Projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.

Prawidłowe układanie towaru i tworzenie Standardu Obsługi Klienta, czyli projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.

Podczas pierwszego etapu nasi trenerzy skupili się na pracownikach.

Mimo początkowego oporu, zwłaszcza ze strony osób z wieloletnim stażem, etap ten zakończył się sukcesem. Pracownicy poznali między innymi zasady merchandisingowe, czyli zasady prawidłowego ułożenia produktów w sklepach oraz polepszyli Standard Obsługi Klienta. Trenerzy skupili się na tym aby zajęcia miały formę warsztatową. Zgodnie z piramidą zapamiętywania Dale’a pozwala to wielokrotnie zwiększyć ilość utrwalonych informacji.

Drugi etap szkolenia miał na celu wzmocnienie umiejętności kierowników.

Omówiony został każdy kontakt klienta z pracownikiem od powitania klienta, przez udzielanie promocji klientowi, zachęcanie do dodatkowych zakupów aż do pożegnania. Dzięki audytowi tajemniczego klienta trenerzy mieli okazję sprawdzić w jakim stopniu ich uwagi z pierwszego etapu szkolenia zostały wdrożone. Oceniono nawet aspekty o których często się zapomina, takie jak praca zespołowa pracowników.

Podsumowanie

Jesteśmy pewni, że dzięki szkoleniu placówki będą miały szansę w pełni wykorzystać swój potencjał. Ostateczne zaangażowanie uczestników i postawa większości właścicieli zdecydowanie pozwoliła im osiągnąć najwyższy poziom zapamiętywania wiedzy. My natomiast czekamy na dalsze losy sklepów oraz na kolejne projekty, w których być może weźmie udział właśnie wasza firma.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.