Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe?

Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać?

Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać? Odpowiedzi na to pytanie pod okiem naszego trenera w ostatnich dniach poszukiwali pracownicy hotelu STORK.

W szkoleniu wzięli udział kluczowi członkowie zespołu odpowiedzialni za tworzenie oferty oraz komunikację i sprzedaż pakietów pobytowych: manager, pracownicy działu marketingu a także pracownicy działu recepcji oraz księgowość.

Realizacja szkolenia

Trener i uczestnicy współpracując w  pozytywnej atmosferze pracowali nad podbudową teoretyczną skutecznego ofertowania. Była ona wprowadzeniem dla części praktycznej oraz doskonałym wstępem do ćwiczeń.

Uczestnicy podczas szkolenia nauczyli się:

  • Tworzenia pakietów pobytowych w oparciu o kalendarz 2020/2021
  • Kalkulowania atrakcji wzbogacających pakiety pobytowe
  • Rozpoznania konkurencji oraz partnerów do potencjalnej współpracy

Dla uczestników zdecydowanie najbardziej przydatne były ćwiczenia praktyczne w zakresie konstruowania pakietów ofertowych, ćwiczenia i przykłady z innych hoteli, a także przygotowanie kalendarza pakietów na kolejnych 12 miesięcy działalności obiektu oraz wypracowanie możliwości wprowadzania ofert z wyprzedzeniem. Dzięki temu łatwiejsze i efektywniejsze stanie się również prowadzenie działań marketingowych.

jak tworzyć dobre pakiety pobytowe

Rezultaty szkolenia

Zrealizowane szkolenie bez wątpienia usprawni pracę działu marketingu oraz recepcji ponieważ pakiety przygotowane raz na cały rok umożliwiają prowadzenie systematycznej promocji i komunikacji oferty hotelu. Docelowo zdobyta wiedza oraz wypracowane przez uczestników wnioski z pewnością przełożą się na wzrost sprzedaży. W wyniku pracy nad pakietami pobytowymi sprecyzowane zostały również konkretne segmenty klienta, dzięki czemu łatwiej i skuteczniej będzie można dotrzeć do potencjalnych odbiorców usług oferowanych przez obiekt.

Jeśli zastanawiasz się, jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie docierać do klientów swojego obiektu – zapraszamy do kontaktu!

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.