Projekt dla Kujawsko Dobrzyńskiej Spółdzielni Handlowej w Rypinie – przygotowanie do otwarcia sklepu Top Market Premium.

Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Właśnie dlatego właściciele sklepu Top Market Premium postanowili przed jego otwarciem zasięgnąć porady naszych ekspertów. Tym razem skupiliśmy się na merchandisingu oraz obsłudze klienta.

Szkolenie z obsługi klienta odbyło się w dwóch niewielkich grupach po dwanaście osób i ze względu na priorytetowe działania związane z otwarciem sklepu trwało zaledwie dwie i pół godziny. Nasi trenerzy wykorzystali ten czas w stu procentach. Omówili m.in. zagadnienia takie jak: aktywna sprzedaż, wywieranie wpływu na klienta oraz budowanie wizerunku firmy. Jak zwykle szkolenie urozmaicono formą scenki, gdzie pracownicy mogli praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę.

Z zasadami merchandisingu pracownicy zapoznawali się przez kolejne cztery dni. Dzięki zaangażowaniu dwuosobowych zespołów oraz poprawkom wprowadzanym przez trenerów zostały one wprowadzone w życie i utrwalone. Nie obyło się bez emocji, jak zawsze w obliczu zmęczenia i stresu. Na szczęście doświadczenie prowadzących pozwoliło na działanie mimo wszelkich trudności.

Trenerzy nie zostawili właścicieli samych z nową wiedzą. Otrzymali oni konkretne wnioski ze wskazówkami na co zwracać uwagę podczas dalszej pracy. Zdecydowanie pozwoli im to w pełni wykorzystać potencjał własny i zespołu. Natomiast wyłonione w trakcie szkolenia osoby predysponowane do konkretnych stanowisk np. doradcy klienta na sali sprzedaży, z pewnością staną się silnym wsparciem dla przełożonych.

Każdy nowy projekt jest dla nas wyzwaniem. Mamy więc nadzieję, że takich wyzwań jak KDSH będziemy mieć jak najwięcej. Jeśli chciałbyś, żeby kolejny projekt związany był z Twoją firmą, skontaktuj się z nami.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.