Szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/ pełnomocnik ISO 9001”

Jedenastego lutego bieżącego roku przeprowadziliśmy indywidualne szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001” dla firmy Tachion. Jego głównym celem było przygotowanie osoby odpowiedzialnej za zarządzanie jakością w firmie do zmian związanych z nowym standardem ISO 9001:2015. Było to spotkanie całodzienne.

Tachion to właściciel marki Konstal, firma zajmująca się sprzedażą hurtową produktów ze stali, pokryć dachowych oraz płyt warstwowych. Firma zdecydowała się skorzystać z naszego szkolenia Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001. Oprócz tego Tachion w lutym skorzystała również z dwóch innych szkoleń z oferty „Warto Szkolić”: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

Cele szkolenia

Każda duża lub średniej wielkości firma korzysta na wdrożeniu systemu zarządzania jakością według wymogów norm ISO. Norma ISO to sprawne planowanie produkcji, minimalizacja strat i ryzyka wystąpienia uchybień w produkcie, a w konsekwencji zadowolenie klienta. Firma Tachion od lat posiada certyfikat normy ISO, a w związku z pojawieniem się nowego standardu ISO 9001:2015 postanowiła skorzystać ze szkolenia, tak aby dostosowanie do znowelizowanej normy przebiegło szybko i sprawnie.

Cele szkolenia objęły:

  • Poznanie rozwiązań dostosowujących system zarządzania jakością do znowelizowanego standardu
  • Zrozumienie wymagań normy ISO 9001:2015
  • Poznanie zakresu obowiązków i odpowiedzialności audytora

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia przekazano wiedzę na temat normy ISO, zadań stojących przed pełnomocnikiem ISO oraz wiedzę dotyczącą przeprowadzania audytów.

Spotkanie zostało podzielone na trzy odrębne bloki tematyczne:

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
  • AUDYT WEWNĘTRZNY
  • ZADANIA PEŁNOMOCNIKA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

Podczas szkolenia zrealizowaliśmy wykład, warsztaty oraz dyskusję na temat ISO. W ramach części warsztatowej trener przygotował dla uczestników materiał do ćwiczeń praktycznych: scenki audytowe.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie przekazało podstawową wiedzę niezbędną do  prawidłowego nadzorowania systemu zarządzania w firmie, a także pokazała rozwiązania pomagające w sprawny sposób dostosować obecnie funkcjonujący system zarządzania jakością do nowych standardów ISO 9001:2015.

Firmie Tachion dziękujemy za skorzystanie z usług naszej firmy i cieszymy się już na kolejne szkolenia, o których poprowadzenie zostaliśmy już poproszeni: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Organizacja czasu pracy w zakładzie zagospodarowania odpadami

Efektywne zarządzanie zakładem zagospodarowania odpadami wymaga od kierowników nie tylko znajomości aspektów technicznych, ale również umiejętności organizacji czasu pracy. W odpowiedzi na rosnące wymagania prawne i oczekiwania społeczne dotyczące ochrony środowiska, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz optymalizacja czasu pracy stają się kluczowe dla zwiększenia efektywności operacyjnej i redukcji kosztów. W tym kontekście, zostaliśmy poproszeni o zorganizowanie specjalistycznego szkolenia skierowanego do pracowników i menedżerów branży…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Optymalizacja pracy w dziale housekeepingu – relacja ze szkolenia

W dzisiejszych czasach, gdy branża hotelarska doświadcza dynamicznego wzrostu i konkurencji, kluczowe staje się nie tylko zapewnienie najwyższego standardu usług, ale również efektywne zarządzanie każdym segmentem działalności hotelowej. Szczególną rolę w tej kwestii odgrywa dział housekeepingu, którego efektywność bezpośrednio wpływa na zadowolenie i komfort gości. Aby sprostać tym wyzwaniom, coraz większą popularnością cieszą się szkolenia dedykowane dla personelu odpowiedzialnego…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Niewłaściwe zachowania na terenie budowy – relacja ze szkolenia

Niewłaściwe zachowania na terenie budowy – relacja ze szkolenia Bezpieczeństwo na budowie stanowi fundament efektywnej i odpowiedzialnej pracy w sektorze budowlanym. Zapewnienie, że każdy pracownik jest świadomy zagrożeń oraz potrafi prawidłowo reagować na potencjalne niebezpieczeństwa, wymaga ciągłego szkolenia i edukacji. Właśnie dlatego, coraz większą popularność zyskują specjalistyczne szkolenia skupiające się na eliminowaniu niewłaściwych zachowań, które mogą prowadzić do wypadków lub innych negatywnych konsekwencji…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.