Tomasz Trzósło

Specjalizacja:

Specjalista SEM oraz Analizy Danych.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

Certyfikowany trener Google AdWords od 2018 roku.

 

Wiedza i kompetencje:

Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. 

 

Realizowane projekty:

Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners, Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia). Prowadził także wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Branżą e-commerce zajmuje się od 2008 roku. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp, #SEMkrk).

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.