Aranżacja stoiska warzywno- owocowego dla sklepu MOKADI. Doradztwo

9 lipca zrealizowaliśmy usługę doradztwa dla sklepu spożywczego MOKADI w Wolbórzu (okolice Piotrkowa Trybunalskiego). W spotkaniu wzięło udział pięć pracowniczek sklepu.

Cele doradztwa

Celem spotkania doradczego było wykształcenie w uczestnikach umiejętności samodzielnej aranżacji stoiska owocowo-warzywnego zgodnie z zasadami merchandisingu.

Przebieg doradztwa

W trakcie pierwszej, teoretycznej części spotkania omówiliśmy:

– Różnice w zasadach przechowywania różnych rodzajów owoców i warzyw – m.in. których nie wolno przechowywać w lodówce.

– Zasady układania poszczególnych rodzajów owoców i warzyw obok siebie – których sąsiedztwa unikać, a które są wskazane.

– Efekt masy.

– Sezonowość.

Następnie przeszliśmy do części praktycznej. Na dobry początek pracowniczki sklepu opróżniły i umyły regał owocowo-warzywny …

… a następnie samodzielnie ułożyły towar, zgodnie ze wskazówkami przekazanymi podczas wcześniejszego wykładu. Trenerka cały czas była na miejscu doglądając i korygując ewentualne niedociągnięcia. Jednak zaangażowanie uczestniczek było tak duże, że trenerka ograniczyła się jedynie do drobnych poprawek wykonanej przez Panie pracy.

 

Efekty doradztwa

 

W efekcie przeprowadzonej usługi nastąpiła zdecydowana  poprawa estetyki, a tym samym doznań zakupowych klientów.

 

Doradztwo przebiegało w bardzo dobrej atmosferze. Uczestniczki wykazywały duże zaangażowanie i odpowiedzialność za dokonywane zmiany. Na koniec spotkania poprosiliśmy je o ocenę usługi. To jedna z opinii:

„Bardzo podobała mi się praktyczna część szkolenia. Dowiedziałam się wielu rzeczy o warzywach i owocach, których (wcześniej) nie wiedziałam. Szkolenia powinny odbywać się częściej”.

Uczestniczki zgodnie przyznały, że przedstawione w trakcie spotkania doradczego wiadomości  wpłyną korzystnie na jakość ich pracy: zmniejszenie strat i zwiększenie sprzedaży.

Serdecznie dziękujemy za zaangażowanie i za miłe słowa uznania dla naszego szkolenia 🙂

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.