Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Kompetencje dla sektorów 2. Sektor komunikacji marketingowej 

Kompetencje dla sektorów 2. Sektor komunikacji marketingowej 

Kompetencje dla sektorów 2 – sektor komunikacji marketingowej 

 Programy dofinansowań to świetna okazja do zwiększania kompetencji pracowników w swojej firmie. Ze względu na bardzo duży sukces pierwszej edycji programu Kompetencje dla sektorów, startuje jego druga edycja. W niniejszym tekście omówimy sektor komunikacji marketingowej, a także wskażemy, które firmy mogą ubiegać się o takie szkolenie. Kompetencje dla sektorów to wyjątkowa szansa na przeszkolenie swojego zespołu! 

Czym jest program Kompetencje dla sektorów 2? 

 Żyjemy w dynamicznie rozwijającym się świecie, w którym dominują nowoczesne technologie. Dlatego też pracownicy praktycznie każdego sektora gospodarki, powinni być stale na bieżąco z nowościami z branży, a także dobrze znać technologie, z którymi pracują na co dzień. Co więcej, pandemia Covid-19 przyspieszyła digitalizacje wielu branży, dlatego zapotrzebowanie na różnego rodzaju szkolenia, jest dziś na wyjątkowo wysokim poziomie. 

Program dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2 jest skierowany do mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, ponieważ każda, nawet najmniejsza firma potrzebuje dobrze przeszkolonych pracowników. Kompetencje dla sektorów umożliwiają dofinansowanie szkolenia do 80%, dzięki czemu jest to doskonały sposób na zwiększenie kompetencji i wiedzy swoich pracowników. 

Warto podkreślić, że program dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2 został przygotowany przez PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w porozumieniu z radami sektorowymi danej branży. W przypadku sektora komunikacji marketingowej, operatorem programu dofinansowań jest Krajowe Centrum Pracy

 

Jakie tematy szkoleń oferowane są dla sektora komunikacji marketingowej? 

 Sprawny i skuteczny marketing jest dziś zdecydowaną podstawą każdego przedsiębiorstwa, dlatego szkolenia z tego sektora cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Każdy przedsiębiorca chce, aby jego biznes szybciej się rozwijał i przynosił coraz większy zysk. Szkolenia, które oferuje sektor komunikacji marketingowej pozwalają pracownikom na nabycie nowych umiejętności oraz szlifowanie posiadanej wiedzy. W ramach programu dla sektora komunikacji marketingowej zasugerowane zostały następujące tematy szkoleń:

  • stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej,
  • mierzenie efektywności kampanii marketingowej,
  • pozyskiwanie wiedzy o konsumentach,
  • planowanie kampanii online,
  • prezentowanie strategii,
  • planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing),
  • projektowanie strategii komunikacji,
  • budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing),
  • opowiadanie historii w marketingu(storytelling),
  • projektowanie strategii marki,
  • mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey),
  • komunikowanie marki na platformach e-commerce,
  • planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta,
  • stosowanie danych o konsumentach w rozwoju marki,
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM),
  • budowanie i zarządzanie zespołem projektowym,
  • planowanie projektu marketingowego,
  • koordynowanie projektów komunikacyjnych w agencji reklamowej,
  • planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych,
  • prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce),
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych(mobile marketing),
  • projektowanie doświadczeń konsumenckich(consumer experience),
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analitics,
  • projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta(consumer design),
  • planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu.

Podstawowe informacje o dofinansowaniu 

 Jak wspomnieliśmy już wcześniej, operatorem dofinansowania szkoleń z sektora komunikacji marketingowej jest Krajowe Centrum Pracy. Budżet tego sektora wynosi 5 milionów złotych, zaś nabór rozpoczyna się już od września 2021 i będzie ponawiany co dwa miesiące. Szkolenia w ramach sektora komunikacji marketingowej kierowane są do mikro, małych i średnich firm. Jeśli chodzi o kody PKD, to w szkoleniu brać udział mogą firmy z następującymi kodami:

  • J58.1 – wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,

  • J59 – działalność związana z produkcją filmów i nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,

  • J60 – nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,

  • M73 – reklama, badanie rynku i opinii publicznej. 


Szkolenia sektora komunikacji marketingowej oferowane przez naszych ekspertów 

 Warto zaznaczyć, że szkolenia w ramach programu dofinansowań Kompetencje dla sektorów 2, mogą być wykonywane przez różne firmy szkoleniowe. Jako jedna z najlepszych firm szkoleniowych w Polsce, oferujemy szerokie spektrum szkoleń z zakresu sektora komunikacji marketingowej. Warto podkreślić, że w wartoszkolic.pl przed zaproponowaniem konkretnego szkolenia wykonujemy badanie potrzeb klienta, dzięki czemu nasi eksperci dobrze wiedzą, jaki rodzaj wiedzy przyda się danemu zespołowi pracowników. 

Co więcej, w naszej kompetencji jest pozyskanie środków, przeprowadzenie szkolenia, oraz rozliczenie dofinansowania, dzięki czemu przedsiębiorca nie musi zaprzątać sobie tym głowy. Nasza skuteczność jest na bardzo wysokim poziomie, ponieważ ponad 80% złożonych przez nas wniosków, otrzymuje akceptacje.  

Program Kompetencje dla sektorów 2 jest idealnym momentem na doszkolenie swojego zespołu. Z tego powodu zainteresowanie programem jest tak duże, że nie warto zwlekać z wysłaniem wniosku – może Twoja konkurencja już go wysłała?

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.