Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS:

obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS – obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Kolejna firma, która postawiła na nasze doświadczenie i skorzystała z naszych usług to stacje benzynowe Watis. Przeprowadziliśmy dla nich 2-dniowe szkolenie w zakresie obsługi klienta, w tym również technik sprzedaży i merchandisingu oraz zarządzania. Grupę szkoleniową stanowiło 14 ajentów, którym całą zawartość merytoryczną, jak i praktyczną szkolenia przekazał trener Marcin Grzelak. Celem szkolenia było nauczenie uczestników m.in. jak zarządzać czasem własnym i zespołu, jak udzielać prawidłowo informacji zwrotnych, czym jest zarządzanie sytuacyjne i jaki ma ono wpływ na efektywność pracy, jak stworzyć standardy obsługi klientów, jak konstruktywnie rozwiązywać trudne sytuacje z klientem, czy też w jaki sposób doskonalić swoje kompetencje w utrzymywaniu i nawiązywaniu dobrych relacji z klientem.

Jak to często bywa, tak i w tym przypadku uczestnicy początkowo byli dość sceptycznie nastawieni do szkolenia, jednak z upływem czasu nabrali zaufania zarówno do trenera, jak i samej tematyki szkoleń. W zakresie obsługi klienta zainteresowała ich aktywna sprzedaż – chcieli się dowiedzieć czy warto sprzedawać aktywnie podczas obsługi przy kasie i w jaki sposób to prawidłowo robić.

W temacie zarządzania wieli osób chciało się dowiedzieć co zrobić w sytuacji kiedy mają trudności z pracownikiem, który nie wykonuje swoich obowiązków. Poza tym, interesowało ich zarządzanie personelem i pozafinansowe motywowanie pracowników.

Na koniec szkolenia uczestnicy podkreślali, że dzięki warsztatom mogli zdobyć niezbędną wiedzę w zakresie obsługi klienta i zarządzania, i co było dla nich ważne, mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.