Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe?

Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać?

Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprzedawać? Odpowiedzi na to pytanie pod okiem naszego trenera w ostatnich dniach poszukiwali pracownicy hotelu STORK.

W szkoleniu wzięli udział kluczowi członkowie zespołu odpowiedzialni za tworzenie oferty oraz komunikację i sprzedaż pakietów pobytowych: manager, pracownicy działu marketingu a także pracownicy działu recepcji oraz księgowość.

Realizacja szkolenia

Trener i uczestnicy współpracując w  pozytywnej atmosferze pracowali nad podbudową teoretyczną skutecznego ofertowania. Była ona wprowadzeniem dla części praktycznej oraz doskonałym wstępem do ćwiczeń.

Uczestnicy podczas szkolenia nauczyli się:

  • Tworzenia pakietów pobytowych w oparciu o kalendarz 2020/2021
  • Kalkulowania atrakcji wzbogacających pakiety pobytowe
  • Rozpoznania konkurencji oraz partnerów do potencjalnej współpracy

Dla uczestników zdecydowanie najbardziej przydatne były ćwiczenia praktyczne w zakresie konstruowania pakietów ofertowych, ćwiczenia i przykłady z innych hoteli, a także przygotowanie kalendarza pakietów na kolejnych 12 miesięcy działalności obiektu oraz wypracowanie możliwości wprowadzania ofert z wyprzedzeniem. Dzięki temu łatwiejsze i efektywniejsze stanie się również prowadzenie działań marketingowych.

jak tworzyć dobre pakiety pobytowe

Rezultaty szkolenia

Zrealizowane szkolenie bez wątpienia usprawni pracę działu marketingu oraz recepcji ponieważ pakiety przygotowane raz na cały rok umożliwiają prowadzenie systematycznej promocji i komunikacji oferty hotelu. Docelowo zdobyta wiedza oraz wypracowane przez uczestników wnioski z pewnością przełożą się na wzrost sprzedaży. W wyniku pracy nad pakietami pobytowymi sprecyzowane zostały również konkretne segmenty klienta, dzięki czemu łatwiej i skuteczniej będzie można dotrzeć do potencjalnych odbiorców usług oferowanych przez obiekt.

Jeśli zastanawiasz się, jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie docierać do klientów swojego obiektu – zapraszamy do kontaktu!

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.