Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Doradztwo dla restauracji w Białym Dunajcu: szkolimy z góralskim przytupem! - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Doradztwo dla restauracji w Białym Dunajcu: szkolimy z góralskim przytupem!

Oscypki, dziczyzna, boczek – każdy kucharz wie, że tych produktów nie może zabraknąć w restauracji serwującej tradycyjną kuchnię pod Giewontem. O czym jeszcze powinni pamiętać pracownicy gastronomii? Doradztwo dla restauracji w Białym Dunajcu przybliżyło najważniejsze, uniwersalne zasady.

Doradztwo objęło trzy dni, tj. 27-29 listopada, a udział w nim wzięło czterech uczestników – pracowników restauracyjnej kuchni.

Cele doradztwa

Celem doradztwa było podniesienie jakości serwowanych dań: ich smaku i estetyki oraz poprawa organizacji pracy w kuchni.

Przebieg doradztwa

Na początek trener przedstawił swoje doświadczenie zawodowe i poprosił o to samo uczestników doradztwa. Następnie opisał ogólne zasady pracy w gastronomii – tu omówiliśmy zasady HCCP.

Kolejnym punktem była analiza umiejętności poszczególnych pracowników restauracyjnej kuchni: uczestnicy mieli za zadanie wykonać zlecone przez trenera dania, trzymając się przyjętych zasad i harmonogramu. Trener przyglądał się pracy uczestników, a na koniec ocenił wykonanie dań. I tak:

Duże plusy:

  • dokładność,
  • dobra organizacja stanowiska pracy.

Do poprawy:

  • dosmaczanie potraw,
  • aranżacja dań na talerzu – z uwzględnieniem najnowszych trendów,
  • wykonywanie dekoracji do deserów.

Następnie przyszedł czas na propozycję nowego menu i zaprezentowanie wykonania dań przez trenera: przykłady zup, drobiu, wieprzowiny, wołowiny, dań jarskich, dania mączne oraz deserów.

Na koniec trener pokazał właścicielowi restauracji sposoby obliczania FC % – badania rentowności restauracji oraz, korzystając z długoletniego doświadczenia, udzielił wskazówek jak optymalnie dobierać dostawców.

Doradztwo dla restauracji: rezultaty

Uczestnicy poznali zasady HCCP, mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności pod okiem doświadczonego, uznanego kucharza – trenera. Wskazał on również indywidualnie elementy wymagające poprawy w pracy każdego z uczestników: organizacja pracy, dosmaczanie potraw itd. Doradztwo dla restauracji w Białym Dunajcu przyczyni się do podniesienia jakości serwowanych potraw, a także wpłynie pozytywnie na motywację zespołu – teraz pewnego swoich umiejętności i świadomego braków.

Zainteresowanych naszymi usługami serdecznie zapraszamy do kontaktu oraz zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dofinansowanych z BUR.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.