Anita Goździkowska
Specjalizacja:
Zarządzanie zespołem pracowników, sprzedaż i obsługa klienta.
Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:
Ponad 6 tysięcy godzin szkoleniowych. 27 lat doświadczenia zawodowego, w tym 16 lat doświadczenia trenerskiego.
Wiedza i kompetencje:
Certyfikowana Trenerka Biznesu oraz licencjonowany i certyfikowany Praktyk Wywierania Wpływu i Perswazji oraz Sztuki NLP. Menedżerka i Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, sprzedaży i obsłudze klienta. Od roku 2007 – Trenerka zarządzania zespołami, rozwoju kompetencji menedżerskich, sprzedaży i obsługi klienta, komunikacji, umiejętności osobistych i HR.
Realizowane projekty:
Grupa Allegro, Nestle, Lewiatan, Intermarche, Dallmayr Vending & Office, NBP, PGNiG, Poczta Polska, KPRM, NFZ, ZUS, Grupa Atlas, Unity Line, X-KOM, Cosmo Group, Salve, ASCO, Newag, Logintrade, Balluff, Olsa Poland, Media Press TV, ArcelorMittal Poland, Solino, MPWiK, Liu Jo Polska, Indesit Company Polska, Jelfa, Scania, Teva Kutno
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Zajmowała stanowiska menedżerskie w Auchan Polska, Groupe Andre czy SigmaKalon Deco Polska w obszarach zarządzania zespołami, sprzedaży i obsługi Klienta. Współuczestniczyła w tworzącym się na polskim rynku procesie zarządzania dużą dystrybucją handlową. Zarządzała zespołami sprzedaży i obsługi klienta w różnych branżach i strukturach organizacyjnych. Liderka wielu projektów ogólnofirmowych i wdrożeń biznesowych silnie zorientowanych na doskonalenie jakości i poziomu obsługi Klienta. Od 2007 roku prowadzi szkolenia dla różnych branż i środowisk oraz indywidulany coaching kariery.