Korzyści ze szkoleń w branży turystyczno – hotelarskiej

Odpoczynek to nieodłączny element codzienności. Nie da się przecież żyć wyłącznie pracą, dlatego tak ważne jest umiejętne korzystanie z urlopu. Z punktu widzenia urlopowicza, planowanie wypoczynku to kwestia kilku minut. Wystarczy pomyśleć, które miejsce nas interesuje, parę kliknięć i rezerwacja gotowa. Oczywiście dla większej wygody można się udać do pobliskiego biura podróży, gdzie wszystko za nas załatwią. Tak czy inaczej, nie pozostaje nam nic innego jak tylko się spakować i ruszyć w wymarzoną podróż. Niestety, od strony właściciela hotelu lub pracownika biura podróży nie wygląda to już tak różowo. Przebicie się przez nieustannie rosnącą konkurencję to spore wyzwanie. O tym, w jaki sposób zaaranżować nasz biznes, aby przyciągnąć rzesze klientów, możemy dowiedzieć się w trakcie specjalnych szkoleń z marketingu, dedykowanych branży turystyczno-hotelarskiej.

Strona internetowa – wizytówka firmy

Tak, jak w przypadku sklepów stacjonarnych pierwsze skrzypce gra witryna, tak w przypadku agencji turystycznych i hoteli jest to strona internetowa. Nie ma nawet mowy o tym, żeby nie działała w 100% sprawnie, bo spalimy się już na starcie. Wybrany szablon powinien być przejrzysty, intuicyjny i przede wszystkim elegancki. Dodatkowym atutem jest opcja mobilna, ponieważ coraz częściej korzysta się dzisiaj z telefonów komórkowych i tabletów. Jak wiadomo, nie każdy jest jednocześnie urodzonym informatykiem i artystą. Dlatego też jeśli zależy nam na pozyskiwaniu klientów prze Internet, to w sprawie projektowania witryny warto zwrócić się do specjalistów. Eksperci w trakcie szkolenia doradzą, w jaki sposób powinna wyglądać nasza strona, aby zajmowała wysokie pozycje w rankingach. Dzięki takim warsztatom będziemy potrafili ocenić ją oczami potencjalnego konsumenta.

Nasz klient, nasz pan

Nie od dziś wiadomo, że należycie potraktowany klient może stać się najlepszym ambasadorem marki. Jest szansa, że zadowolony z obsługi konsument poleci nasz hotel znajomym i pozytywnie oceni go w portalach internetowych. Dlatego tak ważnym elementem biznesu w tej branży są wykwalifikowani pracownicy. W końcu to oni reprezentują naszą markę. Szkolenia marketingowe przewidują specjalne lekcje dla personelu turystycznego, w trakcie których nauczy się zasad rządzących tym biznesem. Przekonująca rozmowa, sposób obchodzenia się z gościem i załatwianie sytuacji trudnych, to tylko kilka korzyści, które można stamtąd wynieść. Kursy te są także przeznaczone dla właścicieli i menedżerów, którzy dowiedzą się jak skutecznie zarządzać miejscami pracy i motywować pracowników.

Promocje i pakiety

Biuro podróży czy hotel powinny nie tylko ładnie wyglądać, ale także oferować dodatkowe udogodnienia. Jeśli chcemy być na topie, musimy walczyć o klienta w każdy możliwy sposób. Świetnie w tej roli sprawdzą się dodatkowe atrakcje, takie jak SPA, basen, siłownia lub kluby dla dzieci. Natomiast pobliskie spływy kajakowe czy rezerwaty przyrody można wykorzystać jako płatne wycieczki lub bonusy do noclegu. Wiedza o tym jak i gdzie promować nasze usługi to klucz do sukcesu. Jeśli chcemy się dowiedzieć w jaki sposób należy korzystnie oferować pakiety turystyczne, powinniśmy niezwłocznie skorzystać z kursu.

Szkolenia warte uwagi

Wydawałoby się, że szkolenia marketingowe przydają się tylko sklepom. Prawda jednak jest taka, że gdziekolwiek mamy do czynienia z klientem, warto zasięgnąć porady fachowców. Uświadomią nam oni jak nasz biznes wygląda z perspektywy konsumenta i co należy zmienić. Nieraz drobnostki, o których nie mamy pojęcia, przeważają o naszej porażce. Na sukces w branży turystyczno – hotelarskiej składają się między innymi wspomniane wyżej efekty wizualne, dodatkowe atrakcje, promocje i odpowiedni personel, ale w rzeczywistości zakres szkolenia może być znacznie szerszy – w zależności od potrzeb konkretnego biznesu.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Stres w pracy – jak sobie z nim radzić? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Stres stał się nieodłącznym towarzyszem wielu z nas. Zmaganie się z ciągłymi terminami, presją wyników i nieustannymi zmianami może być przytłaczające. Jednak odpowiednie strategie mogą pomóc nam nie tylko przetrwać, ale i prosperować w takim środowisku. W naszym wywiadzie rozmawiamy z trenerką Angeliką Kuczyńską, która na co dzień styka się z pracownikami, którzy mierzą się z wysokim poziomem stresu zawodowego. Zapraszamy do wywiadu, który może nie tylko zmienić podejście do pracy,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Podstawy planowania i organizacji transportu

Transport jest jednym z kluczowych sektorów gospodarki, który wpływa na rozwój społeczny i gospodarczy każdego kraju. Efektywny system transportowy umożliwia szybki przepływ osób i towarów, co jest niezbędne zarówno w kontekście lokalnym, jak i globalnym. Aby osiągnąć wysoką efektywność oraz adaptować się do ciągle zmieniających się warunków rynkowych i środowiskowych, konieczne jest stosowanie odpowiednich strategii planowania i organizacji transportu. Zrozumienie tych procesów jest istotne…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Na czym polega zarządzanie flotą samochodową?

W obecnych czasach zarządzanie flotą samochodową stanowi jeden z kluczowych aspektów operacyjnych dla wielu firm, od małych przedsiębiorstw po międzynarodowe korporacje. Skuteczne zarządzanie flotą nie tylko umożliwia redukcję kosztów i zwiększenie wydajności, ale także odgrywa istotną rolę w zrównoważonym rozwoju i zwiększeniu bezpieczeństwa drogowego. Zarządzanie to nie ogranicza się tylko do koordynacji pojazdów i kierowców, ale obejmuje również strategiczne planowanie zakupów, utrzymanie pojazdów, a także ich sprzedaż…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.