Szkolenie z zaawansowanej obsługi programu Excel dla ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Euro

Szkolenie z zaawansowanej obsługi programu Excel dla ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Euro

W dniach 2-3 września bieżącego roku trenerzy firmy „Warto szkolić” przeprowadzili kurs zaawansowanej obsługi programu Excel dla pracowników ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych, Euro sp. z o.o.

Firma Euro zrzesza kilkaset sklepów położonych na terenie całej Polski w oparciu o model franczyzowy. Zatrudnieni w przedsiębiorstwie handlowcy mają więc do wykonania trudne zadanie –  gromadzenie i analizowanie ogromnej liczby danych, bo dotyczących zapotrzebowania na produkty każdego ze sklepów. Ciężko zarządzać dostawami na taką skalę bez pomocy odpowiedniego narzędzia. 

Cele szkolenia

W spotkaniu wzięło udział ośmiu handlowców, dla których program Excel jest podstawowym narzędziem pracy. Poprzez szkolenie uczestnicy chcieli przede wszystkim usprawnić proces przeglądania i wyciągania informacji z gromadzonych w Excelu danych dotyczących sprzedaży i osiąganego zysku. 

Przebieg szkolenia

Spotkanie koncentrowało się na ćwiczeniu przekazanej wiedzy. Po przekazaniu każdej porcji informacji dotyczących obsługi programu uczestnicy rozwiązywali otrzymane przez organizatorów zadania przy użyciu programu Excel.  Podczas spotkania zapoznaliśmy uczestników z następującymi zagadnieniami:

  • tworzenie raportów dotyczących sprzedaży czy obrotu,
  • skróty klawiaturowe przyspieszające pracę z programem,
  • praca z tabelami przestawnymi,
  • funkcje statystyczne,
  • nazwane zakresy.

Pracownicy firmy Euro wykazali duże zaangażowanie w wykonanie powierzonych zadań, wykorzystując na pracę z programem również czas przeznaczony na przerwy (!).

Część czasu szkolenia prowadzący przeznaczyli również na odpowiedzi na pojawiające się pytania, poszerzając i dostosowując odpowiednio zakres szkolenia do potrzeb uczestników.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Rezultatem szkolenia jest efektywniejsze zarządzanie i interpretowanie zgromadzonych danych, które  w konsekwencji umożliwia trafniejsze ustalanie strategii sprzedażowych,przede wszystkim dzięki wykorzystaniu funkcji statystycznych pozwalających na prognozowanie trendów  sprzedażowych, oraz porządkowania danych ułatwiających analizę według wybranych kryteriów.

Większość z nas uważa, że potrafi obsługiwać program Excel, bo wie jak wprowadzić dane w komórki i wykonać na nich proste obliczenia. Pracownicy firmy Euro przekonali się jednak, że warto poznać to narzędzie dogłębniej, bo ma do zaoferowania funkcje które ułatwiają obsługę baz danych, oraz pozwalają pozyskać z nich wiele przydatnych informacji. Uczestnicy szkolenia, zachęceni rezultatami spotkania, wykazali chęć dalszego poszerzania wiedzy z zakresu obsługi programu Excel. 

Nie tylko merchandising

Nasi klienci znają nas raczej ze szkoleń dotyczących tzw. miękkich umiejętności, takich jak merchandising, negocjacje czy skuteczna komunikacja. Nasza oferta jednak obejmuje również szkolenia z obsługi konkretnych narzędzi biznesowych, które razem z pozostałymi usługami uzupełniają się, tworząc kompletny zestaw usług zwiększających efektywność i sprzedaż firmy.

Na koniec chcieliśmy podziękować pracownikom firmy Euro za aktywne uczestnictwo w szkoleniu. Jesteśmy pewni, że dzięki zdobytym umiejętnościom będą Państwo w stanie zwiększyć efektywność swojej codziennej pracy. 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Dlaczego profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej jest kluczowa dla sukcesu? Współczesna branża produkcyjna stawia przed firmami ogromne wyzwania. Konkurencja rośnie, a wymagania klientów stają się coraz bardziej rygorystyczne. Klienci oczekują nie tylko wysokiej jakości produktów, ale także sprawnej i profesjonalnej obsługi, terminowych dostaw oraz elastyczności w dopasowaniu do ich potrzeb. W takim środowisku współpraca z klientem w branży produkcyjnej musi opierać się na precyzyjnie zaplanowanych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w branży budowlanej – klucz do satysfakcji klienta i ochrony reputacji firmy W branży budowlanej jakość usług i dostarczanych materiałów ma kluczowe znaczenie dla zadowolenia klientów i reputacji przedsiębiorstw. Jednak nawet w najlepiej zarządzanych firmach zdarzają się sytuacje, w których klient zgłasza problem, a profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej staje się niezbędnym elementem procesu zarządzania relacjami. Skuteczne i profesjonalne podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Efektywne zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego – relacja ze szkolenia

Wyzwania zarządzania zespołem w produkcji sprzętu lotniczego Zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego to jedno z największych wyzwań dla liderów w tej branży. Precyzja, jakość i bezpieczeństwo to kluczowe elementy, które wymagają nie tylko doskonałej organizacji, ale także zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych i motywacyjnych. Produkcja sprzętu lotniczego wymaga ścisłego przestrzegania norm i regulacji, co dodatkowo komplikuje zarządzanie zespołami inżynierów i pracowników technicznych. Jedna z firm zajmujących…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.