Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Relacja z realizacji projektu - szkolenie firmy SKIVAK

Szkolenie pracowników firmy Skivak

Szkolenie pracowników firmy Skivak

Poznańskie przedsiębiorstwo Skivak to agencja, która zapewnia kompleksowe wsparcie marketingowe przekładające się na wyniki jej klientów. Specjaliści tej firmy zajmują się tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych. Począwszy od copywritingu, skończywszy na designie. Szkolenie prowadzone przez Warto Szkolić odbyło się 24.02.2022, a także 3.03.2022 i objęło następujące zagadnienia: zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, delegowanie zadań i uprawnień.

Szkolenie dla Skivak – zarządzanie zespołem

Zarządzanie zespołem to odpowiedzialne i złożone zajęcie. W firmach ważna jest zarówno wiedza psychologiczna, jak i umiejętność jej zastosowania w praktyce. W trakcie zajęć prowadzonych dla pracowników poznańskiej agencji trener przekazywał wiedzę z zakresu między innymi:

  • komunikacji w zespole,
  • zarządzania emocjami w zespole pracowniczym,
  • motywatorów.

Skivak – motywowanie pracowników

Bardzo docenionym elementem szkolenia dla firmy Skivak było omówienie pomysłów na motywowanie pozafinansowe. W trakcie prowadzonego szkolenia trener Warto Szkolić przedstawił najskuteczniejsze strategie, a także taktyki stosowane w ramach motywowania pracowników. Dzięki tej części zajęć uczestnicy nauczyli się mechanizmów, na jakich oparte jest skuteczne motywowanie. Spodziewanym rezultatem uczestnictwa pracowników Skivak w szkoleniu jest podniesienie efektywności firmy.

Szkolenie Skivak –  delegowanie zadań i uprawnień

Uczestnicy poznali także założenia i techniki efektywnego delegowania zadań. To kluczowa umiejętność dla osób, które obejmują stanowiska kierownicze. W trakcie szkolenia pracowników firmy Skivak poruszone zostały następujące aspekty:

  • ocena czasu, złożoności i trudności zadań,
  • procedura delegacji zadań,
  • poziomy delegowania,
  • korzyści i problemy wynikające z delegowania zadań i uprawnień.

W trakcie tej części szkolenia kluczowe okazało się zebranie dobrych praktyk świadomego delegowania.  Uczestnicy wzięli również udział w tematycznych ćwiczeniach.

Szkolenie pracowników Skivak – zastosowane metody szkoleniowe

W ramach prowadzonych zajęć trener wykorzystał studium przypadku, czyli tak zwane case study. Uczestnicy mieli zatem okazję zastosować nabytą wiedzę i umiejętności w ćwiczeniach. Było to okazją do przytoczenia różnych historii, a także analogii, a następnie znalezienia praktycznych rozwiązań problemów. Uczestnicy szkolenia (pracownicy firmy Skivak) odgrywali także role i symulowane były zadania, przed którymi często stają w pracy.

Podsumowanie – szkolenie pracowników firmy Skivak

Dzięki przeprowadzonemu szkoleniu podwyższył się poziom kompetencji menedżerskich u specjalistów poznańskiego przedsiębiorstwa Skivak. Wszystkie osoby, które wzięły udział w zajęciach wykazały się bardzo dużym poziomem zaangażowania i aktywnością. Nic dziwnego, bo szkolenia, które prowadzą trenerzy Warto Szkolić są za każdym razem nie tylko bogate w przekazywaną wiedzę, ale również ciekawe.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego z technikami sprzedaży usług – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego – fundament budowania doświadczeń w branży hotelarskiej Obsługa gościa hotelowego stanowi dziś kluczowy element sukcesu w branży hotelarskiej. Współczesny klient nie oczekuje jedynie wygodnego noclegu – jego doświadczenia zaczynają się od pierwszego kontaktu z hotelem i obejmują cały proces, od rezerwacji, przez powitanie w recepcji, aż po wykwaterowanie. Goście chcą czuć się wyjątkowi i docenieni, dlatego standardowe podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Obsługa komputera dla urzędników i pracowników sądu – relacja ze szkolenia

Obsługa komputera – kluczowa umiejętność w pracy urzędnika sądowego W dzisiejszych czasach obsługa komputera to nieodzowna umiejętność w każdej dziedzinie zawodowej. Szczególnie w pracy urzędników i pracowników sądów, gdzie precyzja, bezpieczeństwo danych i umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi cyfrowych mają kluczowe znaczenie, kompetencje w zakresie obsługi komputera stają się podstawą efektywnej pracy. Nowoczesne technologie, zwłaszcza sztuczna inteligencja wspierają pracowników…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Kierowanie zespołem pracowników w firmie spedycyjnej – relacja ze szkolenia

Kierowanie zespołem w firmie spedycyjnej – kluczowe zagadnienia Kierowanie zespołem to proces wymagający przemyślanej strategii, zwłaszcza w dynamicznej branży spedycyjnej. Firmy logistyczne codziennie stają przed wieloma wyzwaniami, w tym zarządzaniem trasami, terminowością dostaw i efektywną współpracą z klientami. W takich warunkach skuteczne zarządzanie zespołem jest nie tylko podstawą sprawnego działania, ale także kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej. Odpowiednie zarządzanie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.