowników mojej firmy
  • Jestem reprezentantem firmy. Wszystko co robię, ma znaczenie

Moduł III WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI

  • Cele i potrzeby moich Klientów
  • Dodawanie wartości dla Klientów
  • Budowanie długotrwałych relacji
  • Uważność, nastawienie, siła i pewność siebie
  • Planowanie i organizacja zadań.
  • Wyznaczanie priorytetów (matryca Eisenhowera)

Moduł IV OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

  • Zasady słuchania trudnych Klientów
  • Budowanie odporności na stres
  • Asertywne rozmowy z trudnymi Klientami
  • Emocje trudnej rozmowy i co dalej
  • Wzajemne wsparcie w zespole

Moduł V EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

  • Komunikacja wewnętrzna
  • Komunikacja zewnętrzna
  • Reguły skutecznej komunikacji mailowej
  • Komunikacja telefoniczna z Klientami
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Typologie osobowości a potrzeby w zakresie komunikacji

Moduł VI WARSZTAT TRUDNYCH ROZMÓW Z KLIENTAMI

  • Słuchanie trudnych Klientów
  • Zbieranie informacji o Kliencie i jego potrzebach
  • Budowanie relacji
  • Wyjaśnianie, doradzanie, proponowanie
  • Pokonywanie obiekcji

Cel edukacyjny

Szkolenie ,,Warsztat efektywnej współpracy z trudnymi Klientami” prowadzi uczestnika do rozwijania odporności na stres we współpracy z Klientami firmy. Dodatkowo przygotowuje do efektywnego poznania podstaw sprzedaży perswazyjnej.

Forma zajęć:

Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków
zespołu.

Scenka symulacyjna – symulacja prowadzenia rozmowy oceniającej, podczas której uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe grupy.

Informacje dodatkowe:

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii