Projekt dla Norma Polska – techniki sprzedaży

Człowiek uczy się całe życie, dlatego nawet osoby związane z handlem już wiele lat decydują się na nasze szkolenia. W kwietniu z takiej okazji skorzystali pracownicy Norma Polska. Dwa dni pod czujnym okiem trenera – pana Marcina Grzelaka – sprawiły, że techniki sprzedaży nie mają już przed nimi tajemnic.

Szkolenie w Zawierciu było bardzo złożone. Uczestnicy nie tylko omawiali swoje dotychczasowe doświadczenie, ale też poznali zupełnie nowe dla nich pojęcia. System CRM uświadomił im, jak ważne jest gromadzenie danych o kliencie. Model SPIN okazał się z kolei świetnym narzędziem skutecznego badania potrzeb.

To jednak nie wszystko. W końcu nie wystarczy znać potrzeby klienta aby im sprostać. Dopiero model PoCZeKa pozwolił uczestnikom na efektywną prezentację oferty. Język korzyści stał się dla pracowników czymś wręcz naturalnym, tak samo jak radzenie sobie z zastrzeżeniami mniej przekonanych kupujących. Zrozumieli, gdzie w ich pracy jest miejsce na asertywność, a wręcz jej potrzeba i nauczyli się ją stosować.

Informację zwrotną od uczestników otrzymaliśmy w formie anonimowej ankiety. W skali czteropunktowej, żaden z aspektów nie został oceniony poniżej trzech punktów. To wielki sukces świadczący o jakości szkolenia dostrzeganej przez samych uczestników. Zmotywowani tym faktem ruszamy do pracy nad kolejnymi projektami.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.