Mocna obecność w social media. Szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej.

W dniach 11-12 kwietnia przeprowadziliśmy dwudniowe szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych dla pana Michała Cichonia. Jest on właścicielem wchodzącej właśnie na rynek firmy oferującej luksusową odzież dla dzieci.

Cele szkolenia

Szkolenie miało na celu uporządkowanie strategii marketingowej firmy, ze szczególnym wskazaniem możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach firm.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia trener zapoznał uczestnika z zasadami komunikacji internetowej w 2018 roku, ze szczególnym uwzględnieniem marki w mediach społecznościowych. Spotkanie było również okazją do zasięgnięcia porady eksperta w kwestii budowania wizerunku i rozpoznawalności marki pana Michała, a także w kwestii dotarcia do swojej grupy targetowej.

Dzięki szkoleniu uczestnik dowiedział się:

  • Jak dotrzeć do swojej grupy targetowej/klienta idealnego?
  • Czym różni się marka od produktu i dlaczego warto poznać tę różnicę?
  • Jak zwiększyć zaangażowanie fanów/odbiorców fanpage?
  • Co powoduje, że marka zapada w pamięci?
  • Jak zwiększyć korzyści z prowadzenia profilu w social media? Jak przełożyć je na wzmocnienie wizerunku i wzrost sprzedaży?
  • Przegląd sprawdzonych i darmowych narzędzi do tworzenia treści w social media (grafika, video, zdjęcia, dźwięk)
  • Jak stworzyć skuteczny storytelling?

Ramowy plan szkolenia:

Czym jest marka?
Twoja marka
Skuteczna komunikacja w Internecie
Media społecznościowe – Facebook (reklama na Facebook; analiza działań prowadzonych na Facebook; elementy, które warto mieć na swoim fanpage; najnowsze zmiany w algorytmie Facebook)
Media społecznościowe – Instagram (budowanie marki na Instagram; rodzaje profilów i jak zbudować wyróżniający się profil; Instastory; pomocne aplikacje)
Pozostałe media społecznościowe – Twitter, Snapchat, Pinterest (skrót)
Działania content marketingowe wspierające sprzedaż – influencerzy i blog firmowy

Rezultaty

Dzięki szkoleniu pan Michał dowiedział się, w jaki sposób zaplanować komunikację, by trafiała ona do idealnego klienta. Podczas spotkania omówione zostały także główne atrybuty marki, jej wyróżniki, mocne strony i możliwości, jakie stoją przed firmą. Wiedza zdobyta podczas spotkania sprawi, że będzie w łatwiejszy sposób poruszał się w mediach społecznościowych, wzmacniając tym samym swój kanał sprzedażowy.

Dziękujemy za okazane zaufanie i wybór naszej firmy do przeprowadzenia szkolenia.

Trenerzy firmy „Warto Szkolić”

 

Czy to szkolenie dla mnie?

Szkolenie z zakresu komunikacji marketingowej kierujemy do wszystkich, którzy chcą poprawić swoją komunikację z klientem w mediach społecznościowych.

Więcej informacji o rodzajach i tematyce szkoleń z zakresu Brand Building znajdziecie Państwo w zakładce Szkolenia menedżerskie.

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.