Jak podkręcić efekty kampanii reklamowych Google Ads? Sprawozdanie ze szkolenia z zakresu e-marketingu dla Duonet
W dniach 10-11 kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu prowadzenia i analizy wyników kampanii Google Ads dla firmy Duonet. Szkolenie odbyło się w Tarnowie, w siedzibie firmy, a przeszkolonych zostało czterech pracowników firmy.
Duonet to firma łącząca usługi drukarskie (druk materiałów promocyjnych) z informatycznymi (tworzenie stron www). Nas poprosiła o pomoc w dotarciu do większej i lepiej stargetowanej grupy odbiorców – przyjrzeniu się prowadzonym przez firmę kampaniom Google Ads, ich optymalizacji i zaproponowaniu nowych rozwiązań w tym zakresie.
Cele szkolenia
Dlatego też właśnie celem szkolenia było zwiększenie efektywności prowadzonych przez firmę kampanii Google Ads (ROAS), ale również nauka analizy działań prowadzonych przez wynajęte w tym celu firmy zewnętrzne.
Przebieg szkolenia
Szkolenie było bardzo intensywne i wyjątkowo dogłębne i nic dziwnego. W końcu firma Duonet zajmuje się m.in. marketingiem i pozycjonowaniem stron www – trafił swój na swego 😉 Szkolenie było nastawione na uzyskanie umiejętności i poznanie systemu Ads w następujących obszarach:
WIEDZA TEORETYCZNA:
- poznanie możliwości kierowania reklam w Google Ads,
- ugruntowanie wiedzy z zakresu zasad reklamowych,
- wykorzystanie remarketingu,
- uzupełnienie wiedzy niezbędnej do podejścia do egzaminu z Google Ads (na podstawie wywiadu z uczestnikami).
UMIEJĘTNOŚCI ĆWICZONE W TRAKCIE SZKOLENIA:
- dobór słów kluczowych,
- przygotowanie własnej kampanii Google Ads.
BEZPOŚREDNIE DORADZTWO TRENERA:
- wprowadzenie optymalizacji do już działających kampanii firmy Duonet.
Rezultaty szkolenia
Szkolenie pomoże podnosić jakość prowadzonych kampanii. A co za tym idzie pozyskiwać w ten sposób większą ilość klientów dla sklepu oraz innych kont prowadzonych przez pracowników firmy. Chcąc osiągać lepsze wyniki zdobywania leadów i konwersję, można uzupełnić przeprowadzone szkolenie o te z zakresu:
- Google Analytics,
- Google Tag Manager,
- Współczynnika Optymalizacji Konwersji.
Podczas spotkania z firmą Duonet skupiliśmy się wyłącznie na kampaniach Google Ads, stąd bardzo szczegółowe omówienie wszystkich aspektów pracy z tym narzędziem. Jeżeli jednak potrzebujecie Państwo bardziej ogólnego szkolenia z zakresu pozycjonowania strony swojej firmy, zapraszamy na te szkolenia klik. Przegląd całego wachlarza naszych szkoleń marketingowych znajdziecie Państwo tutaj. Zapraszamy do kontaktu.
Dziękujemy za udział w szkoleniu.
Trenerzy “Warto Szkolić”