Zarządzanie zespołem, organizacja pracy i nowa strategia marketingowa – szkolenie dla firmy E. Wetzel

W dniach 4-6 marca 2019 przeprowadziliśmy dla firmy E.Wetzel cykl trzech szkoleń:

W szkoleniach wziął udział właściciel, będący równocześnie głównym zarządzającym firmą. Nasz klient to rodzinna firma stolarska, która od ponad dziewięćdziesięciu (!) lat zajmuje się tym wymagającym rzemiosłem. W ofercie E. Wetzel obok mebli kuchennych, szaf, czy stołów znajdują się również usługi unikatowe: renowacja antyków, czy meble sakralne (ołtarze, chrzcielnice, ambony).

Cele szkolenia

Firma zdecydowała się na zrealizowanie trzech szkoleń, których celem było po pierwsze usprawnienie pracy w firmie, tj. usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy i lepsza organizacja pracy, a po drugie poprawa komunikacji firmy z klientem, z naciskiem na komunikację marketingową.

  1. Wetzel to firma niewielka, w skład zarządu której wchodzi jedynie jej właściciel. W tego typu firmach niezwykle istotnym czynnikiem jest umiejętność dobrej organizacji pracy zarządzającego i bezproblemowej komunikacji na linii pracownik-kierownik. Wielość zadań, które musi wykonać oraz nadzorować właściciel jest przecież w przypadku takich przedsiębiorstw ogromna.

Przebieg szkolenia

Na pierwszy ogień poszły zagadnienia związane z zarządzaniem zespołem, czyli szkolenie „Zarządzanie zespołem w pigułce”. Klient w szczególności prosił o skupienie się na takich kwestiach jak:

  • rozwinięcie umiejętności delegowania zadań,
  • motywowanie pracowników.

    Prezent w podziękowaniu dla naszej trenerki Katarzyny Zych od uczestnika szkolenia 🙂

Na dyskusji tych zagadnień skupiła się większa część pierwszego dnia. Ze szczególnym zainteresowaniem spotkał się drugi dzień szkoleniowy  – panel dotyczący budowania zintegrowanych strategii marketingowych, a w szczególności zagadnienia:

  • segmentacja klientów,
  • uporządkowanie ścieżki sprzedaży,
  • pomysły na prowadzenie komunikacji marki i promocji.

W trzecim dniu szkolenia skoncentrowaliśmy się na ostatnim wybranym przez klienta zagadnieniu: zarządzaniu czasem i organizacją pracy. Ponieważ aktualnie firma E. Wetzel zarządzana jest jednoosobowo, przez właściciela, ważnym obszarem były również zagadnienia związane z organizacją pracy własnej oraz zarządzaniem sobą w czasie. Podczas szkolenia wypracowano m.in. wnioski dotyczące:

  • priorytetyzacji zadań,
  • ograniczania „pożeraczy czasu”.

Efekty szkolenia

Podczas szkolenia wypracowano konkretne rekomendacje, dobrano narzędzia promocji dla każdego z segmentów klientów, a także wypracowano koncepcje działań o charakterze wizerunkowym i marketingowym. Przeanalizowano również dotychczasowo prowadzone działania firmy E.Wetzel w tym zakresie. Wnioski i narzędzia zaprezentowane w trakcie szkolenia w opinii uczestnika były szczególnie istotne w zakresie przepracowania na nowo strategii marketingowej firmy.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Gastronomiczne szkolenie dla sieci fast foodów – relacja ze szkolenia

Znaczenie profesjonalnych szkoleń gastronomicznych w sektorze fast food Dynamiczny rozwój rynku gastronomicznego sprawia, że standaryzacja procesów, jakość obsługi i bezpieczeństwo żywności stają się kluczowymi elementami budowania przewagi konkurencyjnej. W tak wymagającym środowisku odpowiednio zaplanowane szkolenie dla sieci fast foodów odgrywa niezwykle ważną rolę, ponieważ pozwala pracownikom zdobyć umiejętności niezbędne do pracy w warunkach dużej rotacji zamówień, ścisłej kontroli jakości…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczne negocjacje w firmie deweloperskiej - relacja ze szkolenia

Jak negocjować w firmie deweloperskiej? – praktyczne szkolenia dla profesjonalistów branży W dynamicznie rozwijającej się branży nieruchomości umiejętność prowadzenia rozmów, łączenia interesów stron oraz tworzenia trwałych porozumień staje się jednym z najważniejszych wyzwań współczesnych zespołów sprzedażowych, zakupowych i wykonawczych. W tym środowisku negocjacje odgrywają rolę strategicznego narzędzia, które pomaga utrzymać przewagę rynkową, minimalizować ryzyka oraz wzmacniać wartość inwestycji. Umiejętne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwiązywanie problemów w zakładzie produkcyjnym – relacja ze szkolenia

Rola analizy i doskonalenia procesów W dynamicznym środowisku przemysłowym kluczowe staje się stałe doskonalenie procesów, eliminowanie nieefektywności oraz budowanie kultury opartej na faktach i danych. Jednym z fundamentów takich działań jest rozwiązywanie problemów w zakładzie produkcyjnym, które pozwala firmom nie tylko reagować na niezgodności, lecz także skutecznie im zapobiegać. To podejście łączy analizę techniczną, wiedzę operacyjną oraz umiejętność pracy zespołowej, tworząc…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.