Anita Goździkowska

Specjalizacja:

Zarządzanie zespołem pracowników, sprzedaż i obsługa klienta.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

Ponad 6 tysięcy godzin szkoleniowych. 27 lat doświadczenia zawodowego, w tym 16 lat doświadczenia trenerskiego.

 

Wiedza i kompetencje:

Certyfikowana Trenerka Biznesu oraz licencjonowany i certyfikowany Praktyk Wywierania Wpływu i Perswazji oraz Sztuki NLP. Menedżerka i Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, sprzedaży i obsłudze klienta. Od roku 2007 – Trenerka zarządzania zespołami, rozwoju kompetencji menedżerskich, sprzedaży i obsługi klienta, komunikacji, umiejętności osobistych i HR.

 

Realizowane projekty:

Grupa Allegro, Nestle, Lewiatan, Intermarche, Dallmayr Vending & Office, NBP, PGNiG, Poczta Polska, KPRM, NFZ, ZUS, Grupa Atlas, Unity Line, X-KOM, Cosmo Group, Salve, ASCO, Newag, Logintrade, Balluff, Olsa Poland,  Media Press TV, ArcelorMittal Poland, Solino, MPWiK, Liu Jo Polska, Indesit Company Polska, Jelfa, Scania, Teva Kutno

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Zajmowała stanowiska menedżerskie w Auchan Polska, Groupe Andre czy SigmaKalon Deco Polska w obszarach zarządzania zespołami, sprzedaży i obsługi Klienta. Współuczestniczyła w tworzącym się na polskim rynku procesie zarządzania dużą dystrybucją handlową. Zarządzała zespołami sprzedaży i obsługi klienta w różnych branżach i strukturach organizacyjnych. Liderka wielu projektów ogólnofirmowych i wdrożeń biznesowych silnie zorientowanych na doskonalenie jakości i poziomu obsługi Klienta. Od 2007 roku prowadzi szkolenia dla różnych branż i środowisk oraz indywidulany coaching kariery.

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.