Aranżacja stoiska warzywno- owocowego dla sklepu MOKADI. Doradztwo

9 lipca zrealizowaliśmy usługę doradztwa dla sklepu spożywczego MOKADI w Wolbórzu (okolice Piotrkowa Trybunalskiego). W spotkaniu wzięło udział pięć pracowniczek sklepu.

Cele doradztwa

Celem spotkania doradczego było wykształcenie w uczestnikach umiejętności samodzielnej aranżacji stoiska owocowo-warzywnego zgodnie z zasadami merchandisingu.

Przebieg doradztwa

W trakcie pierwszej, teoretycznej części spotkania omówiliśmy:

– Różnice w zasadach przechowywania różnych rodzajów owoców i warzyw – m.in. których nie wolno przechowywać w lodówce.

– Zasady układania poszczególnych rodzajów owoców i warzyw obok siebie – których sąsiedztwa unikać, a które są wskazane.

– Efekt masy.

– Sezonowość.

Następnie przeszliśmy do części praktycznej. Na dobry początek pracowniczki sklepu opróżniły i umyły regał owocowo-warzywny …

… a następnie samodzielnie ułożyły towar, zgodnie ze wskazówkami przekazanymi podczas wcześniejszego wykładu. Trenerka cały czas była na miejscu doglądając i korygując ewentualne niedociągnięcia. Jednak zaangażowanie uczestniczek było tak duże, że trenerka ograniczyła się jedynie do drobnych poprawek wykonanej przez Panie pracy.

 

Efekty doradztwa

 

W efekcie przeprowadzonej usługi nastąpiła zdecydowana  poprawa estetyki, a tym samym doznań zakupowych klientów.

 

Doradztwo przebiegało w bardzo dobrej atmosferze. Uczestniczki wykazywały duże zaangażowanie i odpowiedzialność za dokonywane zmiany. Na koniec spotkania poprosiliśmy je o ocenę usługi. To jedna z opinii:

„Bardzo podobała mi się praktyczna część szkolenia. Dowiedziałam się wielu rzeczy o warzywach i owocach, których (wcześniej) nie wiedziałam. Szkolenia powinny odbywać się częściej”.

Uczestniczki zgodnie przyznały, że przedstawione w trakcie spotkania doradczego wiadomości  wpłyną korzystnie na jakość ich pracy: zmniejszenie strat i zwiększenie sprzedaży.

Serdecznie dziękujemy za zaangażowanie i za miłe słowa uznania dla naszego szkolenia 🙂

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.