Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Notyfikacje web push – dlaczego warto je wykorzystać? - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Notyfikacje web push – dlaczego warto je wykorzystać?

Notyfikacje web push to nowoczesna forma marketingu internetowego, która dostępna jest na rynku od 2015 roku. Przyczyną jej powstania były efekty badań nad ludzką koncentracją. Jak podaje portal BBC, w ciągu 17 lat jej średni czas spadł do 8 sekund. Tak krótki czas uwagi wymagał wprowadzenia skutecznych i innowacyjnych metod, które w 100% są w stanie go wykorzystać. Tym sposobem okazały się powiadomienia web push. Głównym zadaniem tej skróconej formy przekazu jest wzbudzenie ciekawości i zachęcenie do odwiedzin naszej strony.

Czym są powiadomienia web push?

Powiadomienia web push to małe, prostokątne okienka pojawiające się w rogu ekranu. Składają się z grafiki, tytułu i właściwej treści. Ich celem jest informowanie odbiorców o nowościach, które właśnie pojawiły się na naszej stronie. Mogą to być informacje o rabatach, nowej kolekcji ubrań czy ciekawej ofercie nieruchomości – wszystko zależy od rodzaju prowadzonej działalności. Największą zaletą notyfikacji jest to, że pojawiają się nawet wówczas, gdy odbiorca ma wyłączoną przeglądarkę. Umożliwia to dotarcie do większej liczby użytkowników, w porównaniu do mailingu.

Jak dokładnie działa ta technologia?

Web push monitoruje zachowania odbiorców w czasie rzeczywistym i umożliwia dostosowanie właściwiej oferty zgodnie z ich upodobaniami. Zaletą niektórych platform web push jest brak pośrednika w postaci One Signal, który zastrzega sobie prawo do sprzedaży danych osobowych osobom trzecim. W związku z tym użytkownicy aplikacji i ich klienci mogą czuć się bezpieczni. Web push nie wykorzystuje także plików cookies. W jaki więc sposób identyfikuje swoich odbiorców? Poprzez przeglądarkę, z której korzystają. Mogą oni też w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tych wiadomości.

Najciekawsze funkcje

Oprócz śledzenia zachowań odbiorców, wiele platform oferuje tzw. marketing automation. To nic innego jak zautomatyzowane scenariusze działania. Dzięki nim użytkownicy mogą np. tworzyć spersonalizowane wiadomości, segmentować odbiorców za pomocą funkcji „tagowania”, wysyłać przypomnienia po dłuższej nieobecności bądź informować klientów o porzuconym koszyku i umożliwić im dokończenie zakupów zaledwie jednym kliknięciem. Tak rozbudowane formy działania umożliwiają szybsze budowanie bazy klientów nawet pięciokrotnie!

Gdzie można wykorzystać web push?

Ta przełomowa forma internetowego marketingu może być wykorzystana wszędzie, gdzie tylko przedsiębiorca chce zachować stały kontakt z klientem. Może to być branża e-commerce, jak i portal edukacyjny. W przypadku sprzedaży pomaga generować większe zyski, przez chociażby cross selling, natomiast poradniki mogą informować swoich czytelników o najnowszych artykułach.

Korzyści nowej technologii

Web push to niezwykle skuteczne rozwiązanie. W przeciwieństwie do tradycyjnych form, stworzenie kampanii zajmuje tylko kilka chwil, a ryzyko trafienia do spamu wynosi 0%. Natomiast sam proces pojawienia się okienka wywołuje w odbiorcy natychmiastowe podjęcie decyzji o tym, czy kliknąć w przedstawioną ofertę. Właściwie skomponowane powiadomienie zwiększa wskaźnik kliknięć aż o 20%.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.