Miks szkoleniowy dla łódzkiego Gold Concept: szkolenie prawne HR, MS Office i RODO

Ostatnio w Łodzi mieliśmy dużo pracy, a to za sprawą firmy Gold Concept. Dla firmy zrealizowaliśmy aż trzy rodzaje szkoleń: szkolenie prawne HR, z obsługi MS Office oraz z zakresu przetwarzania danych osobowych. Łącznie realizacja zadań zajęła 64 godziny szkoleniowe, a pracownicy świetnie dali sobie radę z przyswojeniem nowych wiadomości! W naszych spotkaniach udział wzięło dziesięciu pracowników firmy, zarówno kadra zarządzająca jak i osoby na stanowiskach z bezpośrednim kontaktem z klientem.

Gold Concept to firma ukierunkowana na klientów zagranicznych. Jej celem jest pomoc w pewnym wejściu na polski rynek nowych produktów. Gold Concept zajmuje się marketingiem i poszukiwaniem odpowiednich kanałów dystrybucji towaru/brandu. 

Cele szkolenia

Celem szkoleń była poprawa znajomości kodeksu pracy i kodeksu cywilnego, nauka obsługi programu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań przydatnych dla firmy w ramach programu MS Excel, a także zaznajomienie z przepisami RODO, zagrożeniami z którymi może być związane jest posługiwanie się danymi osobowymi oraz nauka unikania tych zagrożeń.

Przebieg szkolenia

Całość naszej wspólnej pracy objęła aż 64 godziny szkoleniowe, podzielonej na:

  • 16 godzin ćwiczeń praktycznych z MS Office, w tym głównie, ze względu na potrzeby zgłaszane przez uczestników, MS Excel,

  • 8 godzin pracy z przepisami kodeksu pracy i kodeksu cywilnego, w tym szczegółowo omówiliśmy wymagania i możliwe kary dla pracowników i pracodawcy.

  • 16 godzin szkolenia z zakresu przetwarzania danych osobowych, z naciskiem na RODO, ale również porady jak zapewnić lepsze bezpieczeństwo danych przetwarzanych w pracy: bezpieczna obsługa poczty i korzystanie z internetu.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie prawne HR – kodeks pracy i kodeks cywilny Dzięki szkoleniu pracownicy firmy Gold Concept wiedzą jak wygląda poprawny proces rekrutacji, jakie prawa i obowiązki ma pracodawca w przypadku np. zwolnienia pracownika.  Uczestnicy stali się bardziej świadomi swoich obowiązków wynikających ze stosunku pracy, a w konsekwencji solidniejszymi pracownikami.

MS Office z naciskiem na MS Excel – poznanie przez Uczestników programów MS Office pozwoli, przede wszystkim na tworzenie baz danych, analiz finansowych i szybkie pobieranie potrzebnych danych ze stworzonych arkuszy kalkulacyjnych. Pozwoli także na korzystanie z tabel przestawnych, a w zakresie programu Power Point tworzenie prezentacji dla klientów i kontrahentów.

Praktyczne warsztaty RODO – poznanie przez Uczestników wybranych zagrożeń pozwoli w sposób bezpieczny korzystać z internetu i programów pocztowych, co przełoży się na bezpieczeństwo podmiotu.  Za najbardziej przydatny element uczestnicy uznali poznanie niebezpieczeństw, z którymi mogą się spotkać podczas pracy w internecie, w tym w programach pocztowych oraz sposobów minimalizowania takich zagrożeń. 

Dziękujemy za udział w szkoleniu!

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.