Rozmowa z Pawłem Grubą z programu Hell’s Kitchen – piekielna kuchnia

Gościem Marcina Grzelaka z Warto Szkolić był Paweł Gruba, czyli jeden z najbardziej znanych menedżerów restauracji w Polsce. Aktualnie jest to również osoba, która prowadzi szkolenia dla między innymi restauratorów. Dużą popularność przyniósł Pawłowi udział w programie „Hell’s Kitchen” – Piekielna Kuchnia”.

O programie Hell’s Kitchen – piekielna kuchnia

Na samym początku filmu zaproszony gość ujawnia swoje przemyślenia dotyczące udziału w produkcji telewizyjnej. Popularny menedżer opowiada także o tym, w jaki sposób dostał się do programu. Paweł Gruba wskazuje również na to, jak ważne jest radzenie sobie z kryzysowymi sytuacjami. Praca w gastronomii to bowiem zajęcie, w którym spotkać można również bardzo wymagających klientów.

Rozmówca wspomina także o współpracy z Wojciechem Modestem Amaro, czyli szefem kuchni w pierwszych pięciu edycjach programu. Wskazuje między innymi na szacunek i zaufanie, które nieodłącznie towarzyszyły ich relacji. Zaproszony gość opisuje również sytuacje, które mogą wytrącić z równowagi nawet najbardziej opanowanych pracowników i menedżerów.

Sam program „Hell’s Kitchen” doskonale obrazował między innymi negatywne emocje, które mogą towarzyszyć pracy na kuchni. Paweł przytacza także jeden z przykładów bardzo emocjonującej sytuacji, której sam był uczestnikiem. Opowiada między innymi o zagrożeniach, jakie mogą pojawić się w gastronomii. Były uczestnik lubianego programu podkreśla również znaczenie poczucia humoru zarówno w trakcie kręcenia programu, jak i w trakcie samej pracy. Od czasu, gdy skończył się program minęło już kilka lat.

Paweł Gruba o aktualnie prowadzonej działalności i szkoleniach

Po zakończeniu ostatniej edycji zaproszony gość został między innymi wicedyrektorem hotelu, a także współtwórcą przedsiębiorstwa, tworzącego analizy finansowe przede wszystkim firmom gastronomicznym. Oferta działalności, której współzałożycielem jest rozmówca skierowana jest także do innych usługodawców. Osoby, które podejmują współpracę z Pawłem i korzystają z analiz, wiedzą dokładnie na jakim etapie jest ich biznes.

Działalność zaproszonego gościa obejmuje również szkolenia skierowane do ludzi, którzy prowadzą biznes w gastronomii. Wsparcie dotyczy między innymi: finansowania, analizy, obliczeń, rozmów z gośćmi. W trakcie szkoleń Paweł Gruba bazuje na swoim ogromnym doświadczeniu z zakresu prowadzenia restauracji. Zdaniem rozmówcy wbrew temu, co myśli wielu ludzi, prowadzenie biznesu w gastronomii nie jest proste. Ważne są aspekty, takie jak: dopasowanie do gościa, powitanie, temperatura, muzyka, a także ogromna liczba pozostałych elementów. W sytuacji, gdy restaurator nie jest świadomy wagi tych aspektów i nie pracuje nad nimi, jego biznes może zakończyć się fiaskiem

Najlepszym momentem na skorzystanie ze wsparcia zaproszonego specjalisty jest początek działalności, bądź też moment, gdy restauracja dobrze funkcjonuje. W innym wypadku może być już nieco za późno. Właściciele restauracji i menedżerowie to osoby, które mogą naprawdę sporo skorzystać na współpracy z Pawłem. Ekspercka wiedza i doświadczenie przekłada się na sukcesy firm, które z nim współpracują.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia zwiększają odporność na stres kadry kierowniczej?

Odporność na stres kadry kierowniczej – kompleksowy przewodnik po skutecznych szkoleniach Współczesna rola menedżera to ciągłe żonglowanie priorytetami w środowisku pełnym presji i nieustannych zmian. Odpowiedzialność za wyniki, zarządzanie dynamiką zespołu i konieczność podejmowania szybkich decyzji sprawiają, że odporność na stres przestaje być jedynie “miękką umiejętnością”, a staje się fundamentalną kompetencją lidera. To właśnie ona decyduje o zdolności do zachowania jasności umysłu, podejmowania racjonalnych działań…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia zwiększają efektywność współpracy brygadzistów?

Od rywalizacji do synergii – inwestycja we współpracę liderów Rola brygadzisty to znacznie więcej niż tylko zarządzanie swoim zespołem. To kluczowe ogniwo w całym systemie operacyjnym firmy, a prawdziwym testem jego kompetencji jest zdolność do współpracy z innymi liderami. Kiedy brygadzista ze zmiany A nie potrafi dogadać się z brygadzistą ze zmiany B, kiedy dział montażu toczy cichą wojnę z działem lakierni, cierpi na tym cała…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z komunikacji poprawiają relacje w zespole?

Komunikacja jako fundament efektywnego zespołu – szkolenia Dobre relacje w zespole to fundament każdej dobrze prosperującej firmy. To niewidzialna siła, która napędza zaangażowanie, wspiera innowacyjność i pozwala przetrwać najtrudniejsze momenty. Jednak wielu menedżerów wciąż traktuje je jako coś, co dzieje się samoistnie. Nic bardziej mylnego. Kiedy komunikacja szwankuje, pojawiają się konflikty, spada motywacja, a projekty grzęzną w martwym punkcie.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.