Kampanie Google AdWords i pozycjonowanie dla firmy Ekohelios

W dniu 16.05.2018 r. przeprowadziliśmy dla firmy Ekohelios kompleksowe szkolenie z zakresu online marketingu: od budowy strony w WordPress, poprzez pozycjonowanie, a na prowadzeniu kampanii reklamowych AdWords skończywszy. W szkoleniu wzięło udział trzech pracowników firmy.

Firma oprócz tradycyjnych rozwiązań opartych na paliwach kopalnych oferuje również instalacje z wykorzystaniem energii odnawialnych. Ekohelios to nowoczesne przedsiębiorstwo, które towarzyszy klientowi na każdym kroku ściezki zakupowej: nie tylko zapewnia doradztwo w doborze produktu, czy jego montaż, ale również pomaga w pozyskaniu dofinansowania.

Cele szkolenia

Zdobycie nowych klientów w branży grzewczej to zadanie trudne, gdyż walczymy tutaj najczęściej nie o klienta indywidualnego, lecz o kontrakty z firmami: budowlanymi, czy biurami architektonicznymi, które od lat posiadają stałych dostawców. Aby zaistnieć więc w świadomości takiego klienta, nie wystarczy strona internetowa. Konieczne jest dotarcie do niego z dynamiczną reklamą Google AdWords. Dzięki szkoleniu z logiem “Warto Szkolić” firma Ekohelios zyskała narzędzie skutecznej reklamy internetowej.

Przebieg szkolenia

Szkolenie objęło swoim zakresem:

  • tworzenie strony internetowej w WordPress,
  • pozycjonowanie strony pod kątem SEO,
  • tworzenie skutecznej kampanii reklamowej AdWords z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics.

Kurs objął zarówno część wykładową, jak i pracę praktyczną przy komputerach. Uczestnicy ćwiczyli przygotowanie treści w WordPress, optymalizację pod kątem wyszukiwarek, oraz ćwiczyli narzędzia testowe i optymalizacyjne pod kątem SEO. Następnie przeszliśmy do tworzenia reklam w programie AdWords oraz projektowania kampanii reklamowych, również z wykorzystaniem tego programu.

Rezultaty szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy poszerzyli swoje umiejętności z zakresu budowy i modyfikacji strony internetowej, jej pozycjonowania, a także tworzenia kampanii reklamowych. Porady oraz informacje praktyczne przekazane przez trenera pomogą w zwiększeniu widoczności firmy i jej strony w internecie: szybka i zoptymalizowana strona pomagają zwiększyć skuteczność kampanii Google AdWords oraz powodują widoczne zmiany w pozycjonowaniu.

 

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja w stowarzyszeniu – relacja ze szkolenia

Znaczenie komunikacji i współpracy w działalności stowarzyszeń Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja stanowią fundament skutecznego działania organizacji pozarządowych. Współpraca w zespole, planowanie projektów i umiejętność jasnego przekazywania informacji decydują o tym, czy inicjatywy społeczne osiągną zamierzone rezultaty. Dobrze zaplanowana komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna wzmacnia spójność działań, motywację członków oraz pozytywny wizerunek organizacji w otoczeniu społecznym. Nasza firma została poproszona przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przygotowywanie firmy produkcyjnej do zmian w środowisku pracy wynikających z wdrożenia rozwiązań z zakresu zielonej transformacji – relacja ze szkolenia

Wprowadzenie do idei zielonej transformacji w firmie produkcyjnej Zielona transformacja to dziś jeden z najważniejszych procesów, które kształtują przyszłość przemysłu. Wdrażanie działań proekologicznych, ograniczenie emisji CO₂, poprawa efektywności energetycznej oraz odpowiedzialne gospodarowanie surowcami stanowią podstawę nowoczesnego i zrównoważonego biznesu. W tym kontekście zielona transformacja w firmie produkcyjnej nie jest już jedynie odpowiedzią na wymogi regulacyjne, ale świadomym wyborem strategicznym, który buduje przewagę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Świadoma komunikacja środowiskowa jako klucz do zaufania klientów Współczesny rynek coraz mocniej zwraca uwagę na kwestie ekologiczne, a konsumenci coraz częściej wybierają marki, które działają w sposób odpowiedzialny i transparentny. Niestety, dynamiczny rozwój trendów proekologicznych przyniósł również zjawisko nieuczciwej komunikacji, znane jako greenwashing. To właśnie dlatego temat przeciwdziałania greenwashingowi w firmie produkcyjnej staje się coraz ważniejszy dla przedsiębiorstw, które…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.