Korzyści ze szkoleń w branży turystyczno – hotelarskiej

Odpoczynek to nieodłączny element codzienności. Nie da się przecież żyć wyłącznie pracą, dlatego tak ważne jest umiejętne korzystanie z urlopu. Z punktu widzenia urlopowicza, planowanie wypoczynku to kwestia kilku minut. Wystarczy pomyśleć, które miejsce nas interesuje, parę kliknięć i rezerwacja gotowa. Oczywiście dla większej wygody można się udać do pobliskiego biura podróży, gdzie wszystko za nas załatwią. Tak czy inaczej, nie pozostaje nam nic innego jak tylko się spakować i ruszyć w wymarzoną podróż. Niestety, od strony właściciela hotelu lub pracownika biura podróży nie wygląda to już tak różowo. Przebicie się przez nieustannie rosnącą konkurencję to spore wyzwanie. O tym, w jaki sposób zaaranżować nasz biznes, aby przyciągnąć rzesze klientów, możemy dowiedzieć się w trakcie specjalnych szkoleń z marketingu, dedykowanych branży turystyczno-hotelarskiej.

Strona internetowa – wizytówka firmy

Tak, jak w przypadku sklepów stacjonarnych pierwsze skrzypce gra witryna, tak w przypadku agencji turystycznych i hoteli jest to strona internetowa. Nie ma nawet mowy o tym, żeby nie działała w 100% sprawnie, bo spalimy się już na starcie. Wybrany szablon powinien być przejrzysty, intuicyjny i przede wszystkim elegancki. Dodatkowym atutem jest opcja mobilna, ponieważ coraz częściej korzysta się dzisiaj z telefonów komórkowych i tabletów. Jak wiadomo, nie każdy jest jednocześnie urodzonym informatykiem i artystą. Dlatego też jeśli zależy nam na pozyskiwaniu klientów prze Internet, to w sprawie projektowania witryny warto zwrócić się do specjalistów. Eksperci w trakcie szkolenia doradzą, w jaki sposób powinna wyglądać nasza strona, aby zajmowała wysokie pozycje w rankingach. Dzięki takim warsztatom będziemy potrafili ocenić ją oczami potencjalnego konsumenta.

Nasz klient, nasz pan

Nie od dziś wiadomo, że należycie potraktowany klient może stać się najlepszym ambasadorem marki. Jest szansa, że zadowolony z obsługi konsument poleci nasz hotel znajomym i pozytywnie oceni go w portalach internetowych. Dlatego tak ważnym elementem biznesu w tej branży są wykwalifikowani pracownicy. W końcu to oni reprezentują naszą markę. Szkolenia marketingowe przewidują specjalne lekcje dla personelu turystycznego, w trakcie których nauczy się zasad rządzących tym biznesem. Przekonująca rozmowa, sposób obchodzenia się z gościem i załatwianie sytuacji trudnych, to tylko kilka korzyści, które można stamtąd wynieść. Kursy te są także przeznaczone dla właścicieli i menedżerów, którzy dowiedzą się jak skutecznie zarządzać miejscami pracy i motywować pracowników.

Promocje i pakiety

Biuro podróży czy hotel powinny nie tylko ładnie wyglądać, ale także oferować dodatkowe udogodnienia. Jeśli chcemy być na topie, musimy walczyć o klienta w każdy możliwy sposób. Świetnie w tej roli sprawdzą się dodatkowe atrakcje, takie jak SPA, basen, siłownia lub kluby dla dzieci. Natomiast pobliskie spływy kajakowe czy rezerwaty przyrody można wykorzystać jako płatne wycieczki lub bonusy do noclegu. Wiedza o tym jak i gdzie promować nasze usługi to klucz do sukcesu. Jeśli chcemy się dowiedzieć w jaki sposób należy korzystnie oferować pakiety turystyczne, powinniśmy niezwłocznie skorzystać z kursu.

Szkolenia warte uwagi

Wydawałoby się, że szkolenia marketingowe przydają się tylko sklepom. Prawda jednak jest taka, że gdziekolwiek mamy do czynienia z klientem, warto zasięgnąć porady fachowców. Uświadomią nam oni jak nasz biznes wygląda z perspektywy konsumenta i co należy zmienić. Nieraz drobnostki, o których nie mamy pojęcia, przeważają o naszej porażce. Na sukces w branży turystyczno – hotelarskiej składają się między innymi wspomniane wyżej efekty wizualne, dodatkowe atrakcje, promocje i odpowiedni personel, ale w rzeczywistości zakres szkolenia może być znacznie szerszy – w zależności od potrzeb konkretnego biznesu.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia zwiększają odporność na stres kadry kierowniczej?

Odporność na stres kadry kierowniczej – kompleksowy przewodnik po skutecznych szkoleniach Współczesna rola menedżera to ciągłe żonglowanie priorytetami w środowisku pełnym presji i nieustannych zmian. Odpowiedzialność za wyniki, zarządzanie dynamiką zespołu i konieczność podejmowania szybkich decyzji sprawiają, że odporność na stres przestaje być jedynie “miękką umiejętnością”, a staje się fundamentalną kompetencją lidera. To właśnie ona decyduje o zdolności do zachowania jasności umysłu, podejmowania racjonalnych działań…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia zwiększają efektywność współpracy brygadzistów?

Od rywalizacji do synergii – inwestycja we współpracę liderów Rola brygadzisty to znacznie więcej niż tylko zarządzanie swoim zespołem. To kluczowe ogniwo w całym systemie operacyjnym firmy, a prawdziwym testem jego kompetencji jest zdolność do współpracy z innymi liderami. Kiedy brygadzista ze zmiany A nie potrafi dogadać się z brygadzistą ze zmiany B, kiedy dział montażu toczy cichą wojnę z działem lakierni, cierpi na tym cała…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z komunikacji poprawiają relacje w zespole?

Komunikacja jako fundament efektywnego zespołu – szkolenia Dobre relacje w zespole to fundament każdej dobrze prosperującej firmy. To niewidzialna siła, która napędza zaangażowanie, wspiera innowacyjność i pozwala przetrwać najtrudniejsze momenty. Jednak wielu menedżerów wciąż traktuje je jako coś, co dzieje się samoistnie. Nic bardziej mylnego. Kiedy komunikacja szwankuje, pojawiają się konflikty, spada motywacja, a projekty grzęzną w martwym punkcie.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.