Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Sprawny handlowiec. Doradztwo dla sklepów meblowych Halidor - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Sprawny handlowiec. Doradztwo dla sklepów meblowych Halidor

W dniach 24 czerwca – 3 lipca przeprowadziliśmy usługę doradztwa dla firmy Halidor. W spotkaniu wzięło udział pięć osób, pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta.

Halidor to firma działająca w branży stolarskiej, z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim. Halidor posiada dwa salony meblowe: Halidor Meble oraz Halidor Meble BRW.

 

Cele szkolenia

 

Głównym celem cyklu spotkań doradczych poprowadzonych dla firmy Halidor była poprawa jakości obsługi klientów w sklepach Halidor, a w konsekwencji wzrost ich lojalności – zwiększenie liczby odbiorców dokonujących transakcji wielokrotnie, długofalowo.

Przebieg szkolenia

 

W trakcie szkolenia uczestnicy poznali narzędzia pozwalające na zwiększenie skuteczności w komunikacji z klientem, budowanie relacji z klientem (np. model hojności społecznej, czy przykłady zastosowania języka sprzedażowego).

Na część praktyczną złożyły się:

  1. Studium przypadku,
  2. Warsztaty: odgrywanie ról w zaproponowanych przez trenera scenariuszach,
  3. Gra zespołowa,
  4. Praca indywidualna.

W tym ostatnim punkcie dokonaliśmy analizy stylów sprzedażowych oraz sposobów komunikacji z klientem każdego uczestnika. Na tej podstawie mogliśmy udzielić pogłębionych, dobrze dopasowanych  porad rozwijająco- korygujących.

Spotkanie objęło następujące zagadnienia:

  • narzędzia wspierające obsługę posprzedażową,
  • sposoby rozwiązywania reklamacji z wykorzystaniem technik asertywnych,
  • świadome stosowanie technik i narzędzi negocjacyjnych przyspieszających rozwiązywanie trudnych sytuacji z klientem,
  • modele radzenia sobie z obiekcjami,
  • kompleksowa obsługa klienta.

 

Rezultaty szkolenia

 

Pracownicy z dużo większą świadomością będą odkrywać styl komunikacji klienta i stosować techniki sprzedażowe.

W trakcie spotkania opracowaliśmy wspólnie z uczestnikami „plan awaryjny” na wypadek niepożądanych sytuacji, takich jak np. uszkodzony towar, czy wydłużony czas realizacji. Czyli ujmując sprawę bardziej formalnie:

Stworzyliśmy dopasowany do indywidualnych potrzeb profilu firmy sposób domykania transakcji, z uwzględnieniem amortyzowania reakcji klienta

Ten gotowy plan na trudne sytuacje zdecydowanie podniósł pewność siebie przeszkolonych osób. W tym momencie mają one zdecydowanie lepszą pozycję negocjacyjną w stosunku do klienta zgłaszającego obiekcje. W przełożeniu na sytuacje sprzedażowe może to oczywiście przełożyć się na  zwiększenie skuteczności sprzedawców.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z efektywności pracy dla producentów rolet i żaluzji – relacja ze szkolenia

Efektywność w działaniu – klucz do sukcesu w biznesie Efektywność pracy to kluczowy czynnik decydujący o sukcesie każdej organizacji. Właściwa organizacja czasu, optymalizacja procesów oraz skuteczna współpraca zespołowa pozwalają osiągać lepsze wyniki, ograniczać marnotrawstwo i podnosić jakość działań. W dzisiejszych czasach, kiedy tempo pracy nieustannie rośnie, umiejętność poprawy efektywności staje się nieodzowna zarówno na poziomie indywidualnym, jak i zespołowym. Firmy, które wdrażają…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.